MuscleMeat

Creatine mee op reis (in handbagage)

Dat bedoel ik ook.

Ben bang dat je mijn reactie niet begrijpt.
Ik zie steeds in elk topic dat over creatine gaat, dat Galen over bloed in de ontlasting begint. Vroeg me af waar dat van komt, niet het bloed, maar de reactie. That's all,
Een topic over iemand die creatine nam en bloed poepte of iets in die zin. Was best vermakelijk.

Ja die heb ik ook gelezen. Was zeer leuk! Maar zou dat de reden zijn?

Ik zou de creatine verdelen in zakjes van +-5g. Kan je gewoon simpelweg een zakje openen en direct de juiste dosering. Ook makkelijk weg steken in je valies in de naden, of in enveloppen met briefkaarten ofzo. Succes!

Ik zou de creatine verdelen in zakjes van +-5g. Kan je gewoon simpelweg een zakje openen en direct de juiste dosering. Ook makkelijk weg steken in je valies in de naden, of in enveloppen met briefkaarten ofzo. Succes!
Beter gewoon en kleine dubbelgevouwen papiertjes

Wat ik wel eens deed was met ducktape verpakken en in de voering van mijn koffer.

Zullen er geen creatine dealertjes op straat lopen daarzo? Dan stiekem op straat een grammetje halen.

Gast, je gaat op vakantie, 5 daagjes zonder sport en creatine overleef je vast wel toch?

P.S.: srprs.me?

Gast, je gaat op vakantie, 5 daagjes zonder sport en creatine overleef je vast wel toch?

5 dagen creatine nemen anders verlies je je massa toch. Want er moet wat compensatie zijn tegen de alcohol en de lange nachten.

• Topic Starter Topic Starter

Jep, was een prima vakantie. Overigens de creatine thuis gelaten. Wordt wel moe van sommige reacties, vraag me af of iedereen hier gelijk alles wist over het bb.. Ik vind dat het een proces in waarin je moet leren en deze site helpt daar ontzettend bij, alleen zijn ee toch altijd een hoop mensen die je uit kafferen..

Jep, was een prima vakantie. Overigens de creatine thuis gelaten. Wordt wel moe van sommige reacties, vraag me af of iedereen hier gelijk alles wist over het bb.. Ik vind dat het een proces in waarin je moet leren en deze site helpt daar ontzettend bij, alleen zijn ee toch altijd een hoop mensen die je uit kafferen..
Mooizo.
Dat is DBB. Je leert er vanzelf mee leven, de mong*len pik je er al snel uit.

Terug
Naar boven