supersized
Huge Freak
- Waardering
- 338
Zand erover

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Populair Mike je moet hier niet gaan beledigen met dik en dom!!! Mafkees!! Creatine kan dus wel kwaad als je pre workout gebruikt! Maar je bent zo dom dat je niet eens geheel mijn ****ing vraag leest en antwoord!!! Neem een voorbeeld van Arno! Reageer niet meer op mij topic mafkees!!!! Ik denk dat je nog 18 ben ofzoOprotten maar!! En bemoei met je eigen zaken!!!! Met je dik en dom
?? Hufter!!!!
creatine zorgt voor vocht en aas houd ook al vocht vast dus nee niet doen je kan het wel gebruiken om na je kuur het gebruiken om toch misschien nog wat kracht over te houden

Weet je wat hier het probleem is? Er zijn teveel van die k*t reacties waar je niks aan hebt, en voor autistische mensen zoals mij staat er zo ontzettend veel op dit forum dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik zit al een half jaar zo'n 3 a 4 uur per week allemaal dingen over AAS te lezen en ben er nog niet veel wijzer van, behalve wat standaard dingen. De sticky's heb ik allemaal gelezen maar ook dat is voor mij lastig. Dit zou misschien dan wel door mijn autisme komen maar mede door zo ontzettend veel posts met nutteloze antwoorden schiet het ook niet echt op.
Maar alsnog is er hier ook zat goed spul te vinden, moet je voor jezelf een beetje filteren, hoe moeilijk dat ook is soms.Visolie en winstrol kan absoluut niet tegelijk en is extreem gevaarlijk. Huid kan gaan schubben en kieuwvorming is mogelijk.

weer allemaal nagepraat hier
Creatine is zeker een aanrader tijdens je kuur,maakt niet uit met welk soort aas.
Laat dat nu eens en voor altijd duidelijk zijn.
Je haalt meer profijt uit je kuur ism crea.
Lees anders dit artikel ook maar eens even...
http://needtobuildmuscle.net/bodybu...-money-or-wasting-your-steroids-find-out-now/

Neemt niet weg dat ook de onderbouwing in dat artikel slecht is. Ben het eens met het punt, maar daar houdt het ook wel op. Heb het hier ook toegelicht (als reactie op jouw post).+1
Altijd maar dat zelfde mong*len antwoord, crea in de nakuur want dan vang je verloren kracht op.![]()
Want creatine neem je om vocht vast te houden? En het vocht wat je vasthoudt van creatine houdt zich op in dezelfde compartimenten als dat van AAS en kunnen niet complementair zijn?creatine zorgt voor vocht en aas houd ook al vocht vast dus nee niet doen je kan het wel gebruiken om na je kuur het gebruiken om toch misschien nog wat kracht over te houden
Zelfde als hierboven m.b.t. vocht. En verhoogt AAS de eigen productie in zo'n mate dat de spier verzadigd raakt met creatine? En heb je een bron voor me dat het de biosynthese verhoogt (dus niet verhoogde CK expressie, dat is geen synthese, maar waarschijnlijk verhoogde expressie van GATM)?Creatine houd inderdaad vocht vast maar dat is in een kuur weinig relevant omdat AAS hetzelfde promote. AAS stimuleert ook de lichaamseigen productie van creatine dus imho zet het weinig zoden aan de dijk om creatine te nemen tijdens een cycle - verder denk ik niet dat het veel kwaad kan en eventueel vocht verlies je vanzelf na staking van het nemen vh supplement.
thanks!