AndroidHealthClinic

creatine caps

Aestheticz

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m80
Massa
69kg
Vetpercentage
10%
Ik neem vanaf vorige week maandag elke dag 6 creatine capsules in (3 v. training 3 n. training, op niet-trainingsdagen 3 s'morgens 3 s'avonds). Iemand nog tips, adviezen, etc. over hoe creatine capsules het meest effectief te gebruiken zijn?

Gewoon met water in nemen, 3 á 5 gram per dag. is geen wondermiddel

Waarom caps...? Kost je 3x zoveel

• Topic Starter Topic Starter
Waarom caps...? Kost je 3x zoveel

Weet het maar kon in de aanbieding 2 potjes krijgen voor de prijs van één. Aangezien ik samen met een vriend train en we samen creatine hebben gehaald leek dit de makkelijkste manier om het te verdelen en heel veel duurder was het ook niet.

Beste,Onlangs heb ik Etixx creatine 1000 gekocht. Echter na mijn aankoop pas (ik weet het, stom van me), merkte ik op dat de doseringen wel erg laag zijn. 1 tablet bevat;
750mg creatine monohydraat
200mg taurine
50mg l-glutaminesMilligram, voor de duidelijkheid. En dat terwijl ik dingen las over loading phases met 20gram en 5gram maintenance!Op het doosje staat dat de maximale dagelijkse dosis 3 tabletten zijn,, dat is ong 2,2gram creatine tov 5 of 20 gram. Zou ik de waarschuwing negeren en meer tabletten nemen, of gewoon nieuwe creatine kopen?

sorry voor de gebrekkige opmaak, mijn mobiel doet alle enters weg en liet me geen eigen topic maken

Neem gewoon meer caps, 5 gram / dag is wel voldoende. Beter koop je gewoon poeder (CreaPure)

Poeder is volgens mij nog steeds het beste...
Is makkelijker te doseren en wordt beter opgenomen...

Ik neem vanaf vorige week maandag elke dag 6 creatine capsules in (3 v. training 3 n. training, op niet-trainingsdagen 3 s'morgens 3 s'avonds). Iemand nog tips, adviezen, etc. over hoe creatine capsules het meest effectief te gebruiken zijn?

Wat is de inhoud van je capsule in mg en wat zit er in ?

Poeder is veel goedkoper man.
Ik heb meestal dat eigen merk van bodylab werkt prima ga er erg op vooruit.

Stel monohydrate slaat niet aan van merk 'X', kan het dan eventueel aanslaan met hetzelfde goedje bij merk "y"? Ik merk dat poeier monohydrate niet werkt van een bepaald merk bij mij, heb nog nooit een ander merk geprobeerd. Vraag me wel af of het dan verschil zou maken of niet. Dalijk koop ik het voor jan Drol

Terug
Naar boven