- Waardering
- 431
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dus Opsporing verzocht komt tegenwoordig weer eens in de maand ipv elke week?
Even heel rechts gezien,...
Waren het niet meestal de nederlanders die vooral aangaven bang te zijn/ zich onveilig te voelen voor/bij allochtonen jongeren e.d.
Zou het percentage allochtonen + 1e, 2e en zelfs 3e generatie niet gestegen zijn, die automatisch geen angst hebben voor "eigen" volk, maar nu wel meestemmen in die mooie enquetes ?
Dat zou betekenen dat het cijfer idd afneemt, maar dat er een nóg grotere 2-deling aan het ontwikkelen is in NL,.... welke zich ook al duidelijk begint af te spiegelen in de zogenaamde "wilders-stemmers" waarbij steeds meer NL-ers zich vervoegen,.... ( al dan niet helaas )
Zal het even voor je uitleggen: een vooral linkse media gaat eerder berichten mbt criminaliteit verbloemen of niet uitzenden, een rechtse media gaat deze eerder zoveel mogelijk uitzenden of dramatiseren. Mag jij 3x raden wat voor media je in Nederland hebt.Wie had het hier over links-rechts. Ik geniet altijd van de kortzichtigheid.
Zal het even voor je uitleggen: een vooral linkse media gaat eerder berichten mbt criminaliteit verbloemen of niet uitzenden, een rechtse media gaat deze eerder zoveel mogelijk uitzenden of dramatiseren. Mag jij 3x raden wat voor media je in Nederland hebt.
Dat ook, maar een zender als VARA is nu eenmaal anders dan een zender als FOX. Zenders worden bestuurt door mensen en die mensen hebben een politieke voorkeur.Pfff, Media zenden gewoon uit wat het meeste kijkcijfers oplevert.
Mag jij 3x raden wat voor media je in Nederland hebt.
Zal het even voor je uitleggen: een vooral linkse media gaat eerder berichten mbt criminaliteit verbloemen of niet uitzenden, een rechtse media gaat deze eerder zoveel mogelijk uitzenden of dramatiseren. Mag jij 3x raden wat voor media je in Nederland hebt.
Nogmaals heb je niet begrepen waar ik het over heb. Men liet uitschijnen dat de media een onjuiste weergave geeft van de realiteit. De media zou de mensen sturen in één bepaalde richting (onveiligheidsgevoel). Alles wat ik zeg is dat de media enkel een spiegel is van onze samenleving. In Nederland en België een spiegel die eerder in handen is van enkele rode staatszenders die vaak niet elk geval van criminaliteit uitgebreid in het nieuws of de actualiteit brengen. En wat er dan toch te zien is, heeft zeker niet de bedoeling om mensen bang te maken. De media heeft vaak genoeg een grote impact, maar alles bij elkaar gaat dat in Nederland niet zorgen voor een onterecht onveiligheidsgevoel. Alleen Wilders kan bepaalde types zulke onzin aanpraten. Het grootste deel van de mensen merkt de (on)veiligheid vooral in eigen buurt op, het aantal moorden op scholen en op straat, de invloed van immigratie op de steden, etc. Zeggen dat er geen probleem is en dat de media de schuld is van het gevoel van onveiligheid is opnieuw oogkleppen opzetten voor waar het echt over gaat. Schiet niet op de boodschapper maar doe je ogen eens open voor de problematiek zou ik zeggen.Ofwel, media heeft geen invloed op beeldvorming? Ik moet om dergelijke naiviteit een klein beetje lachen eerlijk gezegd.
Nogmaals heb je niet begrepen waar ik het over heb. Men liet uitschijnen dat de media een onjuiste weergave geeft van de realiteit. De media zou de mensen sturen in één bepaalde richting (onveiligheidsgevoel). Alles wat ik zeg is dat de media enkel een spiegel is van onze samenleving. In Nederland en België een spiegel die eerder in handen is van enkele rode staatszenders die vaak niet elk geval van criminaliteit uitgebreid in het nieuws of de actualiteit brengen. En wat er dan toch te zien is, heeft zeker niet de bedoeling om mensen bang te maken. De media heeft vaak genoeg een grote impact, maar alles bij elkaar gaat dat in Nederland niet zorgen voor een onterecht onveiligheidsgevoel. Alleen Wilders kan bepaalde types zulke onzin aanpraten. Het grootste deel van de mensen merkt de (on)veiligheid vooral in eigen buurt op, het aantal moorden op scholen en op straat, de invloed van immigratie op de steden, etc. Zeggen dat er geen probleem is en dat de media de schuld is van het gevoel van onveiligheid is opnieuw oogkleppen opzetten voor waar het echt over gaat. Schiet niet op de boodschapper maar doe je ogen eens open voor de problematiek zou ik zeggen.
Sure...
Volgens jou is alles op de commerciele zenders is rechts.

Nee.Alles op de PO dan ergens in het midden. De meeste kranten midden met hier en daar een uitzondering naar links (VK) en een uitzondering naar rechts (telegraaf).
Overwegend rechts dus op het punt van misdaad.
Zie niet in waarom.Ik denk eerder dat we dus meer een scheiding moeten maken op commercieel en niet commercieel.