Fitness Seller

Cruise/Blast vervolg 2016

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt allemaal!
Ik hoop dat ze de oorzaak snel zullen vinden zodat er effectief aan herstel gewerkt kan worden.

Sterkte baas, hou ons op de hoogte.
Succes

Sterkte man, niks is zo erg als moeten stoppen door gezondheidsredenen. Been there done that. Maar als je straks weer begint ben je zo weer terug in shape :)

Sterkte baas, hou ons op de hoogte.
Succes
Thnx man, doe ik.

Sterkte man, niks is zo erg als moeten stoppen door gezondheidsredenen. Been there done that. Maar als je straks weer begint ben je zo weer terug in shape :)
Bedankt!
Eerst maar ff die bloedwaarden weer binnen de referenties krijgen. Het vervelende daar bovenop is dat ik ook nog moet zien te herstellen na 16 maanden ON zijn. Gezien blijven prikken m'n herstel alles behalve goed zal doen.
Maak nu de hCG af en dan zal ik aan de Clomid beginnen. Heb ook nog 4 weken hgh te gaan, hoop hiermee iig wat gains te behouden.

En ja, zodra het weer kan zal ik met een lage dosis AAS snel m'n massa weer terug zien.
Maar dat is nog even toekomst muziek.

@GewoonDenny Heb je inmiddels al weer iets meer info? Hoop dat het snel duidelijk wordt, wat het is bro! Niet weten wat er mis is, dat is een ware hel :(

Sterkte!

Ik heb gisteren gelukkig de uitslag van het bloedonderzoek gekregen. Ik heb last van een CMV (cytomegalovirus) infectie. Het virus doet sommige cellen in m'n lichaam opzwellen tot wel 4x het oorspronkelijke formaat, vandaar de immense hoofdpijn.
Het is het zusje van het Pfeiffer virus, wat ik - volgens m'n bloedresultaten - ook al eens gehad heb. De actieve periode van een CMV infectie duurt grofweg 2 weken, dus ik mag verbetering verwachten de komende dagen. Verder zal ik altijd drager blijven, net als met Pfeiffer ook het geval is. M'n lichaam heeft als het goed is inmiddels antistoffen gemaakt, waardoor re-activatie in de toekomst zonder symptomen zal passeren.
Voor nu moet ik het uitzingen en de symptomen bestrijden met pijnstillers.

Er is iig licht aan het eind van de tunnel :D

Wel mooi om te horen dat ze iets gevonden hebben! Nu weet je iig wat je hebt en wat je een beetje kan verwachten!
Sterkte!

Overdraagbaar of hoef ik me geen zorgen te maken :p

Goed nieuws uiteindelijk denk ik?
Ja zeker overdraagbaar. Iedereen gaat het een keer hebben in z'n leven, meestal voor je 30ste volgens de statistieken. Hoe de symptomen zich ontwikkelen is mede afhankelijk van je immuunsysteem op dat moment. Voor de een gaat het voorbij als een griepje en verkouden, en voor de andere kan het een hevige ziekte zijn.

Wel mooi om te horen dat ze iets gevonden hebben! Nu weet je iig wat je hebt en wat je een beetje kan verwachten!
Sterkte!
Thnx man!
Ik voel me vandaag al een stuk beter moet ik zeggen, wel nog wat liggen zweten vannacht maar ben al blij dat ik opknap nu.

Hoe gaat ie hier?

Gaat met de dag beter gelukkig. Niet meer zo moe als vorige week ook. Maar een middag met de kids over de vrijmarkt lopen is nog wel te merken 's-avonds.
Volgende week ga ik weer kijken hoe trainen me afgaat naast het gezinsleven en volle dagen werken.

Mooi om te horen! Rustig weer opbouwen ipv meteen weer te gek doen enweer terug bij af zijn!

Het kan zomaar zijn dat je lange periode on op exogene test je immuunsysteem ernstig verlaagd, waardoor je nu meer vatbaar bent voor ziektes.
Ik heb er meerdere onderzoeken over gelezen...
Zit je al aan de zink en vitamines?
Veel sterkte
Vind het heel jammer om te horen en hoop dat je inmiddels weer begonnen bent met trainen

Hoe gaat ie nu?

@gymshar1
@GewoonDenny

Hoe zorg je dat je netvliezen niet vertroebelen met dnp?
Deze potentiele side houd mij tegen

@gymshar1
@GewoonDenny

Hoe zorg je dat je netvliezen niet vertroebelen met dnp?
Deze potentiele side houd mij tegen

Je moet even op www.reddit.com zoeken en alle posts van RealDinitros doorlezen. Deze gast weet erg veel van DNP. In 1 van zijn posts schrijft hij over een bepaald supp die helpt tegen Cataracs. Het zou sowieso voornamelijk voorkomen bij vrouwen. Sowieso is er geen informatie en gebruikers ervaringen te vinden op www.reddit.com

Ik heb DNP geprobeerd maar het is geen wondermiddel en de sides waren het mij niet waard. Zeker in de zomer niet! Mijn DNP was ondergedoseerd en nog had ik het te warm. Dat trok ik echt niet in de zomer.

Laatst bewerkt:
Je moet even op www.reddit.com zoeken en alle posts van RealDinitros doorlezen. Deze gast weet erg veel van DNP. In 1 van zijn posts schrijft hij over een bepaald supp die helpt tegen Cataracs. Het zou sowieso voornamelijk voorkomen bij vrouwen. Sowieso is er geen informatie en gebruikers ervaringen te vinden op www.reddit.com

Ik heb DNP geprobeerd maar het is geen wondermiddel en de sides waren het mij niet waard. Zeker in de zomer niet! Mijn DNP was ondergedoseerd en nog had ik het te warm. Dat trok ik echt niet in de zomer.

Ik wou altijd weg blijven bij clen t3 en dnp
Maar ik ga toch de t3 een kans geven binnenkort
Begrijp dat het relatief veilig te gebruiken is tm 75 mcg human grade

Terug
Naar boven