XXL Nutrition

Creatine, amino, tijdens kuur gebruiken met anabolen??

Hahahah:P

Antwoorden van mijn vragen staan niet op deze site??? Natuurlijk probeer ik vooraf informatie te vinden!! Maar als jullie mijn vraag goed lezen, dan krijg ik niet eens een duidelijke antwoord!! Maar bullshit verhalen van jullie!! Hier nogmaals mijn vraag!! Dag sporters! Wat mag je wel en niet gebruiken tijdens het kuren met, testo, deca, en winstrol? Mag je postworkout gebruiken waarbij hier ook creatine in zit? En aminozuren, visolie, multivitaminen, magnesium en zink ook gebruiken tijdens de kuur?? Wil na training postworkout gebruiken, kan dit kwaad?? En wanneer lever reiniger gebruiken tijdens of na nolvadex kuur. Krijg alleen maar reactie over creatine en visolie????

Oke here we go :cool:

Er is niet echt iets dat je wel en niet mag gebruiken, maar wel dingen die je beter wel en juist beter niet neemt (omdat het overbodig is).

Q1: post workout en creatine
A1: Ja je kan een post workout nemen met al die dingetjes in. Maar beter neem je gewoon whey + koolhydraten. Creatine laat je beter voor tijdens je nakuur.

Q2: amino, visolie, multi, magnesium en zink
A2: Aminozuren kan je voor en tijdens je training nemen. Visolie kan ook geen kwaad omdat je de essentiele vetzuren altijd wel kan gebruiken. Multivitamine is ook goed, maar ik denk dat dit nog meer stress op je lever kan leggen in sommige gevallen. Magnesium zie ik het nut niet direct van in. Zink tegen de puistjes, die je vast wel zult krijgen.

Q3: leverreiniger
A3: Helemaal na je kuur + nakuur.

Ben je nu blij?

• Topic Starter Topic Starter
Er staan, ook op dit forum, ik weet niet hoeveel logs waarin staat wat voor supps mensen gebruiken. Daarbij kun je ook gewoon zelf nadenken, wat doet creatine en wat voegt dit toe in m'n kuur. Je hebt gewoon 0 research gedaan en maar gewoon een naald in je dikke reet gedrukt, dat is juist het voorbeeld van hoe het NIET moet.

Populaire Mike! Natuurlijk heb ik onderzoek gedaan!! De ene zegt dat creatine wel kwaad kan en de andere weer niet!! Maar ik heb puur over een postworkout ipv pre workout!! Beter lezen!! En mijn vraag was niet alleen over creatine maar ook welke soort amino, wel of niet? Wel of geen visolie? Dus beter lezen mijn populaire maikie!!! Volgens mij weet je niet duidelijk te antwoorden maar wel ieder keer k*t te reacties geven!!!! Reageer beter niet meer op mij!!!!! Populaire gozer!!!

---------- Post added 3 September 2013 at 12:10 ----------

Oke here we go :cool:

Er is niet echt iets dat je wel en niet mag gebruiken, maar wel dingen die je beter wel en juist beter niet neemt (omdat het overbodig is).

Q1: post workout en creatine
A1: Ja je kan een post workout nemen met al die dingetjes in. Maar beter neem je gewoon whey + koolhydraten. Creatine laat je beter voor tijdens je nakuur.

Q2: amino, visolie, multi, magnesium en zink
A2: Aminozuren kan je voor en tijdens je training nemen. Visolie kan ook geen kwaad omdat je de essentiele vetzuren altijd wel kan gebruiken. Multivitamine is ook goed, maar ik denk dat dit nog meer stress op je lever kan leggen in sommige gevallen. Magnesium zie ik het nut niet direct van in. Zink tegen de puistjes, die je vast wel zult krijgen.

Q3: leverreiniger
A3: Helemaal na je kuur + nakuur.

Ben je nu blij?

Je bent geweldig Arno!!!! Mike kan beter advies van jou krijgen!!! Want die zeurt maar wat!!!! Damn eindelijk iemand die fatsoenlijk antwoord geeft!!!!! Thx Arno

---------- Post added 3 September 2013 at 12:17 ----------

Jongens neem even een goede voorbeeld van Arno HC!!! Wat een perfecte antwoord!!!!! t*ring zeg!!

Laatst bewerkt:
wat een knuppel, stelt hij zn vraag nog een keer.
nu snap ik waarom een gebruiker vaak word neergezet als een holbewoner.

---------- Post toegevoegd 3 September 2013 om 14:47 ----------

waarom zou je in godsnaam amino's pakken?
aangezien je met test/deca gaat kuren neem ik aan dat je gaat bulken... neem aan dat je eiwitinname hoog genoeg is, wat voor meerwaarde hebben amino's dan? en dan gaan bulken op dat vetpercentage.. word een prachtige shape!

wat een knuppel, stelt hij zn vraag nog een keer.
nu snap ik waarom een gebruiker vaak word neergezet als een holbewoner.

---------- Post toegevoegd 3 September 2013 om 14:47 ----------

waarom zou je in godsnaam amino's pakken?
aangezien je met test/deca gaat kuren neem ik aan dat je gaat bulken... neem aan dat je eiwitinname hoog genoeg is, wat voor meerwaarde hebben amino's dan? en dan gaan bulken op dat vetpercentage.. word een prachtige shape!

Optie 1: Voor een sneller herstel, hoewel dit zonde zou zijn om te kopen want door de AAS herstel je zowizo sneller.
Optie 2: Misschien gewoon om wat extra stoffen in de spieren te krijgen, hogere eiwitsynthese door de Leucine wat eigenlijk ook al door de AAS omhoog wordt geschroefd.
Optie 3: Lekker drankje tijdens de training dan maar gewoon? :o

Ik ben het ook eens dat test/deca op dat vetpercentage niet verstandig is. Misschien kan TS beter test/winny doen of test/var.

Optie 1: Voor een sneller herstel, hoewel dit zonde zou zijn om te kopen want door de AAS herstel je zowizo sneller.
Optie 2: Misschien gewoon om wat extra stoffen in de spieren te krijgen, hogere eiwitsynthese door de Leucine wat eigenlijk ook al door de AAS omhoog wordt geschroefd.
Optie 3: Lekker drankje tijdens de training dan maar gewoon? :o

Ik ben het ook eens dat test/deca op dat vetpercentage niet verstandig is. Misschien kan TS beter test/winny doen of test/var.

Wat een hoop crap in 1 post:hahaha:

Tegenargumenten graag.
Dan leer ik ook bij, tenzij je niks zinnig te zeggen hebt.

Waarom zou iemand sneller herstellen door toevoeging van amino's als we ervan uit gaan dat die genoeg eiwit binnen krijgt?

Hiernaast krijg je van bcaa's geen verhoogde proteine synthese.

Er is geen toegevoegde waarde, kan je ook in de stickies terug vinden btw

Populaire Mike! Natuurlijk heb ik onderzoek gedaan!! De ene zegt dat creatine wel kwaad kan en de andere weer niet!! Maar ik heb puur over een postworkout ipv pre workout!! Beter lezen!! En mijn vraag was niet alleen over creatine maar ook welke soort amino, wel of niet? Wel of geen visolie? Dus beter lezen mijn populaire maikie!!! Volgens mij weet je niet duidelijk te antwoorden maar wel ieder keer k*t te reacties geven!!!! Reageer beter niet meer op mij!!!!! Populaire gozer!!!

---------- Post added 3 September 2013 at 12:10 ----------

Je bent geweldig Arno!!!! Mike kan beter advies van jou krijgen!!! Want die zeurt maar wat!!!! Damn eindelijk iemand die fatsoenlijk antwoord geeft!!!!! Thx Arno

---------- Post added 3 September 2013 at 12:17 ----------

Jongens neem even een goede voorbeeld van Arno HC!!! Wat een perfecte antwoord!!!!! t*ring zeg!!

Als jij mij 1 voorbeeld kan geven van iemand die zegt dat creatine kwaad kan tijdens een kuur zal ik hem gaan afzeiken ipv jou. Ik gaf je in m'n 1e post al antwoord dat het allemaal geen kwaad kan alleen ben je naast dik en dom ook nog blind.

• Topic Starter Topic Starter
Als jij mij 1 voorbeeld kan geven van iemand die zegt dat creatine kwaad kan tijdens een kuur zal ik hem gaan afzeiken ipv jou. Ik gaf je in m'n 1e post al antwoord dat het allemaal geen kwaad kan alleen ben je naast dik en dom ook nog blind.

Populair Mike je moet hier niet gaan beledigen met dik en dom!!! Mafkees!! Creatine kan dus wel kwaad als je pre workout gebruikt! Maar je bent zo dom dat je niet eens geheel mijn ****ing vraag leest en antwoord!!! Neem een voorbeeld van Arno! Reageer niet meer op mij topic mafkees!!!! Ik denk dat je nog 18 ben ofzo??? Oprotten maar!! En bemoei met je eigen zaken!!!! Met je dik en dom????? Hufter!!!!

Laatst bewerkt:
Kan er een slotje op #gaathelemaalnergensover.com

Waarom zou iemand sneller herstellen door toevoeging van amino's als we ervan uit gaan dat die genoeg eiwit binnen krijgt?

Hiernaast krijg je van bcaa's geen verhoogde proteine synthese.

Er is geen toegevoegde waarde, kan je ook in de stickies terug vinden btw

Als hij gewoon losse aminozuren neemt, bvb EAS, waar Glutamine in zit, zal hij in theorie een sneller of beter herstel moeten gewaarworden.

Leucine verhoogt de eiwitsynthese. Ik heb het nergens over BCAA's gehad.

Leuk topic. :popcorn: Mijn complimenten allen!

Terug
Naar boven