AndroidHealthClinic

creatine

3xl wat is dan jou mening over inname van capsules. Is het zinloos omdat de creatine niet direct opgelost word maar pas na een tijdje in contact komt met water ? Langs andere kant denk ik zodra de capsule oplost en je direct na inname voldoende water drinkt het alsnog opgenomen word.

Zal aan de capsule liggen

Alles wat het oplossend vermogen van de creatine verminderd zal er vor zorgen dat de opname minder is.

capsules die dus pas in de darmen uiteenvallen zijn stukken slechter als capsules die in de maag uiteenvallen.

Veel water na een caps drinken is denk ik een 2 zijdig snijdend zwaard. Aan de ene koant zou je kunnen redeneren dat de creatine dan in de maag beter oplost, aan de andere kant kan je redener dat het "spoelend" effect groter word waardor de creatine de maag sneller verlaat (en dus minder kan oplossen)

zal een kwestie van experimenteren zijn, maar hou er wel rekening mee dat koud water de maag sneller passeert en dat beperkte hoeveelheden kh (weet zo snel niet hoeveel) het passeren ook versnellen

Maar wat is nu het beste voor je workout creatine nemen of er na?

Ik heb de nieuwste van cell-tech en ben er erg over te spreken...alles lost mooi op en het smaakt lekker.

Nemen bij opstaan en na training.

Je hebt ook andere creatine zonder suikers ( San V12/ Swole)met stikstoftransportsysteem, deze word genomen voor training.

grtz

itachi zei:
Maar wat is nu het beste voor je workout creatine nemen of er na?

HAlve dosering ervoor zodat na de training de creatine al in voldoende mate aanwezig is en een halve dosering erna zodat de aanwezigheid verlengt word.

oplossen in lauw/warm water.
dan lost het beter op.

Dus sochtends een schep, voor het trainen een half schepje en erna een half schepje...

Terug
Naar boven