Fitness Seller

Stelling Creatine en vitamine C

santino26

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
69kg
Vetpercentage
15%
Beste lezers,

Ik gebruik al paar maanden mulitivitamine Alive+ vitamine C 1500mg en vis olie omega 3/6/9 elke dag 1x. Maar nu sinds vorige week bogonnen met Kreatine prolab en ik hoor van paar mensen dat vitamine C en kreatine niet goed samen gaan. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?

Ik kan dit niet met zekerheid zeggen maar volgens mij maakt het echt helemaal niks uit. Wat ik de laatste tijd wel lees op sites is dat je beter geen hoge doses vitamine c moet nemen omdat de radicalen die ontstaan tijdens training juist spiergroeibevorderend zijn (en vitamine c is en antioxidant).
Www.workout911.com/?p=3680

• Topic Starter Topic Starter
Ik kan dit niet met zekerheid zeggen maar volgens mij maakt het echt helemaal niks uit. Wat ik de laatste tijd wel lees op sites is dat je beter geen hoge doses vitamine c moet nemen omdat de radicalen die ontstaan tijdens training juist spiergroeibevorderend zijn (en vitamine c is en antioxidant).
Www.workout911.com/?p=3680

Interesante site en nu dat ik vitamine C slik heb ik ook bijna geen spierpijn na training ook niet na zware traning. komt het door vitamine C?

misschien komt het door gewenning v an de training schema?

Spierpijn heeft idd meer met gewenning te maken. Spierpijn is een ontstekingsreactie en dat is niet direct verbonden met antioxidanten etc

Terug
Naar boven