Fitness Seller

Creatine

je wil niet afvallen en ook niet aankomen? mss dan op onderhoud eten, evt licht eronder zitten. bereken je bmr en vermenigvuldig het met je activiteitsratio. Ik zou de keuze maken óf aankomen óf afvallen, niet ertussenin gaan zitten want dan boek je maar halve resultaten. Mijn advies is dus als je toch twijfelt creatine te kopen, koop het gewoon want duur is het niet, en flink eten en eerst aankomen, creatine erbij en na een maand beoordelen of het wat voor jou is of niet. Daarna als je ziet dat je wat massa hebt pas besluiten (licht) te cutten, dus rond de 250kcal onder je onderhoud, waardoor je je massa toch vrij veel zult behouden en tijdens die cut stoppen met creatine.
Ik vind creatine een echte aanrader, puur vanwege de positieve zaken als toename in kracht en beter herstel.

Het probleem is dat ik een voetballer ben hé , mag er echt niet uitzien als een bodybuilder, en ben al vrij zwaar van gestalte(niet dik).

cutten of bulken, niet van dat halve werk en vrij zwaar van gestalte? Pics or it didn't happen.

Het probleem is dat ik een voetballer ben hé , mag er echt niet uitzien als een bodybuilder, en ben al vrij zwaar van gestalte(niet dik).

Waarom mag je er als voetballer niet uitzien als en bodybuilder? Staat dat ergens in de spelregels?

neen, maar zie je me al staan ? 180cm , 90 kg , dikke borskas,armspieren tot in china, neen bedankt :)

wil gewoon tussen de 70-80 kg wegen met een VP van -10% (mete me net met mijn eigen VP meter, en het stond nog maar op 12% :o ! echt zalig gevoel )

neen, maar zie je me al staan ? 180cm , 90 kg , dikke borskas,armspieren tot in china, neen bedankt :)

wil gewoon tussen de 70-80 kg wegen met een VP van -10% (mete me net met mijn eigen VP meter, en het stond nog maar op 12% :o ! echt zalig gevoel )

Je doet nu net of 90kg bij 1.80 zo gigantisch is? En met die verhoudingen heb je echt geen armspieren tot in china.

neen weet ik ook wel, maar 90 kg is misschien niet veel voor jou,

maar voor mij wel , sory. ik word wekelijks gemeten,gewogen, als ik ineens zoveel bijkom ... nee ik wil dit niet, dit is nadelig in het voetbal.

neen weet ik ook wel, maar 90 kg is misschien niet veel voor jou,

maar voor mij wel , sory. ik word wekelijks gemeten,gewogen, als ik ineens zoveel bijkom ... nee ik wil dit niet, dit is nadelig in het voetbal.

kan je toch alleen maar betere schouderduwen geven? en ze denken wel 2x na voor ze een overtreding tegen je maken ;)

maar gezien je omschrijving en dat je niet wil aankomen snap ik niet waarom je aan creatine denkt. Als je beetje op hetzelfde gewicht wilt blijven schommelen gewoon lekker zonder supps trainen, niet je grenzen mbt gewicht opzoeken, en beetje recreatief fitnessen, en veel cardio doen, oftewel: gewoon voor de lol

neen want ik ben geen veldspeler ;) doelman,

en wel, ik mag wel wat aankomen, maar ook niet overdreven veel, zolang mijn VP maar 10% of minder word.
wil gewoon geen bodybuilder ofzo worden :s

en wel, ik mag wel wat aankomen, maar ook niet overdreven veel, zolang mijn VP maar 10% of minder word.
No offence, maar wat doe je dan op een site met de naam dutchbodybuilding?

No offence, maar wat doe je dan op een site met de naam dutchbodybuilding?

Omdat deze site veel tips geeft waar ik al veel gebruik heb van kunnen maken.
En helemaal niet iedereen die hier is op deze site is hier omdat ze bodybuilder willen worden hoor ;)
ze willen er allemaal goed uitzien,daarom komen ze hier , niet alleen omdat ze een bodybuilder willen worden (facepalm)

Omdat deze site veel tips geeft waar ik al veel gebruik heb van kunnen maken.
En helemaal niet iedereen die hier is op deze site is hier omdat ze bodybuilder willen worden hoor ;)
ze willen er allemaal goed uitzien,daarom komen ze hier , niet alleen omdat ze een bodybuilder willen worden (facepalm)
Die "facepalm" mocht je achterwege laten... Maar je hebt gelijk, er zitten hier ook PL, strongmen,... En de [Link niet meer beschikbaar] zitten hier. ;)

vind het nog steeds een raar verhaal. je wil niet aankomen en niet afvallen, dan kan je weer aankomen maar niet te veel, je vetpercentage moet wel omlaag en je denkt aan supps(creatine). Als ik dit zo lees zou ik zoals ik al zei gewoon lekker recreatief fitnessen, je vetpercentage gaat immers omlaag door een calorietekort en beste manier om dat te bereiken is door veel cardio te doen, dus als je lid bent van een sportschool, ga gewoon lekker 30 minuten hardlopen op een loopband, een kwartier fietsen erachteraan en dan nog een half uurtje beetje krachttraining, maar niet te intensief want anders ben je ineens een bodybuilder met armen tot china

vind het nog steeds een raar verhaal. je wil niet aankomen en niet afvallen, dan kan je weer aankomen maar niet te veel, je vetpercentage moet wel omlaag en je denkt aan supps(creatine). Als ik dit zo lees zou ik zoals ik al zei gewoon lekker recreatief fitnessen, je vetpercentage gaat immers omlaag door een calorietekort en beste manier om dat te bereiken is door veel cardio te doen, dus als je lid bent van een sportschool, ga gewoon lekker 30 minuten hardlopen op een loopband, een kwartier fietsen erachteraan en dan nog een half uurtje beetje krachttraining, maar niet te intensief want anders ben je ineens een bodybuilder met armen tot china
hahaha zo bedoelde ik dat nu ook weer niet! :p
ik doe dagelijks 4 uur sport (2x2uur) soms meer, en eerlijk gezegt dacht ik dat creatine er voor zou zorgen dat mijn VP ook sneller zou dalen, sory dat ik verkeerd dacht :D

hahaha zo bedoelde ik dat nu ook weer niet! :p
ik doe dagelijks 4 uur sport (2x2uur) soms meer, en eerlijk gezegt dacht ik dat creatine er voor zou zorgen dat mijn VP ook sneller zou dalen, sory dat ik verkeerd dacht :D

Aha nee dat doet het niet ;) als je iets zoekt dat je vp doet dalen moet je op zoek gaan naar een fatburner oid (dexaprine bijv), maar het beste is gewoon je onderhoud berekenen (bmr*activiteits factor) en hier onder gaan zitten met inname van calorieen (250-500kcal)

Aha nee dat doet het niet ;) als je iets zoekt dat je vp doet dalen moet je op zoek gaan naar een fatburner oid (dexaprine bijv), maar het beste is gewoon je onderhoud berekenen (bmr*activiteits factor) en hier onder gaan zitten met inname van calorieen (250-500kcal)

Ik neem dex al , zou je gelieve eens willen kijken en je mening vertellen over mijn voedingsschema ?
Zou ik je dankbaar voor zijn.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/mening-voedingsschema-337117/index2.html
de laatste excel sheet is de echte.

Ik neem dex al , zou je gelieve eens willen kijken en je mening vertellen over mijn voedingsschema ?
Zou ik je dankbaar voor zijn.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/mening-voedingsschema-337117/index2.html
de laatste excel sheet is de echte.

de waarden (e/k/v) zijn naar mijn idee prima, misschien kan je nog wat lager in koolhydraten en hoger in eiwitten(2-2.5gr/kg) gaan, enige dat ik mis is een (warme) maaltijd, enige dat ik vind is soep en brood savonds. Geen vlees/vis/kip met aardappelen/pasta/rijst??

de waarden (e/k/v) zijn naar mijn idee prima, misschien kan je nog wat lager in koolhydraten en hoger in eiwitten(2-2.5gr/kg) gaan, enige dat ik mis is een (warme) maaltijd, enige dat ik vind is soep en brood savonds. Geen vlees/vis/kip met aardappelen/pasta/rijst??

Wel , ik eet graag eens wat warm, het probleem is , wanneer ? daarom eet ik het in de middag, dan ga ik bij mijn ouders eten als ik van school kom(middagpauze)
en in de avond heb ik 20 min om me klaar te maken voor de training(dus kleine maaltijd als je kan zien)

Want ik las op google dat eten na 20:00 niet goed is, of is dit slechts een fabeltje ?
het enige moment dat ik dan warm zou kunnen eten is tegen 20:30.

welke koolhydraten zou ik dan verminderen, en vervangen door eiwitten ?

bedankt voor je advies!

Wel , ik eet graag eens wat warm, het probleem is , wanneer ? daarom eet ik het in de middag, dan ga ik bij mijn ouders eten als ik van school kom(middagpauze)
en in de avond heb ik 20 min om me klaar te maken voor de training(dus kleine maaltijd als je kan zien)

Want ik las op google dat eten na 20:00 niet goed is, of is dit slechts een fabeltje ?

bedankt voor je advies!
Fabeltje!

bedankt voor je advies!

ik denk dat ze zeggen dat eten na 20.00 niet goed is omdat dat dicht bij het tijdstip ligt dat sommige mensen naar bed gaan en slapen op een volle maag niet zo goed is, maar ik slaap zelf nooit op een lege maag en ik leef nog steeds :p

en betreft de koolhydraten en eiwitten: je yoghurt danone vervangen voor magere kwark. Bij de jumbo hebben ze magere milde kwark, die is lekker(der dan franse), die bevat stuk minder kh en stuk meer eiwitten

Terug
Naar boven