AndroidHealthClinic

creatine

maar wat boekt over het algemeen beter resultaat? Creatine of NoXpolde?

Beetje laat, ben net net terug van vakantie.
Voor mij dus echt NoXplode. Ik houd in de stopperiode meer kracht dan
met creatine en ik behoud mijn massa ook veel beter! Wel de eerste week doodop, waarschijnlijk omdat je tijdens het gebruik net iedere keer ff voorbij
je grens gaat.
Ik heb zelf nu ook een maand niet getraind maar grote spiergroepen heb ik redelijk behouden. Eerst even twee tot drie weken opbouwen en dan ga
ik ook weer met No beginnen.
En natuurlijk wat gewonnen vakantievet droppen:meal: hihi.

kre a fem, creatine voor vrouwen

Ik heb nu sinds een week kre a fem en ik moet zeggen dat ik nog geen vocht vast hou en niet echt een opgeblazen buik heb, Ik heb een spastische darm dus ik ben altijd heel voorzichtig met dit soort dingen. Ik ben energieker en voel me fit. Ik kan langer door gaan en voel de verzuring minder snel. Dit is voor mij de eerste keer dat ik een supplement gebruik maar ik ben benieuwd!
Ik denk wel dat dit een goed begin is voor supplementen voor vrouwen! Ik denk wel dat het de moeite waard is om te proberen.

• Topic Starter Topic Starter
he nikki83 bedankt voor je motivatie van het product! ga je na het gebruik van het hele potje ook een review erover schrijven? zou erg leuk zijn :)

zelf heb ik kre-alkalyn aangeschaft, maar helaas door een overbelaste bicepspees nog niet kunnen gebruiken :( morgen weer voor 't eerst bicepstraining doen en maar zien war er van terecht komt

ik ben momenteel met creatine bezig.

Om eerlijk te zijn weet ik niet zeker of ik er wat van merk.
Ik ben wel vooruit gegaan, maar ben er nog niet over uit of dit aan de creatine of aan me eigen ligt..;)

en hoe gaan we daar achter komen of je je eigen krachten niet kent of dat de crea zijn werk doet? :P

training bij mij wordt rustig opgebouwd, ik hoop met 4 weken mijn crea in te kunnen nemen (eerder heeft imo geen zin...niet lekker voluit kunnen trainen = weinig tot niet het gewenste effect wat ik hoop te krijgen en zonde van m'n centjes :P)

Beetje laat, ben net net terug van vakantie.
Voor mij dus echt NoXplode. Ik houd in de stopperiode meer kracht dan
met creatine en ik behoud mijn massa ook veel beter! Wel de eerste week doodop, waarschijnlijk omdat je tijdens het gebruik net iedere keer ff voorbij
je grens gaat.
Ik heb zelf nu ook een maand niet getraind maar grote spiergroepen heb ik redelijk behouden. Eerst even twee tot drie weken opbouwen en dan ga
ik ook weer met No beginnen.
En natuurlijk wat gewonnen vakantievet droppen:meal: hihi.

thanks voor je reactie..ik denk dat ik eerst flink moet trainen en pas als een beetje blijf steken, iets (wat dan waarschijnlijk noXplode wordt) er tegenaan gooien.

groetjes!

Ik ben eens gaan kijken naar Krea-fem, speciaal voor vrouwen dus. De samenstelling daarvan is heel licht en na advies heb ik gekozen voor Kre-alkalyn. Eigenlijk heb je dan meer inhoud voor het zelfde geld. :-)

Maar het bevalt me echt heel goed. Meer spierkracht, bouw sneller op.

Ik heb ook wel eens gewoon doorsnee creatine gebruikt maar daarvan hield ik binnen 3 dagen al vocht vast. Dat heb ik hiermee echt helemaal niet.

nou heb ik vaker van CEE gehoord en gelezen. Creatine Ethyl Ester. Blijkbaar is dit net zo goed als de normale creatine, maar houd geen vocht vast en hoef je ook geen rust pauzes in te lassen.

En dan heb je weer de Micronized creatine dat 100% puur is en dus sneller en beter??

Er zijn zoveel varianten! maar om ze allemaal te gaan testen?????

Ik heb Gaspari super pump en size on laatst gebruikt!! SLECHT!!! ik had geen pump, geen energie en dus ook niet echt vooruitgang geboekt. Maar dat was mijn ervaring. En het smaakte verschrikkelijk. Ik mis mijn no exlode en cellmass... was het maar niet zo duur!

Als je mij vraagt of je creatine moet gebruiken of niet? DOEN!! mits je echte spieren wilt hebben. Ik zie het echt aan mijn rug en schouders. Echt een aanrader. :thumbup:

misschien een verlate reactie maar kre af fem is een super product en zeer geschikt voor vrouwen. Ik hou geen extra vocht vast en geen problemen met stoelgang etc. Het geeft net die extra drive om door te gaan tijdens het trainen.

Ik gebruik zowel de cellmass als de no-xplode. Ik heb ook gemerkt dat ik wat vocht vasthou rond mijn buik en armen. Maar ik voel me wel energieker door.

Ook beetje late reactie, maar ik zeg maar zo; beter laat dan nooit ;)

Heb ook wel eens Cellmass en No-xplode gebruikt en ging ook vocht vasthouden ronde mijn buik, maar ook op mijn benen... Ging wel weer weg, maar ik gebruik het niet meer hierdoor...

Ik gebruik kre-alkalyn en bevalt prima.. pot is nog niet leeg.
Beter dan creatine voor mij.
Denk voor vrouwen beter kre-alkalyn dan creatine.

Ben sinds kort ook met mass-tech shakes begonnen 2 uur voor de training.. merk dat ik meer energie heb om de training vol te houden.
Ik voelde me leeg al na een half uur, nu weer lekker voluit gaan..
Heerlijk het gevoel dat je spieren opzwellen

ik ga nu 10dagen verhoogde dosis creatine monohydraat (eigen merk body&fitshop)nemen en dan 3 weken onderhoud, zien of het bij mij ook wat extra kracht en massa afgeeft.
Afgelopen week rust gepakt om vanaf morgen volle bak te gaan beginnen :D

Ik heb al meerdere merken creatine gebruikt (Sports Nutrition, Precision Engineered, American Sports)
Allen monohydraat. Ik heb er zeker wel een positief effect van gemerkt: meer kracht en meer herhalingen kunnen maken dan zonder.
Ik heb ook nooit (merkbaar) last gehad van extra water vasthouden, gelukkig.

Ik heb ook eens NO-Xplode van BSN gebruikt, en daar merkte ik ook wel wat van (wat meer energie tijdens trainen), maar de nadelen waren iets te groot t.o.v. de voordelen. Ik voelde me er namelijk vet opgeblazen door en werd er zo misselijk door, dat ik er na enkele keren proberen mee gestopt ben.

Nu heb ik net een pot Superpump 250 van Gaspari Nutrition staan, en die is een stuk beter. 1e keer ook beetje misselijk gevoel, maar ook wat meer energie tijdens het trainen.
2e keer minder misselijk (minder gegeten van te voren vergeleken met de 1e keer) en voor het eerst in mijn hele leven een gruwelijke pomp, lekker bij de beentraining :D
En 3e keer genomen op een niet compleet lege maag, maar wel zo goed als, en werd helemaal niet misselijk en had echt veel energie, meer kracht (paar PR-tjes gezet) en kon makkelijker meer herhalingen maken.

Dus dat is wat mij betreft de winnaar. Ben benieuwd of ie de komende keren net zo goed blijft bevallen.

na de kre-alkalyn (wat zeker goed werkte) ben ik toch een paar weken terug eens de mono gaan nemen.
effect is bij mij hetzelfde en ik hou weinig extra vocht vast.
qua prijs ligt het mij in de porto ook beter :P

@miss F: suc6 en ik denk dat het je zeker extra kracht gaat geven!:thumbs:

heb je kre a fem al geprobeerd ??? Ik ga toch mijn 3de pot bestellen

na de kre-alkalyn (wat zeker goed werkte) ben ik toch een paar weken terug eens de mono gaan nemen.
effect is bij mij hetzelfde en ik hou weinig extra vocht vast.
qua prijs ligt het mij in de porto ook beter :P

@miss F: suc6 en ik denk dat het je zeker extra kracht gaat geven!:thumbs:

Daar heb je gelijk in gehad, ook wat betreft vochtvasthouden viel het mee.. Ik was zeer blij verrast van het effect.. Hou nog steeds de kracht terwijl ik alweer een maand gestopt ben.. Ga in februari 2e sessie doen.. Hopen dat het net zoveel resultaat boekt :D

Terug
Naar boven