Fitness Seller

Creatine

TDP1

Novice
Waardering
0
Hey ik wou graag eens weten wat JULLIE ervaringen zijn met creatine.
Ik heb al 101 verschillende dingen gelezen en iedereen zegt iets anders.
Kortom, ik snap er niets meer van...
Wanneer nemen? Hoeveel? .....
Hopelijk kunnen jullie me helpen
Grts

Zelfde vraag,
maar van wat ik las: ziet er me een topproduct uit, dat zeker en vast werkt, maar het probleem ligt hem bij de neverwerkingen, buikpijn enzo vind ik niet zo erg, maar dat je er 'dikker' (of voller) uitziet, en dat je hoofd er bij vele opgeblazen uitziet, dat stoort me , het is niet bij iedereen, maar als je pech hebt, ben jij er wel 1 van :s

Het werkt bij de een beter al bij de ander, gewoon proberen, maar verwacht geen wonderen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil het zeker wel proberen maar wanneer en hoeveel kan ik het beste nemen?

Zelfde vraag,
maar van wat ik las: ziet er me een topproduct uit, dat zeker en vast werkt, maar het probleem ligt hem bij de neverwerkingen, buikpijn enzo vind ik niet zo erg, maar dat je er 'dikker' (of voller) uitziet, en dat je hoofd er bij vele opgeblazen uitziet, dat stoort me , het is niet bij iedereen, maar als je pech hebt, ben jij er wel 1 van :s

lol opgeblazen hoofd heb ik nog bij niemand gezien. en als het toevallig net bij jou zou zijn, dan neem je gewoon geen creatine meer in en gaat het weg. creatine is toch vrij goedkoop dus geen schande als je die pot niet (veel) gebruikt.
hoeveel nemen? ik doe laadfase, *6 a 7 dagen 4x 5gr of 5x 4gr per dag, dus 20gr verspreid over de dag. hierdoor merk je sneller wat van de creatine dan als je vanaf het begin iedere dag 5gr neemt. Daarna, dus als je geladen bent, gewoon 1 schepje in een glas water roeren en opdrinken, paar x wat water erbij doen want er blijft vaak wat in het glas achter. ik neem het alleen op trainingsdagen na de maaltijd, zo'n 1.5u voor de training. Voor of na de training maakt niet uit, het is wat je zelf het fijnst vindt.
voordelen: intensiever trainen, dwz: minder rust tussen sets, beter herstel en verhoogde spierkracht (en vergeleken met andere supps erg goedkoop, zo'n 15 euro voor 3-4 maanden).
Ik stop om de 2 a 3 maanden een aantal weken met creatine, maar dit hoeft niet.

lol opgeblazen hoofd heb ik nog bij niemand gezien. en als het toevallig net bij jou zou zijn, dan neem je gewoon geen creatine meer in en gaat het weg.
Ik stop om de 2 a 3 maanden een aantal weken met creatine, maar dit hoeft niet.

De mensen van body en fit zeiden me dit als ik me niet vergis.

Elke dag 5 gram en je zit goed :)

uhm wtf doet het eigenlijk

neen, ik dacht van niet als ik me niet vergis

succes, laat ons weten of het effect heeft! :)

Creatine werkt heel erg goed bij mij. Alle spieren nemen vocht op, je kunt iets meer tillen(niet overdreven veel meer) en het belangrijkste is dat je meer energie hebt. Het helpt meer dan alleen voor muscles, sinds ik creatine gebruik ben ik niet meer zo uitgeput op werk, en trainen NA werk is nu geen probleem meer terwijl ik daarvoor altijd een dutje nodig had na werk en niet meer kon trainen.

Creatine werkt heel erg goed bij mij. Alle spieren nemen vocht op, je kunt iets meer tillen(niet overdreven veel meer) en het belangrijkste is dat je meer energie hebt. Het helpt meer dan alleen voor muscles, sinds ik creatine gebruik ben ik niet meer zo uitgeput op werk, en trainen NA werk is nu geen probleem meer terwijl ik daarvoor altijd een dutje nodig had na werk en niet meer kon trainen.

Dus dan valt creatine goed te combineren met een fatburner ? (dexaprine)

ps: je zegt dat je spieren vocht opnemen, wat houd dat precies in, zie je er dikker uit ?(ik weet dat het vocht opneemt in spieren niet in vetten) met dikker bedoel ik dan opgblazen buik enzo ?

ps: je zegt dat je spieren vocht opnemen, wat houd dat precies in, zie je er dikker uit ?(ik weet dat het vocht opneemt in spieren niet in vetten) met dikker bedoel ik dan opgblazen buik enzo ?

Ik heb andere sups nooit geprobeerd maar ik denk niet dat fatburners echt goed werken man.

En over vocht, ik merk het bij mn armen(ongv. centimeter extra) schouders en rug het meest. Ik ben nu in de bulk op 13% dus ik kan niet zo goed een verschil zien op mn buik..

De combo is imo belachelijk.
Waarom zou je nu vet kwijt willen en meer vocht ophouden?

De mensen van body en fit zeiden me dit als ik me niet vergis.

oke ja zou kunnen, gewoon proberen en als je een opgeblazen kop krijgt gewoon stoppen en gaat het weer weg. ik denk dat de kans dat het bij jou gebeurt heel klein is en als het wel zo zou zijn zie je het aankomen en stoppen kan altijd ;)

lezen?

volgens mij is het prima te combineren met een fatburner, echter als je af wil vallen dan zou ik ook geen creatine pakken omdat je dan idd meer vocht vasthoudt. het is de bedoeling dat je als je creatine gebruikt je er veel water bij drinkt, buiten dat het goed is voor je nieren/lever verbetert het de effecten van creatine. Volgens mij zit het zo dat je meer vocht vasthoudt, waardoor de druk op je spierkappen vergroot wordt waardoor je kracht toeneemt, en het geeft je een voller uiterlijk in de zin van als je spieren koud zijn ze er meer uitzien alsof je getraind hebt, oftewel ook al heb je niet getraind dan lijkt het alsof je dat wel hebt gedaan. zelf vind ik dit wel meevallen en vol in de zin van dik/opgeblazen totaal niet

Dankje voor je uitleg! Maar Ik wil niet echt afvalle,ook niet teveel bijkomen,wil gwn mn vetpercentage rond 10% hebben. En heb lang nagedacht om creatine te kopen.. Nu weet Ik het nog steeds niet lol

Dankje voor je uitleg! Maar Ik wil niet echt afvalle,ook niet teveel bijkomen,wil gwn mn vetpercentage rond 10% hebben. En heb lang nagedacht om creatine te kopen.. Nu weet Ik het nog steeds niet lol

je wil niet afvallen en ook niet aankomen? mss dan op onderhoud eten, evt licht eronder zitten. bereken je bmr en vermenigvuldig het met je activiteitsratio. Ik zou de keuze maken óf aankomen óf afvallen, niet ertussenin gaan zitten want dan boek je maar halve resultaten. Mijn advies is dus als je toch twijfelt creatine te kopen, koop het gewoon want duur is het niet, en flink eten en eerst aankomen, creatine erbij en na een maand beoordelen of het wat voor jou is of niet. Daarna als je ziet dat je wat massa hebt pas besluiten (licht) te cutten, dus rond de 250kcal onder je onderhoud, waardoor je je massa toch vrij veel zult behouden en tijdens die cut stoppen met creatine.
Ik vind creatine een echte aanrader, puur vanwege de positieve zaken als toename in kracht en beter herstel.

Terug
Naar boven