Fitness Seller

Creatine Nr.1 B&F

legastex

Novice
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
62kg
Vetpercentage
9%
per 30gram nr1 zit er 3g aan creapure in.
Zo moeilijk is het lezen van de beschrijving niet toch?

Ik vind die watermeloen smaak voor te kotsen :p

Beste leden,

Net Nr.1 besteld bij B&F.
Ik lees overal dat je max 5g creatine moet nemen. Omdat meer dan 5 nutteloos zou zijn.
Maar de maatschepjes (en bij de dosering op de doos); staat 30gram.

Dit lijkt me wat veel. Wat vinden jullie hier van?

Link naar het product/ingrediënten:
http://www.bodyenfitshop.nl/bodybuilding/spieropbouw/body-fit-sportsnutrition/n-r-1/ingredienten/

Nr1 is geen creatine, het is een shitload aan troep waaronder een klein beetje creatine.

Wat bedoel je met troep? Raad je het aan om creatine in plaats van nr1 te nemen?

is te laag gedoseerd om er effect van te ondervinden. Zoals bv de creatine in nr 1. Aangeraden is 5 gr, hier zit 3 gr in, moet je dus nog extra bijnemen. Beter neem je gewoon creapure creatine

Nee joh is geen troep ;) Ik ben er erg tevreden over! Gebruik dit nu alweer een tijd icm Magnifcent :D

Compleet product met erg veel spieropbouwende ingredienten waaronder inderdaad creatine, ideaal als je niet teveel verschillende producten aan wilt schaffen. Zit allemaal in 1 pot Nr1:)

---------- Post toegevoegd Tue 19 Mar 2013 om 16:19 ----------

is te laag gedoseerd om er effect van te ondervinden. Zoals bv de creatine in nr 1. Aangeraden is 5 gr, hier zit 3 gr in, moet je dus nog extra bijnemen. Beter neem je gewoon creapure creatine

Je zou natuurlijk ook nog een shake kunnen nemen in de ochtend en dan voor je training, zit je toch alweer op 6/7 gram creatine. Het enige nadeel is dan wel dat je pot Nr1 2 keer zo snel op gaat, dan zouden creatine capsules of een potje creapure een prima oplossing zijn:D

Wat bedoel je met troep? Raad je het aan om creatine in plaats van nr1 te nemen?

Dit bedoel ik met troep:

Waxy Maize Starch 8000
Karbolyn 3500
Palanitose 3500
Creapure creatine 3000mg
Creatinol-O-Phosphate 300mg
Beta Alanine 1000mg
Glucuronolactone 250mg
Arginine Nitrate 500mg
Arginine AKG 500 gram
Carbamyl Glutamate 300 mg
Citrulline Malate 500mg
OPC druivepitextract 15mg
Agmatine 200 mg
HICA 100mg
L-Carnitine Tartrate 250mg
L-Glutamine Peptides 500mg
BCAA 4:1:1 1000mg
Peptopro 750mg
Taurine Ethyl Ester 1000mg
N-Acetyl L-Tyrosine 150mg
Cinnamon Extract 100mg
Alpha lipoic acid 50mg
Astragalus Membranaceu 200mg
Fenugreek 100mg
Tricalcium Phosphate 239mg
Sodium Chloride 187mg
Potassium Phosphate 75mg
Magnesium Citrate 100mg
Vitamine C 25mg
Vitamine E 10mg
Vitamine B1 4mg
vitamine b2 4mg
Vitamine B3 4mg
Vitamine B5 2mg
vitamine B7 0,8mg
vitamine B120,8mg
Vitamine B6 0,5mg
silicium dioxide,
fructose,
smaakaroma,
acesulfame K,
sucralose,
leccithine,
E124.

Laten we ALLES er maar in doen, dan wordt het vast wel een goed product....... Niemand kijkt naar de effectiviteit of naar de dosering. Als het maar goed klinkt.

Dit bedoel ik met troep:

Laten we ALLES er maar in doen, dan wordt het vast wel een goed product....... Niemand kijkt naar de effectiviteit of naar de dosering. Als het maar goed klinkt.

+8

Overigens geen klachten over het product, maar kan niet zeggen dat het nu zo veel meer doet dan gewone creatine waar ik ook al niet echt het idee heb dat het wat doet.

Nee omdat je in elk B&F topic te vinden bent en nog nooit een negatief woord hebt gezegd :roflol:

Sloerie :p

Hahah tsja gebruik het merk zelf al jaren dus de ervaring en kennis die ik heb opgedaan deel ik graag ;) (supplementen en voeding zijn de onderwerpen waar ik nog enigsinds iets van weet)En vind het leuk om andere ervaringen te lezen. Nog geen negatieve ervaring gehad, kan er niks aan doen haha :p

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Vonk
Terug
Naar boven