XXL Nutrition

Creatine Nr.1 B&F

Compleet product met erg veel spieropbouwende ingredienten waaronder inderdaad creatine, ideaal als je niet teveel verschillende producten aan wilt schaffen. Zit allemaal in 1 pot Nr1:)

---------- Post toegevoegd Tue 19 Mar 2013 om 16:19 ----------

Je zou natuurlijk ook nog een shake kunnen nemen in de ochtend en dan voor je training, zit je toch alweer op 6/7 gram creatine. Het enige nadeel is dan wel dat je pot Nr1 2 keer zo snel op gaat, dan zouden creatine capsules of een potje creapure een prima oplossing zijn:D

Waarom ga je niet in op de opmerking van Wazzup?
Wil wel eens weten waarom het in jullie ogen geen troep is, of verkopen jullie wel troep?

Ik heb die combi besteld, nr 1 en magnificent, dus ja als BF hier eens op ingaat, zou wel netjes zijn.

Ik geef toe, slap van mij dat ik de doseringen niet heb gecheckt, op 2 na waarvan ik idd dacht dat kan hoger.

Maar voor crea maakt het dacht ik niet zoveel uit of t 3 of 5 gram is

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb die combi besteld, nr 1 en magnificent, dus ja als BF hier eens op ingaat, zou wel netjes zijn.

Ik geef toe, slap van mij dat ik de doseringen niet heb gecheckt, op 2 na waarvan ik idd dacht dat kan hoger.

Maar voor crea maakt het dacht ik niet zoveel uit of t 3 of 5 gram is

Ik ben geen pro in dit soort dingen, maar nr 1 is idd een mix van een heleboel dingen.
Moet zeggen, als ik train krijg ik een gigantische pomp met nr1, weet niet of je er echt veel van groeit..

Mvg

Terug
Naar boven