Fitness Seller

creatine een noodzaak?

creatine is toch een soort anabolen?

hallo , ik ben een goeie 2 weken bezig met trainen en een vriend van mij zei dat ik oxodrol pro moest nemen omdat het snel helpt om meer kracht te hebben en helpt het uitzetten van spieren kan iemand mij daarbij helpen?? mvg

:roflol: het wordt met de dag gekker hier

hallo , ik ben een goeie 2 weken bezig met trainen en een vriend van mij zei dat oxodrol pro moest nemen omdat het snel helpt om meer kracht te hebben en helpt uitzetten kan iemand mij daarbij helpen?? mvg

hallo italiano

je bent al op de goede weg maar als je echt meer kracht wil hebben moet je ..........oxoponolhypermethyldrol17adfenidaat kopen

is bij elke supplementen chop te koop maar 20 eurie gewoon even naar vragen en geheid dan je binnen 1 maand huge bent

succes veder italiono

dank je wel "malden" dan zal ik mij informeren over dat maar die oxodrol pro is ook goed of niet ? weet je dat want ben er vandaag aan begonnen :D

kzou toch eerst shakes gebruiken ! :D

Is het niet zo dat Creatine er ook voor zorgt dat je twee keer zo snel spierkracht krijgt: doordat je meer herhalingen kan maken? En doordat er een gunstigere omgeving wordt gecreerd om te groeien?

Gelieve een serieus respons van een ervaren persoon

het helpt en je kan meer herhalingen maken (als het werkt) maar 2 keer zo snel spierkracht krijg is zeker niet waar.

Creatine kan voor een echte beginner ook teveel zijn, je gaat dan meer herhalingen maken terwijl je dat eigenlijk nog helemaal niet aan kan... je zal dan sneller blessures krijgen.

Hoi,

Ik ben nog maar een goeie 2weken aan het trainen 2-3x full body per week
en nu was ik gisteren met een vriend aan het praten die me vertelde dat hij elke dag 3 à 4 creatinepillen innam. Hij verwees me naar http://powerstore.nl/, nu weet ik niet welke ik best zou moeten kopen en of dit nuttig is voor me. Ben dus een beginner maar zou graag die energieboost willen waardoor ik in een uurtje trainen wat meer kan doen.

alvast bedankt

Die powerstore.nl is best duur moet ik zeggen. Kijk eens naar http://www.body-supplies.nl/shop/home.php
http://www.bodyenfitshop.nl/Sportvoeding
http://www.xxlnutrition.nl/

Daar kun je altijd nog een creatine vinden als je denkt die nodig te hebben.

hallo italiano

je bent al op de goede weg maar als je echt meer kracht wil hebben moet je ..........oxoponolhypermethyldrol17adfenidaat kopen

is bij elke supplementen chop te koop maar 20 eurie gewoon even naar vragen en geheid dan je binnen 1 maand huge bent

succes veder italiono

Wrong advice:mad: Hij moet nitrillen hebben, zoals dimethylmetaanamine of 1-broom-2-methyl-1,3-butadieën. Wil je soms dat zijn groeischijven dichtgroeien door de anabool oxoponolhypermethyldrol17adfenidaat?

Ik zal kijken of ik nog de link heb waar ik deze creatine besteld heb;)

Probeer eerst een fatsoenlijk dieet te hebben eer je aan de sups gaat, sups blijven sups! ik probeer bijna alles uit mijn voeding te halen, op dextrose (post workout) en whey na dan.
Koop dan beter een goeie pwo drink als dextrose, of vextargo daar zit er al wat creantine bij

Voor een beginner is creatine overbodig denk ik.
Ondanks dat er strikt medisch gezien geen enkel bezwaar bestaat wordt creatinesuppletie niet aangeraden bij jeugdigen (onder de 18 jaar). Dit heeft vooral een opvoedkundige reden. Beginners en jeugdigen zouden hierdoor het beeld krijgen dat presteren zonder middelen niet of veel moeilijker mogelijk is. En daarmee wordt een slecht signaal gegeven. Creatinesuppletie heeft een optimaal effect als je ook optimaal traint. Daarnaast kunnen jeugdigen nog zoveel winst boeken op andere factoren dat creatinesuppletie nog niet echt nodig is. Bovendien is niet duidelijk bij deze groep wat de lange termijn effecten op de gezondheid zijn.

Wrong advice:mad: Hij moet nitrillen hebben, zoals dimethylmetaanamine of 1-broom-2-methyl-1,3-butadieën. Wil je soms dat zijn groeischijven dichtgroeien door de anabool oxoponolhypermethyldrol17adfenidaat?

Ik zal kijken of ik nog de link heb waar ik deze creatine besteld heb;)

gehe ik weet niet of je dit nu echt serieus bedoelt of dat het ook een grapje is:roflol::roflol::roflol::roflol:

niet perse..leuk extraatje omdat het je ATP boost...maar verwacht er geen wonderen van

Terug
Naar boven