Ik nam de bold toen ook niet samen met de tren; eerste 12 weken lean bulk op test/bold. Daarna geswitcht voor 12 weken op test/tren voor cut met massa/volume behoudt. Mast alle 24 weken op 400mg mee laten gaan.
De bold was echt heerlijk voor mij, uithoudingsvermogen was echt ongekend. En goed voor de eetlust. Daarna op de test/tren met cardio erbij. Hierdoor kwam ik aardig droog zonder volume, massa of kracht in te leveren. De gehele blast op 4000kcal gebleven ook.
Heb nu nog steeds wel wat last met die schouder, zal waarschijnlijk nooit meer worden wat het was. Ik heb over twee weken weer aan afspraak bij de fysio om te kijken hoe ik zonder pijn en problemen 100% vol gas kan gaan, en kan blijven gaan natuurlijk.
Betreft je dieet. Het is natuurlijk logisch dat je sneller vet verliest als je minder kcals eet, maar doe dat met uitgebalanceerd vetten en eiwitten in je dieet. Een dieet dat enkel bestaan uit eiwitten en niets anders vindt ik een zeer slecht advies!!
Een gezond dieet bestaat minimaal uit eiwitten en vetten. Vetten zijn namelijk essentieel in allerlei processen in het lichaam, waaronder ook het aanmaken van hormonen. Van het eten van vetten wordt je namelijk ook helemaal niet vet! Een overdaad aan kcal wordt je dik van, en een te kort aan kcal wordt je dun van. Zo simpel is het en niet anders.
Ga daarom als de sodemieter je coach een paar beuken verkopen en stuur hem terug naar de schoolboeken, want dit kan echt niet.. en als jij hem niet beukt dan doe ik dat wel ..wat een mafketel zeg..
.....sorry hoor ff een tren momentje