MuscleMeat

Cruise/Blast vervolg 2016

• Topic Starter Topic Starter
Leuk als je een foto van Na-DNP(Voor blast) en na de blast maakt ter vergelijking, denk dat dit verschil wel heel extreem zal zijn:p
Ik neem in ieder geval al mn maten op en laat een huidplooi meting doen. Na de blast ga ik weer dezelfde punten (laten) meten.
Heb erg veel zin in de blast, hopelijk kan ik nadien alle XL shirts vervangen voor XXL :D

Ten aanzien van deze tweede ronde DNP. Zit nu met gemak op 2 caps, terwijl dat de eerste ronde me echt te veel was. Heb ook geen zweet of carb cravings. Enige side effect die nog wel blijft is slechte adem en onbevredigende dorst in de avond. Drink met gemak 2L in de avond zonder dat ik snachts naar de wc hoef.
Ik kan er geen studies van vinden maar ik ben er toch eigenlijk wel zeker van dat er een vorm van tolerantie voor DNP wordt opgebouwd.

Ben benieuwd!:thumb:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

t*ring dacht ff dat dit Denny was :o

ik zie alleen niet zo veel verschil op die foto's maar dat kan aan mij liggen

Veins. :)

bedoel kwa vet % .. als je van 0 carbs weer carbs gaat eten snap ik de veins wel

• Like
Waarderingen: vntl
t*ring dacht ff dat dit Denny was :o
Was het maar zo'n feest ja haha ... ben nog wel ff onderweg voor ik daar ben. En mn gezin en sociale leven vaarwel zeggen; dergelijk fysiek zal 100% mijn toewijding op eisen.

Gisteren de laatste dag DNP, gelukkig. Dat zweten en carb-loos eten ben ik meer dan zat inmiddels. Kracht is ook te ver gedaald nu, op alles ca. 20% minder :(
Vandaag mag ik langzaam weer wat carbs gaan toevoegen. Ik blijf voor nu nog wel op de 3100kcal, tijdens de blast zal ik elke week iets meer gaan eten naarmate de groei toeneemt. Wil namelijk nog wel iets droger trekken in de blast, maar dat zal wel goed komen zodra ik de tren in de mix ga gooien :D ..en mn hgh gaat ook weer op 5iu/dag.

ik zie alleen niet zo veel verschil op die foto's maar dat kan aan mij liggen
Vindt het verschil ook maar meevallen ja. Nu zijn de fotos ook net ff een andere pose, gezien hij op foto1 de pic zelf maakt en dus anders flext.

Persoonlijk zou ik nog wel eens zo droog willen raken als Helmut Strebl. En dat terwijl hij al dik in de 40 is he, petje af!

0fa87fd27b65391d7e936b17ee4e8c0d.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Even een korte update.
Sinds begin van de maand weer een normaal voedingspatroon van gem. 3300kcal/dag. Ik ben wel carb cycling gaan doen, dus twee dagen high carb, twee dagen low carb. Bevalt me prima, en het vet% is gelijk gebleven. Dus 0,0 rebound van de DNP.

Tevens ben ik nu bijna 3 weken onderweg met 900mg Bold only per week. Nu heb ik wat meer volume en aders, dat is alles. Ben wel 3,5kg aangekomen, wat natuurlijk betekend dat mn voorraden in mn spieren weer gevuld zijn na de keto maand. Ben ook weer een heel stuk vrolijker :D
Merk ook tijdens het trainen dat ik er goed vol bij sta, zonder vochtig te zijn. Verder wat last van mn schouder (AC of rotator overbelast?) en aanhechting bicep/onderarm, dus even pas op de plaats met sommige oefeningen :(

korte update
Tren ace is er sinds 3 dagen bij gekomen, libido is weer top ook.
Voor het weekend was mn gewicht nog steeds op +3,5kg en vandaag zat ik op +5,5kg. Of het door de tren komt? Ben wel positief al, spieren voelen wat harder. Dat beloofd wat voor de komende weken. Eind maart up ik de tren ace naar 75mg/dag, en kijk het dan nog even aan of ik ook sust ga toevoegen.

Qua blessures is er wat vooruit gang. Het ontlasten van bicep oefeningen is niet leuk, maar wel ff nodig. Ook bepaalde rug oefeningen deden mn bicep pees geen goed. Ik denk nog twee weken rustig aan en dan kan ik weer opbouwen :D

@GewoonDenny
Wat is tot nu toe je lekkerste blast geweest?
Waar je heel goed op ging

Ik ga even 3 maanden off en dan deze:
1-10 50 mg dbol inject eod
1-12 750-950 +/- mg test ew
1-10 500 mg +/- tren A ew

Ook ga ik 10 iu slin toevoegen en uiteindelijk naar 30 iu per dag
Is dit genoeg?
Heb novorapid

Zelf doe ik keto nooit langer dan 5 weken
Ik voel me dan super kut
Ga van 12-8% in 5 weken op 1500-2000 kcal ed
Hoe voelde jij je wel niet?
Bleef je wel vetten eten?
Die skip ik ook gewoon...
Nu ook in keto

Laatst bewerkt:
@GewoonDenny
Wat is tot nu toe je lekkerste blast geweest?
Waar je heel goed op ging

Ik ga even 3 maanden off en dan deze:
1-10 50 mg dbol inject eod
1-12 750-950 +/- mg test ew
1-10 500 mg +/- tren A ew

Zelf doe ik keto nooit langer dan 5 weken
Ik voel me dan super kut
Ga van 12-8% in 5 weken op 1500-2000 kcal ed
Hoe voelde jij je wel niet?
Bleef je wel vetten eten?
Die skip ik ook gewoon...
Nu ook in keto

Lekkerste blast was test/bold/mast voor 12 weken gevolgd door test/tren/mast 12 weken, dus totaal blast van 24 weken. Was toen aan het eind van de rit echt in top vorm. Stond er toen op alle vlakken op mn best bij. Werd toen ook door diverse mensen benaderd om wedstrijden te gaan doen. Helaas geen invulling aan kunnen geven door mn kapotte schouder (die overigens al voor die blast kapot was).

Lees ik nu dat je geen vetten eet tijdens je keto?? ...het is bij keto juist de bedoeling dat je niets anders eet dan eiwit EN vet. Dus alles behalve koolhydraten.

Lekkerste blast was test/bold/mast voor 12 weken gevolgd door test/tren/mast 12 weken, dus totaal blast van 24 weken. Was toen aan het eind van de rit echt in top vorm. Stond er toen op alle vlakken op mn best bij. Werd toen ook door diverse mensen benaderd om wedstrijden te gaan doen. Helaas geen invulling aan kunnen geven door mn kapotte schouder (die overigens al voor die blast kapot was).

Lees ik nu dat je geen vetten eet tijdens je keto?? ...het is bij keto juist de bedoeling dat je niets anders eet dan eiwit EN vet. Dus alles behalve koolhydraten.

Ja ik ben zelf ook wel benieuwd naar test tren mast
Maar ben van mening dat dbol test tren minimaal voor even veel massa gaat zorgen :p
Daarnaast neem ik graag een heel aromatiserend middel als dbol naast de tren
En dht vind ik niet genoeg meerwaarde hebben voor de negatieve effecten op de prostaat en evt extra haarverlies op langer termijn bij gevoeligheid

Wat ik begreep is dat mast je libido nog beter maakt en stunna zei zelfs hier op het forum langer door te kunnen
Klinkt heel interessant
Met dht's sta je er natuurlijk wel super bij icm tren
Op winny stond ik al redelijk hard

Heeft bold echt meerwaarde?
Heb het hier wel liggen maar het lijkt me niet effectief genoeg naast me dbol test en tren... :p

En schouders zijn kutplekken
Heel vatbaar voor blessures zeker in bbing
Had zelf ook probs ermee
Hoe gaat het nu dan Denny?

Ja ik volg het dieet van me coach
Bedoeld om zsm vet te verliezen en het gaat echt veel sneller als ik ook vetten drop zie ik per dag bijna verschil
Ik heb het geprobeert met vis
Koolvis ging als enige sneller dan kip
Maarnis super smerig zo lang
En met kippendij filetjes ipv filetblokjes
Ik merkte zelf op dat ik veel minder snel vet verloor als ik vetten toevoegde
Vandaar

Me coach beaamde dit ook

ik wil ook mast toevoegen maar na de combi tren/winny en ik nu STUK minder dik/vol haar heb durf ik de mast niet meer aan:o

Heeft bold echt meerwaarde?
Heb het hier wel liggen maar het lijkt me niet effectief genoeg naast me dbol test en tren... :p

En schouders zijn kutplekken
Heel vatbaar voor blessures zeker in bbing
Had zelf ook probs ermee
Hoe gaat het nu dan Denny?

Ja ik volg het dieet van me coach
Bedoeld om zsm vet te verliezen en het gaat echt veel sneller als ik ook vetten drop zie ik per dag bijna verschil
Ik heb het geprobeert met vis
Koolvis ging als enige sneller dan kip
Maarnis super smerig zo lang
En met kippendij filetjes ipv filetblokjes
Ik merkte zelf op dat ik veel minder snel vet verloor als ik vetten toevoegde
Vandaar

Me coach beaamde dit ook

Ik nam de bold toen ook niet samen met de tren; eerste 12 weken lean bulk op test/bold. Daarna geswitcht voor 12 weken op test/tren voor cut met massa/volume behoudt. Mast alle 24 weken op 400mg mee laten gaan.
De bold was echt heerlijk voor mij, uithoudingsvermogen was echt ongekend. En goed voor de eetlust. Daarna op de test/tren met cardio erbij. Hierdoor kwam ik aardig droog zonder volume, massa of kracht in te leveren. De gehele blast op 4000kcal gebleven ook.

Heb nu nog steeds wel wat last met die schouder, zal waarschijnlijk nooit meer worden wat het was. Ik heb over twee weken weer aan afspraak bij de fysio om te kijken hoe ik zonder pijn en problemen 100% vol gas kan gaan, en kan blijven gaan natuurlijk.

Betreft je dieet. Het is natuurlijk logisch dat je sneller vet verliest als je minder kcals eet, maar doe dat met uitgebalanceerd vetten en eiwitten in je dieet. Een dieet dat enkel bestaan uit eiwitten en niets anders vindt ik een zeer slecht advies!!
Een gezond dieet bestaat minimaal uit eiwitten en vetten. Vetten zijn namelijk essentieel in allerlei processen in het lichaam, waaronder ook het aanmaken van hormonen. Van het eten van vetten wordt je namelijk ook helemaal niet vet! Een overdaad aan kcal wordt je dik van, en een te kort aan kcal wordt je dun van. Zo simpel is het en niet anders.
Ga daarom als de sodemieter je coach een paar beuken verkopen en stuur hem terug naar de schoolboeken, want dit kan echt niet.. en als jij hem niet beukt dan doe ik dat wel ..wat een mafketel zeg..
.....sorry hoor ff een tren momentje :P

Terug
Naar boven