XXL Nutrition

creatine

sniper92

Novice
Waardering
0
hallo ik train nu 9 maanden waarvan ik een maand creatine gebruik daarvoor was ik al 10 kilo aangekomen maar nu met creatine ben ik net 1 kilo aangekomen. mijn vraag is nu kan ik beter met creatine stoppen en gewoon door blijven trainen of toch hiermee doorgaan? ben trouwens 16 jaar, 1.90m , en weeg nu 90 kilo.

grtz

Ligt niet aan de creatine, ligt aan wat je eet. Ben je minder gaan eten, dan kom je minder aan.

In het begin kom je veel makkelijker aan dan word het moeilijk.
Je bent nu ook 10kilo zwaarder en hoeveelste zwaarder dat je word hoeveelste meer moet je eten om bij te komen. de kcal die je dagelijks verbruikt worden hoger.

gewoon creatine nemen wannneer je wilt.... en als het nietmeer zo goed vooruit wil gaan wat meer eten.

Kan naar mijn mening geen kwaad creatine alleen als je 6weken hebt gebruikt, moet je daarna ook weer 6weken stoppen omdat anders je eigen lichaam het niet meer goed zelf gaat aanmaken.

weer iemand die zich sniper noemt.... Hoe eentonig! Trouwens j3 w33t z3lfuH di3 site-effects van creatine. Als je 36gram per dag neemt heb je een verhoogt risico op nier falen:p

• Topic Starter Topic Starter
ja dat je na 6 weken moet stoppen weet ik. maar als het goed is zou je dan zon 4 kilo aan moeten komen de eerste maand en dat is bij niet gebeurt. maar ik heb ergens gelezen dat sommige mensen al een hoog percentage creatine in hun spieren hebben. zou dat bij mij dan het geval zijn? want denk niet dat het aan het eten ligt.

ja dat je na 6 weken moet stoppen weet ik. maar als het goed is zou je dan zon 4 kilo aan moeten komen de eerste maand en dat is bij niet gebeurt. maar ik heb ergens gelezen dat sommige mensen al een hoog percentage creatine in hun spieren hebben. zou dat bij mij dan het geval zijn? want denk niet dat het aan het eten ligt.

denk eerlijk gezegd wel dat het aan het eten ligt ;)!
dacht ik dus ook ''zit welgoed me me eten'' mooi niet dus.

? ik bedeol dat het vrij logisch is en heb het op internet gelezen, als je het teveel gebruikt krijgt je lichaam een soort gewenning waardoor je het zelf niet meer optimaal aanmaakt.

Door creatinesuppletie is de eigen aanmaak niet meer nodig en kan het lichaam hierop reageren door de eigen productie te verminderen. Wanneer men dan stopt met creatinesuppletie komt de eigen productie weer op gang. Het advies is wel om regelmatig periodes in te lassen zonder creatinesuppletie. Bijv. na 6 weken gebruik enkele weken te stoppen.

Dus gewoon een pauze inlassen anders went je lichaam er ook aan en worden de resultaten minder, en het kan schadelijk zijn voor lever en nieren op lange termijn met een te hoge doses.

eten is de hoofdfactor, creatine bijfactor en alleen van belang wanneer eten honderd procent is !

vreten als een beest!

ik benadrukte het nog maar even :P

Terug
Naar boven