Fitness Seller

Creatine lost niet op?

jbrwjan

Dutch Bodybuilder
Waardering
17
Lengte
1m76
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Hallo dbb,

Ik neem nu creapure van b&f. Klopt het dat de creatine niet oplost? Daardoor voel je kleine korreltjes als je je shake aan het drinken bent en blijft er ook wat achter in je shakebeker. Vind het nogal raar omdat bijv eiwit shakes helemaal oplossen en je er dus niks van merkt

Gr Jan

Dat klopt, lost niet goed op mits je de drank waarmee het je weg drinkt
met warm water oid, niet echt oodzakelijk dat het oplost naar mijn weten. Ik heb ooit wel is een periode me water met dextrose warm weg gedronken maar lekkerder is met koude vruchtensap..

Met water drinken.

Bij mij ook niet. Maar gooi gewoon dat schepje in me mond en dan drink ik me shake. Probleem opgelost. H4RDk00Rrrrr

Oplossen in heet kraanwater, voor het drinken laten afkoelen (eventueel au bain marie).

Ik heb mijn twijfels aan de opname van onopgeloste creatine, als het zo slecht oplost in water schijt je misschien de helft weer uit. Heet kraanwater is ongeveer 50°C, daar kan creatine wel tegen voor die korte duur.

Ik doe een schepje creatine in mijn thee :p. Lost veel beter op, je voelt de korrels niet meer.

Ja kan t ook in je shake gooien 's ochtends. Heb je meteen 2 vliegen in 1 klap. De opname zou iets minder optimaal zijn in melk ofzo, maar ik geloof niet dat dat soort dingen veel uitmaken. In de shake blijven de korrels wat verspreid hangen omdat 't dikker is, je merkt er vrijwel niets van.

• Topic Starter Topic Starter
Ok thnx allemaal! Ga het denk met warm water drinken, ff uitproberen

Bij mij ook niet. Maar gooi gewoon dat schepje in me mond en dan drink ik me shake. Probleem opgelost. H4RDk00Rrrrr

Dit.. Schep t gwn gelijk in je mond... Dit doe ik overigens ook met pre workout... Er kan namelijk makkelijk een gram op de bodem blijven liggen... En bij een pwo waarbij je bijv. maar 6 gr neemt vind ik die 1gr gwn essentieel. (afhankelijk natuurlijk van dosering & concentratie van het betreffende pre workout)

Terug
Naar boven