MuscleMeat

Creatine .. Pre workout?

xent

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
70kg
Heey,

ik ben nu lekker aan het trainen, en was opzoek naar een soort van extra boost, ik had laatst bij mijn whey een sample van pre workout power gekregen, dit werkte wel lekker

Alleen nu lees ik ook steeds meer over creatine.. Mijn vraag is wat kan ik nou het beste gaan bestellen? een pre workout of creatine? of zou je dit ook door elkaar kunnen gebruiken?

Dankje

Laatst bewerkt:
Ik gebruik het momenteel allebei.
45 minuten voor de training een pre workout
Na de training creatine + whey .

Allebei, doe ik zelf ook.
Alleen zou ik niet voor je gaat trainen creatine nemen, maar in de ochtend of na het trainen. Ik krijg anders té veel last van spierpomp en dat belemmert m'n training.
Met Noxipro (ook een pre workout) is de pomp precies goed bij mij :-)

Allebei, doe ik zelf ook.
Alleen zou ik niet voor je gaat trainen creatine nemen, maar in de ochtend of na het trainen. Ik krijg anders té veel last van spierpomp en dat belemmert m'n training.
Met Noxipro (ook een pre workout) is de pomp precies goed bij mij :-)

Welke crea neem jij dan wel niet dat je er een pomp van krijgt?

Creatine van American Sports. Is bijna op, B&F creatine staat al klaar...

• Topic Starter Topic Starter
Oke dan denk ik dat ik ze allebei ga aanschaffen.. voor Creatine zat ik te denken aan Total Muscle Solution en als pre workout aan Pre-Workout Power

Goede keuze?

Oke dan denk ik dat ik ze allebei ga aanschaffen.. voor Creatine zat ik te denken aan Total Muscle Solution en als pre workout aan Pre-Workout Power

Goede keuze?

total muscle solution is ook een pre WO...:o
neem de mono

Bij mij werkt gewone creatine mono-hydraat goed en over Noxipro als pre workout ben ik ook zeer tevreden.
Ik denk dat B&F Creatine monohydraat en Pre Workout Power ook wel goed zijn.

is ook een creatine met een heleboel meer, behalve bv caffeine zit er alles in wat een pre wo heeft.
zou voor jou dubbel zijn.

Oke.. maar zou ik dan niet beter alleen die total muscle solution kunnen gebruiken? of haal ik er dan niet alles uit

oow oke! omdat die bij creatine staat dacht ik dit zal wel een creatine zijn
Veel pre-workouts bevatten ook standaard creatine, omdat het een goedkope, doch werkzame stof is. Ik zou gewoon gaan voor 'n goedkoop potje monohydraat van een van de boardsponsors. En als je voor echt meer energie zoekt tijdens een workout, dan moet je 'n pre-workout product nemen (noxipro, unleash, maximize, etc.)

Oke.. :) dan neem ik denk gewoon de CreaPure Creatine.. met de pre workout power.. mits het een goede keus is :D

---------- Toegevoegd om 15:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:42 ----------

of de Creapure Creatine Supercaps

Pre workout vind ik persoonlijk niet zo fijn. Wordt daar veel te opgefokt van.
Creatine neem ik 2 gram pre en 2 gram post workout. Een kwestie van uitproberen.

Terug
Naar boven