Fitness Seller

Cruise/Blast vervolg 2016

Zolang die niet boven 500mg DNP komt zal t allemaal wel meevallen;) Ben stiekem ook wel nieuwsgierig wat DNP met me doet. Heb helaas nog andere mensen in mn leven die mij op dit moment niet kunnen missen :o ;) Dus mag geen risico's nemen :(
Telt je hond ook als een mens? Haha ;-)

• Topic Starter Topic Starter
In. 2 dagen geen update en we gaan dr van uit dat de DNP je doodsoorzaak is geworden.

Je blast begint in feb, waar zit je nu op dan? 250 testo? 500? niks?:x

Haha, leef nog mensen. Ik ga echt niet dagelijks posten, heb genoeg te doen; werk, sport, gezin etc.

Zit nu nog in de cruise op 250mg sust per week.

Zolang die niet boven 500mg DNP komt zal t allemaal wel meevallen;) Ben stiekem ook wel nieuwsgierig wat DNP met me doet. Heb helaas nog andere mensen in mn leven die mij op dit moment niet kunnen missen :o ;) Dus mag geen risico's nemen :(

Als ik in de ochtend 250mg neem rond 07:30, dan heb ik het aardig warm rond 09:00. En na 14:30 is het zweten zo goed als voorbij. Aangezien ze vandaag op kantoor nieuwe CV ketels gingen installeren heb ik van de lage temperatuur gebruik gemaakt door na de lunch nog eens 250mg te nemen (13:30). Sinds 15:00 heb ik het best warm, maar niet heel veel warmen dan vanmorgen. Hoger dan 2 caps per dag ga ik ook zeker niet doen, en misschien dat ik het morgen weer gewoon bij 1 cap hou. Met 21gr op kantoor is dat al warm zat :P

let op in die 2 rust dagen dat je ga nemen geloof me je zweetje dood

let op in die 2 rust dagen dat je ga nemen geloof me je zweetje dood
Ik doe 3 dagen zonder dnp en 2 dagen zonder keto, dus de eerste dag zonder dnp heb ik nog keto.
Dus voordat ik weer wat carbs eet ben ik 48uur verder na de laatste dnp dosis.
Hopelijk hoef ik dan niet zo te zweten

in .. vind dnp stiekem wel interessant :-)

heb het even opgezocht, is best prijzig spul. potje met 100 tabs van 100mg/tab kost 200 euro jammer genoeg.

ik had ze van 250 mg per cap als ik het goed heb

Ik ken ook alleen 250mg caps. Maar red had t over 100mg, dan zou je dr 5 nodig hebben :x
Deel es wat DNP ervaringen dan? Hoeveel bodyfat drop? hoeveel onder je onderhoud? hoelang gebruikt? Ik ben nieuwsgierig:(

Ik ken ook alleen 250mg caps. Maar red had t over 100mg, dan zou je dr 5 nodig hebben :x
Deel es wat DNP ervaringen dan? Hoeveel bodyfat drop? hoeveel onder je onderhoud? hoelang gebruikt? Ik ben nieuwsgierig:(
ow niet gelezen haha, BF niet gemeten deed het vorige maand beetje chaos maand. buik omtrek was ongeveer 4 cm smaller geworden. Was wel zo plat als een dubbeltje.

na ongeveer 2 dagen icm water out zag je pas echt wat je afgevallen ben, heb het zelf 10dagen gedaan 3 dagen op 1 cap en de rest op 2. Ik volgde het zelfde als gewoondenny.
Vond het zeer kut vol te houden dit kwam ook meer omdat ik al flink wat weken bezig was met cutten en de drang om toch te cheate te groot was. Wil het 100% nog keer doen als ik een betrouwbare source kan vinden voor de dnp en dan alles netjes bijhouden en niet eerst zolang cutten.

1e 2 a 3 dagen viel ik ongeveer 0.8 kg per dag af einde van de rit woog ik zwaarder maar voornamelijk vocht. Van de warmte alleen last je wat carbs in nam zonder zweten ik ook daar niet van:o

oja kleine tip doe het nooit tijdens de feestdagen of er net voor:o

Was je shredded na die 10 dagen? Aderen over buik etc?

Kon je dat zelf niet bedenken dat het niet slim was tijdens of vlak voor de feestdagen? :D

Was je shredded na die 10 dagen? Aderen over buik etc?

Kon je dat zelf niet bedenken dat het niet slim was tijdens of vlak voor de feestdagen? :D
nee was niet shredded :pmaar voor mijn doen was ik aardig (droog) zover was ik nooit gekomen. haha eigenlijk wel maar als je het heb liggen ,,,,,

Terug
Naar boven