XXL Nutrition

creatine

rrachid

Novice
Waardering
0
hoi ik heb een vraag ben nu paar weken met creatine shake begonnen maar heb last van diarree...............
Kan het door de creatine komen...

Creatine shake?
Wat voor shake is het?
Wat eet je nog allemaal erbij?
Heb zelf vroeger en nu nog soms veel last van maagpijnen en diarree...
Ben er mee naar het ziekenhuis gemoeten dus daarom deze vragen die ze ook aan mij stelde
Drink je het met melk? Miss beter met water?
Ooit gevoelig geweest voor melkproducten?
Creatine zou normaal gezien niet de reden kunnen zijn voor last van diarree.
Eet je de laatste tijd onregelmatig? Probeer een 1 en dezelfde uurrooster te maken wanneer je gaat eten.
Eet je alles op in 5min? Neem er dan rustig je tijd voor zodat je maag alles op zijn tijd kan verteren

op bb.com heb ik dat ook al een paar keer gelezen, ik weet wel niet meer of dat van creatineproducten kwam maar ik weet wel nog dat ze telkens zeiden dat je meer water moest drinken.

hoi ik heb een vraag ben nu paar weken met creatine shake begonnen maar heb last van diarree...............
Kan het door de creatine komen...

Drink je genoeg water?

Hoeveel gr. creatine gebruik je dagelijks (hiermee bedoel ik met of zonder laadfase) ?

Laadfase's worden niet zo veel meer aangeraden omdat er wel vaker klachten zoals diaree voorkomen door een teveel aan creatine in het lichaam en hierdoor in de darmen achterblijven.

Neem je hier nog een eiwitshake bij ook? Ik had er ook last van, bij mij lag de oorzaak bij de eiwitshakes, die ook voor maagpijn en enorme ophoping van maaggassen zorgde :D Bij matig gebruik totaal geen last meer gehad.

Terug
Naar boven