Fitness Seller

creatine kuur en pauze ertussen

mons

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
79kg
Vetpercentage
12%
heb gelezen dat je een creatine kuur maximaal 2 maanden kan doen, en dan een pauze moet houden van ongeveer een maand omdat de hoeveelheid creatine die je op kunt nemen na twee maanden begint te dalen. na een maand zou je dan weer "hersteld" zijn en kan je lichaam weer een de volle dosering verwerken.
nu heb ik dus een kuur van twee maanden kre-alkalyn achter de rug en ben meteen erna begonnen met bijna dagelijks 1-3 scheppen noxipro.
aangezien noxipro een kleine hoeveelheid creatine mono. bevat vraag ik mij af of mijn lichaam na een maand geen kre alkalyn maar wel noxipro te hebben gekregen, weer een kre alkalyn kuur volledig op kan nemen.
of moet ik na de noxipro nog een maand niets nemen en dan weer vol op kre alkalyn. ??? hulp

je moet een naald nemen

Kunt creatine het hele jaar door nemen maar de werking zal minder worden verder een pre workout is geen creatine product als in monohydraat en dergelijke er zit wel creatine in maar is daar niet voor bedoeld.Verder ja creatine is een goed product en voor de beste werking raad ik heb niet aan om het ook het hele jaar door te doen is helemaal niet nodig gewoon op en af is ook wat goedkoper en wat betreft resultaten zal je weinig verschil maken.

• Topic Starter Topic Starter
ok tnx.. dus als ik het goed begrijp kan ik een maandje met alleen noxipro als her oplaadfase voor een creatine kuur zien..?

Niet perse als oplaadfase oplaadfase is niet nodig alleen als je sneller resultaat wilt doordat de receptoren in de spieren die creatine bevatten dan sneller verzadigt zijn en je daarna alleen dat bij houd.Al zou je ook kunnen kiezen om even te stoppen met creatine en dan noxipro en als je het toch het hele jaar wilt doen dan het gerust samen.Alles wat je aan creatine te veel binnen krijgt zal het lichaam afscheiden.

Creatine kan je gewoon blijven doorpakken, geen oplaadfase nodig, en werking van creatine afnemen? Elke mens heeft creatine in zijn lijf zitten, het wordt ook in enorm kleine hoeveelheden uit voeding gehaald, een verhoging van creatine heeft betere vochtopname tot gevolg, en je krijgt er meer kracht door.

Wat jij dus doet met creatine nemen is je hoeveelheid creatine in je lichaam verhogen, zolang je dan creatine neemt blijft die waarde evenhoog, er is dus geen sprake van "afname".

Verder kan je noxipro er gewoon blijven doornemen, hoef je je niks van aan te trekken.

oplaadfase is al lang achterhaald.. dus gewoon 3-5 gr max per dag nemen.

3 tot 5 gram.. oke. weet iemand dan hoeveel er in de noxi zit ? want dat staat niet op de verpakking:eek:

sowieso kleine hoeveelheden, en als je meer neemt kan dat op zich geen kwaad, zolang je maar genoeg water drinkt

In een schep noxi zit er, denk ik, rond de 1.5gr monohydraat

oke bedankt mensen! LOL! peP" rELL

Terug
Naar boven