Fitness Seller

Creatine Ethyl Ester van NVE Pharmacheuticals

Devil Inside

Dutch Bodybuilder
Waardering
14
Lengte
1m80
Massa
80kg
Vetpercentage
10%
Ik heb vanmorgen net mn eerste serving creatine ethyl ester van NVE Pharmacheuticals gehad. Echt niet te zuipen zo bitter. Ik heb het bij mn whey shake ingeflikkerd.. Weet iemand wat die bittere smaak wat tegengaat? Ook was dit product vrij klonterig bovenaan in de pot. Zegt dit wat over de kwaliteit?

CEE nooit bij je whey gooien, die accuzuursmaak krijg je niet weg.

véél water erbij drinken, na een tijdje went de smaak wel

- neus dicht knijpen tijdens op het opdrinken
- siroop erbij
- veel water gebruiken

Om de bittere smaak van de estervorming te maskeren kan je de CEE het beste in een gemiddeld gevuld glas appelsap doen.

Zelf capsuleren

In een ander topic gelezen dat er nu Stacker C potten zijn met een soort schilverpoeder want het klonteren voorkomt en de smaak iets maskeert. Het zal nooit lekker worden want etyhl ester is niet bepaalt voor de smaak.

Zelf heb ik geen last van de vieze smaak omdat het poeder goed oplost in 20 ml (één slok) water. Zo weg en direct de keel in.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb het vanmorgen eens met appelsap geprobeerd en dat smaakte stukken beter.. Nog wel enigzins bitter, maar goed in te nemen! Ik denk dat ik daar maar mee door ga.. Thx voor de tip om CEE niet met whey te mixen. Kan ik dan wel gewoon eerst CEE nemen met appelsap en daarna mn whey shake/wheightgainer, of moet er een bepaalde tijd tussen zitten?

Ik heb het vanmorgen eens met appelsap geprobeerd en dat smaakte stukken beter.. Nog wel enigzins bitter, maar goed in te nemen! Ik denk dat ik daar maar mee door ga.. Thx voor de tip om CEE niet met whey te mixen. Kan ik dan wel gewoon eerst CEE nemen met appelsap en daarna mn whey shake/wheightgainer, of moet er een bepaalde tijd tussen zitten?

Je kunt gewoon je whey/weightgainer direct nemen na de CEE, heb je wat om de smaak mee weg te spoelen haha :D

Je kan het ook met Jus'de orange nemen.

ik start vandaag ook met creatine, wel capsules op de verpakking staat dat je het moet innemen met water en tijdens de training veel drinken. is het niet zo dat creatine beter wordt opgenomen met kh? dus evt fruitsap ofzo?

• Topic Starter Topic Starter
creatine wordt idd beter opgenomen als het wordt ingenomen met kh.. Ik heb wel es gelezen dat de insuline spiegels stijgen als CEE, kh en eiwitten tegelijk worden ingenomen.

Appelsap doet het super, de eerste smaak is wel minder nog steeds maar die ranzige bittere nasmaak is weg:D

En wat zijn de bevindingen van het product buiten smaak. Aan te raden of moet ik verder zoeken naar ander merk

creatine wordt idd beter opgenomen als het wordt ingenomen met kh.. Ik heb wel es gelezen dat de insuline spiegels stijgen als CEE, kh en eiwitten tegelijk worden ingenomen.

Appelsap doet het super, de eerste smaak is wel minder nog steeds maar die ranzige bittere nasmaak is weg:D

heb je wat meer hier over? en over welke aantal kh heb je het dan?

Terug
Naar boven