AndroidHealthClinic

Creatine en krachtverlies

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
Waardering
413
Lengte
1m69
Massa
95kg
Ik weet niet of ik het al eens heb aangehaald, maargoed. Ik heb nooit maar dan ook nog nooit wat positiefs gemerkt van welke creatinesoort/doseringen dan ook. Sterker nog; ik merk altijd een achteruitgang qua kracht. Of dit nu in mijn bolle koppie zit weet ik niet, maar ik vraag me af of er meer mensen last van hebben. En uiteraard een eventueel wetenschappelijk onderzoekje erbij.

conclusie: kappen met de creatine :P
Ik merk ook nooit veel spectaculairs van creatine... Hoogtens een rep meer die ik er kan uitpersen, maar denk dat dat ook meer aan men koppie ligt...

Kale, met jou genen zou het ook oneerlijk zijn als je ook nog baat had bij creatine.

Moet eerlijk zeggen dat ik de werking ook wel eens tegen vind vallen. Heb ooit x-pand gebruikt wat super was, maar daarna nooit meer zo heftig.
Mono doet niets, Green Bulge/Mag wel wat hardere look, maar niet echt het idee dat ik flinke krachtgains heb of spectaculair sneller herstel tussen sets/reps.
Mss licht het ook een beetje aan training. Creatine voor meer reps en pomp.

Kale, met jou genen zou het ook oneerlijk zijn als je ook nog baat had bij creatine.

Moet eerlijk zeggen dat ik de werking ook wel eens tegen vind vallen. Heb ooit x-pand gebruikt wat super was, maar daarna nooit meer zo heftig.
Mono doet niets, Green Bulge/Mag wel wat hardere look, maar niet echt het idee dat ik flinke krachtgains heb of spectaculair sneller herstel tussen sets/reps.
Mss licht het ook een beetje aan training. Creatine voor meer reps en pomp.

:roflol: True!! :D

ik zweer bij creatine mono, werkt absoluut heel goed bij mij, pomp kracht alles is ziekelijk

Ik zit zelf nu ook aan de crea en ik heb het idee dat het wel wat doet, maar misschien is dit een placebo effect. Voor de pomp en uitstel van verzuring doet het wel wat voor me. Vraag indd ook af hoe het straks gaat als ik stop ermee, zit nu in mijn 5de week van Bill Starr en krachtverlies is het laatste wat ik nu kan gebruiken, dus ik ga nog even door ermee.

• Topic Starter Topic Starter
Dames, ik vraag niet of creatine goed bij jullie werkt, maar ik wil graag weten of er mensen zijn die negatieve effecten merken, zoals kracht verlies ;)

Dames, ik vraag niet of creatine goed bij jullie werkt, maar ik wil graag weten of er mensen zijn die negatieve effecten merken, zoals kracht verlies ;)

Nee geen negative effecten , lijkt me ook stug, dat door het gebruik van extra creatin je kracht achteruit gaat... ???
Zal wel puur psygisch zijn zoals je eerder schreef

Ja, dat is ook bij ondergetekende het geval. Kan me dan ook goed in jouw verhaal vinden. Ben met name met squatten en bankdrukken behoorlijk achteruit gegaan. Inmiddels is dat al lang weer teniet gedaan (ik squat en bench meer dan ooit), maar frustrerend is het wel.

ik heb echt een boost gehad met creatine.... mijn 1ste keer...

gebruik nu als ik aan de crea zit nos ether.... werkt perfecto

Ik ben sinds een week met creatine monohydrate begonnen van Altisa . Zal binnenkort zien hoe mijn resultaten evolueren . Ik verwacht niets spectaculairs .

Sorry Kale ik zal het nooit meer doen, niet slaan, neeeee niet doennnn!!!:slap::stfu:
Ehm kan niet zeggen dat in het verleden negatieve effecten heb meegemaakt of een terugval gehad, maar als het zover is vertel ik het je, want ik ga het nog 4wkn gebruiken en dan kap ik ermee.

Ik heb eens uitgebreid rondgekeken, maar kan niets vinden over krachtverlies in combinatie met creatinegebruik (integendeel). Mijn vraag is dan, verander je iets aan je training of de rest van je voeding waneer je creatine gaat gebruiken?

Kale, je moet wel blijven trainen als je creatine neemt :p
Serieus nu, zelf nog nooit krachtverlies door creatine gehad, of van zulks gehoord.

Heb er ook nog nooit last van gehad en ik zou ook geen enkele wetenschappelijke verklaring ervoor kunnen bedenken.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb eens uitgebreid rondgekeken, maar kan niets vinden over krachtverlies in combinatie met creatinegebruik (integendeel). Mijn vraag is dan, verander je iets aan je training of de rest van je voeding waneer je creatine gaat gebruiken?

Ik kon dus ook al niets vinden. Ik heb trouwens in mijn oude gym 2 mensen gesproken die hetzelfde ervaarden.

Training en voeding blijft gelijk wanneer ik geen crea neem. Uiteraard drink ik ook genoeg, dus dat is het ook niet.

Misschien zit het toch tussen mijn oren zit, omdat ik er teveel van verwacht ofzo. Ik weet het niet. Blijf het apart vinden.

Sommige mensen veralgemenen alles, laten we niet vergeten dat creatine bij iedereen anders werkt. Ik nam mono en ik kon duidelijk meer heffen en kwam ook bij en had een bredere look.
Denk 2x na voor je iets zegt.

Ik kon dus ook al niets vinden. Ik heb trouwens in mijn oude gym 2 mensen gesproken die hetzelfde ervaarden.

Training en voeding blijft gelijk wanneer ik geen crea neem. Uiteraard drink ik ook genoeg, dus dat is het ook niet.

Misschien zit het toch tussen mijn oren zit, omdat ik er teveel van verwacht ofzo. Ik weet het niet. Blijf het apart vinden.

Dat zou het wel eens kunnen zijn.

En euh Kale... je neemt het toch oraal hé? :p

Terug
Naar boven