Beoordeling:
9/10 ++ Aanrader
Mijn review:
Voorwoord:
Wederom een nieuw product onder de label van Body en Fitshop, ditmaal een creatine product in capsule vorm.
Normaliter verkies ik creatine in poedervorm over capsules, maar heb van mensen gehoord dat dit product een goede werking heeft, vandaar dat ik toch een keer creatine in capsules wilde proberen.
Hieronder een compacte review van het product.
Prijs:
16,90 euro / 200 capsules
Smaak:
Zoals aangegeven hierboven, is de Creatine Orotate een product in capsules.
Het product heeft geen smaak, dus de smaak is relatief neutraal te noemen.
Dosering:
Ik heb de voorgeschreven dosering (op de site) aangehouden, wat inhoud dat ik op trainingsdagen in de ochtend 3 capsules neem, en na de training ook nog eens 3 capsules.
Op rustdagen, neem ik 3 capsules in de ochtend, en 3 capsules in de avond.
Eindoordeel:
Zoals al eerder aangegeven, ben ik normaal voorstander van supplementen in poedervorm in plaats van capsules, maar Creatine Orotate heeft me aangenaam kunnen verrassen.
Bij gebruik van de Creatine Orotate neemt je kracht/uithoudingsvermogen tijdens je training merkbaar toe, wat als resultaat heeft, dat je training soepel en krachtig verloopt.
Ook na een intensieve/zware training, merk je, dat je sneller hersteld, en dat je ook geen last krijgt van spierpijn of een vermoeid gevoel.
Ik heb het product nu ruim 2 weken in gebruik, en in die 2 weken tijd zijn de effecten van Creatine Orotate zeer zeker waarneembaar.
Creatine Orotate heeft mijn terughoudende oordeel over creatine in capsulevorm, zeker doen veranderen in een positief oordeel.
Prijstechnisch gezien maakt het niet veel uit met creatine in poedervorm, maar voordeel is wel, dat je de capsules sneller kunt innemen omdat je het niet eerst hoeft te mixen met water en/of een vruchtensap.
Overall gezien zijn de capsules zeker niet in het nadeel als je ze gaat vergelijken met creatine in poedervorm, dus ik kan het product van harte aanbevelen.
- Soort supplement: Creatine
- Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? 99% Pure Creatine Orotate - De koning der Creatines!
's Werelds enige creatine die ook de Beta-alanine productie ondersteunt.
Creatine Orotate, het is zonder twijfel een van beste creatine producten!
Creatine Orotate kan naast de explosieve kracht die creatine geeft het uithoudingsvermogen en herstel extreem verhogen, hierdoor ontstaat de perfecte Creatine!
Kenmerken Creatine Orotate:
-De enige creatine die ook uithouding enorm verbetert
-100% opneembare creatine
-Pharmaceutical-Grade Creatine Orotate!
-Nieuwe technologie
-De koning der Creatines!
Creatine Ester Oraat - de perfecte creatine!
Je spiercellen zullen volstromen met de voor de volle 100% opneembare creatine Oraat en je op een ongekende manier laten presteren.
Creatine Orotate is nieuw en zal je spieren laten opzwellen tot buitengewone proporties!
Creatine Ester Oraat is creatine gebonden aan oraat zuur. Zowel creatine als Orotate hebben een wetenschappelijk bewezen prestatieverhogende werking. Naast de bekende creatine werking, wordt ook de gewenste pH waarde in de spiercel behouden. Orate is een stof die ook van nature in zeer, zeer kleine hoeveelheden in bijvoorbeeld melk voorkomt. Orate kan naast creatine het uithoudingsvermogen en herstel extreem verhogen.Hierdoor is wellicht de perfecte creatine ontstaan. De werkzame stoffen worden niet langer afgebroken, maar bereiken eindelijk voor 100% de spiercellen waar ze te werk gaan en het jou mogelijk maken om iedereen te verbazen. - Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
- Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
- Hoe is de smaak van dit supplement? Neutrale smaak
- Welke dosis heb je gebruikt? 2x daags 3 capsules
- Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl
- Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis samples / geen verzendkosten / goede service
- Wat heb je voor dit supplement betaald? 16,90
- Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja.
Mijn review:
Voorwoord:
Wederom een nieuw product onder de label van Body en Fitshop, ditmaal een creatine product in capsule vorm.
Normaliter verkies ik creatine in poedervorm over capsules, maar heb van mensen gehoord dat dit product een goede werking heeft, vandaar dat ik toch een keer creatine in capsules wilde proberen.
Hieronder een compacte review van het product.
Prijs:
16,90 euro / 200 capsules
Smaak:
Zoals aangegeven hierboven, is de Creatine Orotate een product in capsules.
Het product heeft geen smaak, dus de smaak is relatief neutraal te noemen.
Dosering:
Ik heb de voorgeschreven dosering (op de site) aangehouden, wat inhoud dat ik op trainingsdagen in de ochtend 3 capsules neem, en na de training ook nog eens 3 capsules.
Op rustdagen, neem ik 3 capsules in de ochtend, en 3 capsules in de avond.
Eindoordeel:
Zoals al eerder aangegeven, ben ik normaal voorstander van supplementen in poedervorm in plaats van capsules, maar Creatine Orotate heeft me aangenaam kunnen verrassen.
Bij gebruik van de Creatine Orotate neemt je kracht/uithoudingsvermogen tijdens je training merkbaar toe, wat als resultaat heeft, dat je training soepel en krachtig verloopt.
Ook na een intensieve/zware training, merk je, dat je sneller hersteld, en dat je ook geen last krijgt van spierpijn of een vermoeid gevoel.
Ik heb het product nu ruim 2 weken in gebruik, en in die 2 weken tijd zijn de effecten van Creatine Orotate zeer zeker waarneembaar.
Creatine Orotate heeft mijn terughoudende oordeel over creatine in capsulevorm, zeker doen veranderen in een positief oordeel.
Overall gezien zijn de capsules zeker niet in het nadeel als je ze gaat vergelijken met creatine in poedervorm, dus ik kan het product van harte aanbevelen.
Laatst bewerkt: