XXL Nutrition

Cruise/Blast vervolg 2016

• Topic Starter Topic Starter
Gaat nog steeds goed hier!
De DNP doet goed zn werk, de broekriem kan al een gaatje strakker :D ...dat betekend 3cm van mn omvang af in 4 dagen.
Twee caps per dag ga ik even niet doen op werkdagen, kan niet in mn hemd op kantoor gaan zitten :P. Dus zal alleen de weekenden 2 caps doen.

Gaat nog steeds goed hier!
De DNP doet goed zn werk, de broekriem kan al een gaatje strakker :D ...dat betekend 3cm van mn omvang af in 4 dagen.
Twee caps per dag ga ik even niet doen op werkdagen, kan niet in mn hemd op kantoor gaan zitten :P. Dus zal alleen de weekenden 2 caps doen.

hahah komt me bekend voor ja, ik hb dan wel weer de voordeel dat ik in mijn kortebroek enzo kon gaan zitten. Ze kijken je wel heel raar aan maar goed:p

Kleine update
Woensdag en donderdag heb ik 2caps gedaan (ochtend, middag). En gisteren weer terug naar 1cap in de ochtend. Ik merkte dat ik daarvan helemaal niet meer zo warm werd, behalve als ik wat activiteit op kamertemperatuur moest doen. Vandaag ook 1 cap en het zweten blijft uit, gelukkig.
Heb dus wel het idee dat er een soort gewenning ontstaat. Morgen maar weer op naar 2caps.

Neem je de caps op lege maag of met een maaltijd?

Neem je de caps op lege maag of met een maaltijd?
Nee niet op een lege maag, dat gaat niet goed vallen ben ik bang. Ik neem alle supps - en de dnp - direct na mn ontbijt. Dan duurt het ongeveer 1,5 uur voordat je begint te zweten. Maar daarvoor voel je al wel dat er iets gaande is.

Nee niet op een lege maag, dat gaat niet goed vallen ben ik bang. Ik neem alle supps - en de dnp - direct na mn ontbijt. Dan duurt het ongeveer 1,5 uur voordat je begint te zweten. Maar daarvoor voel je al wel dat er iets gaande is.

ik deed het wel voor mijn ontbijt eerst alle sups met dnp en daarna aankleden en eten haha

1keer is mij goed bevallen had betere resultaten kunnen behalen als ik beter op mijn voeding letten. Komt als het kan zoizo poging 2
op je voeding letten is lastig inderdaad, krijg namelijk wel enorme honger van die dnp... en ik mis mn carbs:janken:

Leef nog steeds!
Trainingen gaan niet meer zo goed, het zweten valt wel mee maar de kracht is echt weg. Ook voel ik me zo plat, alsof ik nog nooit een gewicht heb aangeraakt. Daarnaast ben ik ook erg moe aan het eind van de dag en kan smorgens echt moeilijk mn bed uit te krijgen.
Maar het resultaat is er wel al; aders op mn onderbuik trekken al steeds verder omhoog en bovenste abs komen al licht eruit met wat aders in zicht. Ook de serratus anterior is steeds beter te zien. Ben benieuwd als het vocht straks nog wat weg trekt.

Morgen geen DNP en laatste dag KETO. Daarna even 2 dagen rust qua dieet en DNP. Vanaf zondag weer op KETO en maandag de tweede ronde DNP voor 10 dagen.

Lekker bezig man, keep it up. Voor je het weet ben je Shredded as Phuck :flexbiceps:

Of ik heb er overheen gelezen, maar ga je nog voor en na foto's plaatsen van de DNP? (A)

Oke is helemaal goed ! :D

Gekke Denny, bikkel man dat je die shit volhoud!

Gekke Denny, bikkel man dat je die shit volhoud!
Haha:thumb:

Ben nu weer in de 3de dag KETO en 2de dag DNP op 250mg/dag. Moet zeggen dat deze tweede ronde me een stuk minder zwaar valt dan begin deze maand. Veel minder warm/zweten en zeker niet hongerig. Toch een vorm van gewenning aan de DNP, kan haast niet anders. Ik ga daarom morgen ook kijken of ik naar 2 caps per dag kan; 1 in de ochtend en 1 in de middag.

Over 9 dagen stop ik weer met de DNP en over 10 dagen stop ik de KETO. Per 1 februari weer in de blast, eindelijk!:D

Leuk als je een foto van Na-DNP(Voor blast) en na de blast maakt ter vergelijking, denk dat dit verschil wel heel extreem zal zijn:p

Terug
Naar boven