Fitness Seller

Creatine vraag

kid icarus

Cool Novice
Waardering
21
yups , vraagje

Ik gebruik nu al 3 maanden creatine . Is een rusttijd (dus geen gebruik van creatine) aangeraden , of kan ik gewoon nog 3 maanden of langer trainen met creatine ?

:)

3XL gebruikt het al 15 jaar non-stop en die staat nog gezond :D
gwn voldoende drinken en kan geen kwaad :D

• Topic Starter Topic Starter
Thanks goed om te weten , mja zit binnenkort met een vakanie van + 1 week dusja :)

ik heb misschien een domme vraag maar wil het wel wete dus als jullie zo vriendelijk wille zijn om te antwoorden.
als ge creatine neemt en ge wordt gespierder en ge stopt dan met die creatine maar ge traint gewoon door hoe ge bezig zijt en ge eet hoe ge bezig zijt gaan uw spiere dan terug verdwijne omdat ge geen creatine meer pakt?

ik heb misschien een domme vraag maar wil het wel wete dus als jullie zo vriendelijk wille zijn om te antwoorden.
als ge creatine neemt en ge wordt gespierder en ge stopt dan met die creatine maar ge traint gewoon door hoe ge bezig zijt en ge eet hoe ge bezig zijt gaan uw spiere dan terug verdwijne omdat ge geen creatine meer pakt?

Vertaling iemand ?

Laatst bewerkt:
simpel neemt ge creatine wordt ge breder stopt ge ermee wordt ge terug minder?

hahahaha juist ge zal wat vocht verlieze denk ik ma veder zal ge nie ver terug vallen;)

aah kk merci :p

hahahahaha ik zult beter op lette ;):P

voelen jullie nu lekker stoer omdat je in je eigen dialect op het internet spreekt ...
moest iedereen zo beginnen zou het hier nogal worden.

dus doe gewoon wat moeite om jezelf leesbaar te maken

Andere vraag, heeft creatine zowel 's morgens als rond trainingen, zoals op veel creatine producten wordt aangeraden, meerwaarde vergeleken met alleen rond trainingen (4x per week) als je het een jaar rond door gebruikt?

voelen jullie nu lekker stoer omdat je in je eigen dialect op het internet spreekt ...
moest iedereen zo beginnen zou het hier nogal worden.

dus doe gewoon wat moeite om jezelf leesbaar te maken

Someone needs to get laid...
Het was maar een grapje wat de rest van de niet nazi wereld wel doorhad,
hij maakt er zelf nog grappige comment na,
relax gewoon man..

Someone needs to get laid...
Het was maar een grapje wat de rest van de niet nazi wereld wel doorhad,
hij maakt er zelf nog grappige comment na,
relax gewoon man..

leuke logica heb je met "getting laid" en anderman erop wijzen dat ze onleesbaar te werk gaan, slaat nergens op:rolleyes:

en obviously was het geen grapje voor de persoon die ermee begon, en daarbij had ik het ook tegen hem.

Terug
Naar boven