Fitness Seller

Whey shake, zie door de bomen het bos niet meer

Bezoekers in dit topic

Vissertje1980

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
31 jan 2018
Berichten
3.246
Waardering
5.316
Lengte
1m63
Massa
67kg
Vetpercentage
> 50%
Hallo allemaal,

Momenteel heb ik de whey perfection van body&fit shop in de smaak banaan. Smaakt goed en lost erg goed op in de shake beker, heb nooit klontjes ofzow.

Nu ben ik t.z.t. toe aan een nieuwe bus en ben me verder aan het verdiepen in welke ik dan zal gaan nemen. Nu kom ik er achter dat niet iedereen even lovend is over de shakes van B&F.

Mijn vraag is nu, welke eiwit shake hebben jullie en waarom?
 
Shakes van XXL Nutrition, Bulkpowders & MyProtein komen allemaal goed door de tests heen.
Heb zelf Whey Delicious & Perfect Whey Protein van XXL omdat ik graag aan die toko bijdraag en 't enorm lekker is.
 
All day protein van XXL, vooral omdat het een blend is.
 
Ik gebruik zelf de shakes van orangefit.
Plantaardig. Super fijne smaak en structuur.
Ben hier nog altijd benieuwd naar. Maar ze hebben geen samples en het is relatief duur helaas..

Hydrolisaat van XXL. perfect met lactose intolerantie en slecht tot niet functionerende darmen. :o
 
Ben hier nog altijd benieuwd naar. Maar ze hebben geen samples en het is relatief duur helaas..

Hydrolisaat van XXL. perfect met lactose intolerantie en slecht tot niet functionerende darmen. :o

Ja klopt idd het is wel wat duurder. Ik heb het er wel voor over. Imo is het de perfecte shake geen vieze chemische nasmaak wat dikkere structuur..
 
Ja klopt idd het is wel wat duurder. Ik heb het er wel voor over. Imo is het de perfecte shake geen vieze chemische nasmaak wat dikkere structuur..
Ik zou het er ook wel voor over hebben... als ik het had... :( :o
Maar het gaat er ook om of ik ertegen kan. En gezien ik nog maar weinig kan verdragen wil ik ook geen risico lopen dat ik er niet tegen kan...
Daarom had ik al een keer gevraagd of ze samples hadden maar helaas... :(
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Ik zou het er ook wel voor over hebben... als ik het had... :( :o
Maar het gaat er ook om of ik ertegen kan. En gezien ik nog maar weinig kan verdragen wil ik ook geen risico lopen dat ik er niet tegen kan...
Daarom had ik al een keer gevraagd of ze samples hadden maar helaas... :(

Ja keuzes maken. Kan ook niet alles hoor :)
 
Voor die 1 a 2 schepjes eiwit poeder per dag, zou ik me niet echt druk maken welke " heel goed " is.
Als die shake je goed bevalt, waarom een ander kiezen ?
 
Dit

Paar extra hapjes tonijn of kip, beker melk erachteraan en klaar is kees
 
Thanx voor de reacties iedereen. Als ik de laatste reacties zo lees maak ik me er dus veel te druk om. Aangezien de B&F shake me goed bevalt, d.w.z. ze mengen goed, geen klontjes en smaken erg goed, blijf ik maar gewoon bij die shake. Zijn namelijk ook nog goed betaalbaar.
 
Whey delicious xxl. Top shake lost goed op en de smaak is perfect. Is een blend wat ook een voordeel is. De voedingswaarde. Zijn iets hoger maar de shake is wel uitermate lekker.
 
Back
Naar boven