Fitness Seller

creatine met H2O ????

De suiker maakt dat de creatine sneller wordt opgenomen (wat beter is omdat het anders door je lichaam wordt afgebroken). Vandaar dat inname gelijk met je dextrose in je post-WO shake een goed idee is.

• Topic Starter Topic Starter
wat is post - WO shake ..:(
soryy....ben een beginner 8-)

Kijk eens in andere posts voordat je een vraag stelt. Deze is namelijk net beantwoord.
Je laatste vraag niet, het betekent post workout, na je training dus wel te verstaan.

ik neem zelf creatine altijd met een klein beetje water of het liefst sinaasappelsap, een klein beetje maar, zodat je minder moet gaan plassen!

geen sinaasappelsap, gewoon water met eventueel wat druivensuiker. En als het water een beetje warm is lost het nog beter op.

ok, ik heb duidelijk geen verstand, sorry guys!

don't sweat it.. gewoon veel lezen hier en je leert vanzelf bij.

geintje man, ik nam het wel met water, suiker helpt alleen maar!
je moet niet doen wat anderen zeggen, doe wat voor jou werkt potverdomme!
Je bent een proefkonijn als je aan BB doet!!!!!!

Ja maar sommige dingen zijn gewoon feiten.

Trouwens, je moet altijd voldoende drinken, en vooral als je creatine gebruikt. Dat je vaak naar de wc moet moet je dan maar op de koop toe nemen. Bij creatine zou ik toch wel 100ml/gram drinken waneer je het inneemt. Over de dag een litertje of 3.

daar moet je juist meer van plassen, als je het inneemt dan zo weinig mogelijk, een klein beetje maar, de rest van de dag moet je wel blijven drinken, anders zou je je uitdrogen DUhhhh

Terug
Naar boven