GewoonDenny
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 469
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx man, doe ik.
Bedankt!Sterkte man, niks is zo erg als moeten stoppen door gezondheidsredenen. Been there done that. Maar als je straks weer begint ben je zo weer terug in shape![]()

In vervolg met mondkapje en handschoentjes naar de gym...

Overdraagbaar of hoef ik me geen zorgen te makenIn vervolg met mondkapje en handschoentjes naar de gym...![]()

Ja zeker overdraagbaar. Iedereen gaat het een keer hebben in z'n leven, meestal voor je 30ste volgens de statistieken. Hoe de symptomen zich ontwikkelen is mede afhankelijk van je immuunsysteem op dat moment. Voor de een gaat het voorbij als een griepje en verkouden, en voor de andere kan het een hevige ziekte zijn.Overdraagbaar of hoef ik me geen zorgen te maken
Goed nieuws uiteindelijk denk ik?
Thnx man!Wel mooi om te horen dat ze iets gevonden hebben! Nu weet je iig wat je hebt en wat je een beetje kan verwachten!
Sterkte!
Gaat met de dag beter gelukkig. Niet meer zo moe als vorige week ook. Maar een middag met de kids over de vrijmarkt lopen is nog wel te merken 's-avonds.
@gymshar1
@GewoonDenny
Hoe zorg je dat je netvliezen niet vertroebelen met dnp?
Deze potentiele side houd mij tegen
Je moet even op www.reddit.com zoeken en alle posts van RealDinitros doorlezen. Deze gast weet erg veel van DNP. In 1 van zijn posts schrijft hij over een bepaald supp die helpt tegen Cataracs. Het zou sowieso voornamelijk voorkomen bij vrouwen. Sowieso is er geen informatie en gebruikers ervaringen te vinden op www.reddit.com
Ik heb DNP geprobeerd maar het is geen wondermiddel en de sides waren het mij niet waard. Zeker in de zomer niet! Mijn DNP was ondergedoseerd en nog had ik het te warm. Dat trok ik echt niet in de zomer.
Ik wou altijd weg blijven bij clen t3 en dnp
Maar ik ga toch de t3 een kans geven binnenkort
Begrijp dat het relatief veilig te gebruiken is tm 75 mcg human grade