Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dames, ik vraag niet of creatine goed bij jullie werkt, maar ik wil graag weten of er mensen zijn die negatieve effecten merken, zoals kracht verlies![]()
Ik gebruik het dan ook niet meer.Hmm hier merk ik ook echt 0,0 van creatine, alleen wanneer ik stop lijkt er wel een achteruitgang te zijnIk gebruik het dan ook niet meer.
het is gewon vreemd als mensen vrij kort na starten van creatinesupplementatie iets merken wat kracht aangaat, zowel positief als negatief.
Dames, ik vraag niet of creatine goed bij jullie werkt, maar ik wil graag weten of er mensen zijn die negatieve effecten merken, zoals kracht verlies![]()
Het enige negatieve is dat mijn wangetjes wat boller worden (kre-alkalyn minder). Ik merk zelf altijd een lichte krachttoename (meer reps topgewicht) bij supplementatie van creatine (mono, kre-alkalyn). Ik merk zelf nooit wat van een krachtafname bij het stoppen van het gebruik met creatine.
In mijn geval vind ik creatine dus een goed supplement.
Ik heb het altijd minimaal 6-8 weken gebruikt. Ik heb ook een hoop geexperimenteert met crea (inname momenten, doseringen, soorten etc etc), maar steeds hetzelfde probleem.
Kale, met jou genen zou het ook oneerlijk zijn als je ook nog baat had bij creatine.
Moet eerlijk zeggen dat ik de werking ook wel eens tegen vind vallen. Heb ooit x-pand gebruikt wat super was, maar daarna nooit meer zo heftig.
Mono doet niets, Green Bulge/Mag wel wat hardere look, maar niet echt het idee dat ik flinke krachtgains heb of spectaculair sneller herstel tussen sets/reps.
Mss licht het ook een beetje aan training. Creatine voor meer reps en pomp.
Ik heb het niet over effect na 6-8 weken, maar opmerkingen die ik wel eens lees dat mensen na 1-2 dagen al veel sterker waren

3XL, jij neemt creatine toch standaard bij je PWO-shake, niet? Wat is daar de reden voor? Ik denk er namelijk aan om hetzelfde te doen. Is een beetje offtopic, maar het is zo stom om hiervoor speciaal een nieuw topic te openen.
Ik neem het standard voor en na m'n training.
Voor de training zodat bloedwaarden hoog zijn direct na de training. Na de training om deze waarden langer hoog te houden.