XXL Nutrition

Creatine+Whey in shake beker ken dat??

Volgens deze grafiek zou ik dus verkeerd bezig zijn ... ik gooi het altijd naar binnen met druivensuiuker dextrose. .. niet meer doen dus ?

Wat? Creatine of eiwitten met dextrose?

Creatine kan wel met dextro en toch ook met eiwitten?

Volgens de grafiek in post 11 ?

Wat is jouw mening in het algemeen daarover 3XL ? is het verstandig crea te mengen met druivensuiker dextrose?

Volgens mij kan dat geen kwaad.

Ze verkopen immers ook crea`s met allerlei suikers erin voor verbeterde opname. Dus dextro met crea moet kunnen en dextro met eiwitten ook.

Ik weet niet beter in ieder geval...

Volgens de grafiek in post 11 ?

Eigenlijk vind ik dat je uit die grafiek niets zinnigs kan halen, behalve dan dat Crystal-C stabiel blijft als je het ergens mee neemt (volgens Revolutions Crystal-C - resultaat in dagen, niet weken Prometeus : )

De grafiek zegt eigenlijk niets over het gebruik van dextrose oid.

Wat is jouw mening in het algemeen daarover 3XL ? is het verstandig crea te mengen met druivensuiker dextrose?

Het ligt er aan hoe gevoelig je bent voor creatine.
Als je "normaal"reageert dan is dextrose wat creatineopname niet nodig, voor mensen die minder reageren kan het een hulpmiddel zijn..

Lees ook dit pdf bestand van Will Brink eens door. [Link niet meer beschikbaar]

En dan Part IV, The creatine and sugar story.

Volgens mij kan dat geen kwaad.

Ze verkopen immers ook crea`s met allerlei suikers erin voor verbeterde opname. Dus dextro met crea moet kunnen en dextro met eiwitten ook.

Ik weet niet beter in ieder geval...

En wat denk jij, zouden ze die kant&klaar combi's verkopen omdat het echt zo goed werkt of omdat er veel vraag naar is omdat je door de supplementen industrie wordt gebombardeert met reclame voor dit soort producten ? ?

En wat denk jij, zouden ze die kant&klaar combi's verkopen omdat het echt zo goed werkt of omdat er veel vraag naar is omdat je door de supplementen industrie wordt gebombardeert met reclame voor dit soort producten ? ?

Nou, er zijn heel erg veel mensen die het kopen en dus geloven.

Ik kan in ieder geval niet zeggen dat het niet zo is, jij wel dan?

Ga ik dat ook maar eens proberen hehe , altijd handig zo'n posten ;P

Nou, er zijn heel erg veel mensen die het kopen en dus geloven.

Ik kan in ieder geval niet zeggen dat het niet zo is, jij wel dan?

Heel veel mensen weten niet wat werkt bij dit soort supplementen.

Is het die 5gr creatine die in 1 portie zit of is het die berg met dextrose die je naar binnen krijgt die voor een berg meer calorien zorgt en daarnaast ook extra calorien bind (ik dacht per gram koolhydraten iets van 4gr water)

Of is het daadwerkelijk de combie van creatine + dextrose ? ?

Als je nooit geexperimenteerd heb kan je niets weten en ik weet voor mezelf dat creatine zonder bergen suiker ook goed werkt.

Verders vind ik dat als je al beslist om dextrose te nemen je financieel gezien beter afbent met een potje CM en een zak dextrose van de reform oid dan met 1 of ander product die het al voor je gemengd heeft en dan ..... keer zoveel vraagt.

Ook denk ik eerlijk gezegd dat veel mensen dit soort producten NIET zou kopen als het niet zo gigantisch gehypt werd in bladen enz.

Verders vind ik dat als je al beslist om dextrose te nemen je financieel gezien beter afbent met een potje CM en een zak dextrose van de reform oid dan met 1 of ander product die het al voor je gemengd heeft en dan ..... keer zoveel vraagt.

Ook denk ik eerlijk gezegd dat veel mensen dit soort producten NIET zou kopen als het niet zo gigantisch gehypt werd in bladen enz.

Hierin ga ik mee met 3XL.
Heb ook ooit in begin eens een dure allin1 formule supp gehad, maar vind mn potje CM met wat losse dextro erbij even goed werken en kost pakken minder geld .

Terug
Naar boven