Fitness Seller

creatine slaat niet meer aan???

admiraal1

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
84kg
Goedenavond,

Ik train nu bijna drie jaar en heb nu voor de tweede keer creatine genomen, echter lijkt het niet meer aan te slaan bij me. Terwijl ik de eerste keer al die goede bijwerkingen kreeg. En dit keer dus geen kracht toename geen vollere spieren helemaal niks merk ik er van en ben nu al bijna vier weken mee bezig. Ik eet goed en drink zo'n 2,5 liter per dag.

Wie kan me zeggen hoe dit komt?

Misschien zijn je verwachtingen te hoog, het is geen wondermiddel.
Misschien was het de eerste keer een soort placebo, je trainde toen nog niet zo lang en je ging toen sowieso goed vooruit, met of zonder creatine.
Misschien is je voeding nu beter/anders dan vroeger en krijg je momenteel al voldoende creatine via je voeding binnen waardoor alles wat je extra inneemt slechts overschot is en verder niets doet.
Kan van alles zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Ja dat zou allemaal zo kunnen, maar ik ben gewoon benieuwd wat de reden misschien kan zijn in mijn geval. Ik gebruik nu creatine mono is het misschien een idee om een ander variant creatine te nemen of een ander merk creatine mono?

Ik zou inderdaad even een ander merk creatine Monohydraat kiezen en niet de creapure van body en fitshop.. (heb ik gelijk?)

Ik gebruik inderdaad die van body en fit shop. Zal het misschien daar aan liggen?

Uh

Jaaaaaaaaaaa natuurlijk!!! Body en fitshop eigen merk is keiharde rotzooi... Heb je onder een steen geleefd ofzo?

Ik geloof niet dat dit het geval is, want Creapure wordt door een ander bedrijf gemaakt en is dus geen huismerk (wordt niet op aanvraag gemaakt). Valt weinig mee te rommelen dan.

Zoniet hoor ik het graag, heb het zelf nog in de la staan

Creapure van body en fitshop heeft de rare eigenschap om bij niemand aan te slaan..

Ik praat ook uit eigen ervaring met deze creatine van B&F en heb meerdere creatines geprobeerd dus ik kan ze vergelijken met elkaar.

Creapure is normaal gesproken inderdaad een van de betere monohydraat creatines. Net als dat de eiwitten van B&F uit een prima bedrijf komen.. Toch is gebleken dat het bedrijf die het poeder levert een ander soort product aan B&F levert als wat verwacht mag worden.. Dus helaas biedt dat geen zekerheid op een goed kwalitatief product.

Klopt, iedereen met klachten over creatine, bij de vraag B&F ....yep ... stuk voor stuk ....en dan ook de meesten gewoon daarna zelf ontkennen dat het aan het merk ligt ....

XXL heeft gewoon prima creatine mono.
Half theelepeltje voor en half theelepeltje direct na de training en kan dus ook gewoon in je shake.

Creapure van body en fitshop heeft de rare eigenschap om bij niemand aan te slaan..

Ik praat ook uit eigen ervaring met deze creatine van B&F en heb meerdere creatines geprobeerd dus ik kan ze vergelijken met elkaar.

Creapure is normaal gesproken inderdaad een van de betere monohydraat creatines. Net als dat de eiwitten van B&F uit een prima bedrijf komen.. Toch is gebleken dat het bedrijf die het poeder levert een ander soort product aan B&F levert als wat verwacht mag worden.. Dus helaas biedt dat geen zekerheid op een goed kwalitatief product.

Dat is omdat de eiwitten op aanvraag werden gemaakt.

In het verleden heb ik ook alle soorten creatine geprobeerd, zoals Kre-Alkalyn, 'gewone' monohydraat zonder Creapure label en heb op alles hetzelfde gereageerd. Het is ook voornamelijk een samenloop van omstandigheden hoe 'heftig' je hierop reageert. Zit je in een goede bulk, dan merk je het veel beter dan wanneer je op onderhoud/net erboven zit. Ik heb zelf prima ervaringen met Creapure van Body & Fit. Probeer maar eens een andere Creapure en je ziet dat de structuur en oplosbaarheid altijd hetzelfde is.

Het meest logische antwoord is dat je niet hard genoeg traint. :D

Wat boven staat en misschien je eetschema ook een oorzaak?
Je moet je eten wel aanpassen naarmate je groeit, waar je 1 jaar geleden goed op groeide is nu natuurlijk niet voldoende.
Kijk eens wat je nodig hebt, misschien heb je dan geen supps nodig..

Haha, het is ook te makkelijjk om Creapure af te zeiken. Bij andere bedrijven als BodyLab, Sportfood, XXL, MyProtein weet je de afkomst ook niet... dus het is altijd maar een blind guess wat je krijgt...

Ik ga de volgende keer toch een ander merk nemen en het liefst bij xxl. Ze zijn niet zomaar bijna altijd in de aanbieding.

Goedenavond,

Ik train nu bijna drie jaar en heb nu voor de tweede keer creatine genomen, echter lijkt het niet meer aan te slaan bij me. Terwijl ik de eerste keer al die goede bijwerkingen kreeg. En dit keer dus geen kracht toename geen vollere spieren helemaal niks merk ik er van en ben nu al bijna vier weken mee bezig. Ik eet goed en drink zo'n 2,5 liter per dag.

Wie kan me zeggen hoe dit komt?

weet je zeker dat je de vorige keer creatine had. Ik vind dit nogal overdreven. Met creatine hou je een klein beetje vocht vast en gaat je laatste rep iets makkelijker. Meer ga je er echt niet van merken.

Ja 100% ook dezelfde creatine en ook van body en fit shop, echter boek ik nu geen enkele vooruitgang op geen enkele voordelen van creatine.

In het verleden heb ik ook alle soorten creatine geprobeerd, zoals Kre-Alkalyn, 'gewone' monohydraat zonder Creapure label en heb op alles hetzelfde gereageerd. Het is ook voornamelijk een samenloop van omstandigheden hoe 'heftig' je hierop reageert. Zit je in een goede bulk, dan merk je het veel beter dan wanneer je op onderhoud/net erboven zit. Ik heb zelf prima ervaringen met Creapure van Body & Fit. Probeer maar eens een andere Creapure en je ziet dat de structuur en oplosbaarheid altijd hetzelfde is.

Dus in een goede bulk merk je meer dan wanneer je veel minder eet en dan ligt het niet voornamelijk aan de meer voeding denk je?

---------- Toegevoegd om 06:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:11 ----------

Ik ga de volgende keer toch een ander merk nemen en het liefst bij xxl. Ze zijn niet zomaar bijna altijd in de aanbieding.

yep gewoon bij XXL en gewone monohydraat nemen. Rond de training innemen en goed trainen.
De mono doet z'n werk wel dan.
Andere creatine varianten doen bar weinig extra behalve duurder zijn.

Niet te lang aan 1 stuk door gebruiken of hoger doseren. 5 gram voor je training en 5 erna.

Terug
Naar boven