XXL Nutrition

Cruise/Blast vervolg 2016

• Topic Starter Topic Starter
ow beter haha, daar had ik altijd al last van helaas.

Toen je geswitcht was verloor je niet veel massa na die 12 weken leanbulk na cut? ga ik namelijk nu ook doen.
Nee verloor totaal geen massa of volume. Dieet bleef op 4000kcal en na de switch cardio toegevoegd. Tren is de bomb!:cool:

Kaal word ik niet :( alleen maar hariger juist haha @gymshar1 ik ben nu ook meteen van bulk naar cut gegaan heb natuurlijk wel de dosis wat geupt maar blijf even vol wel minder energie helaas en humeur :p

@gymshar1 ligt het aan mij of ben jij echt een pechvogel die goed last heeft van alle sides :p

Ik nam de bold toen ook niet samen met de tren; eerste 12 weken lean bulk op test/bold. Daarna geswitcht voor 12 weken op test/tren voor cut met massa/volume behoudt. Mast alle 24 weken op 400mg mee laten gaan.
De bold was echt heerlijk voor mij, uithoudingsvermogen was echt ongekend. En goed voor de eetlust. Daarna op de test/tren met cardio erbij. Hierdoor kwam ik aardig droog zonder volume, massa of kracht in te leveren. De gehele blast op 4000kcal gebleven ook.

Heb nu nog steeds wel wat last met die schouder, zal waarschijnlijk nooit meer worden wat het was. Ik heb over twee weken weer aan afspraak bij de fysio om te kijken hoe ik zonder pijn en problemen 100% vol gas kan gaan, en kan blijven gaan natuurlijk.

Betreft je dieet. Het is natuurlijk logisch dat je sneller vet verliest als je minder kcals eet, maar doe dat met uitgebalanceerd vetten en eiwitten in je dieet. Een dieet dat enkel bestaan uit eiwitten en niets anders vindt ik een zeer slecht advies!!
Een gezond dieet bestaat minimaal uit eiwitten en vetten. Vetten zijn namelijk essentieel in allerlei processen in het lichaam, waaronder ook het aanmaken van hormonen. Van het eten van vetten wordt je namelijk ook helemaal niet vet! Een overdaad aan kcal wordt je dik van, en een te kort aan kcal wordt je dun van. Zo simpel is het en niet anders.
Ga daarom als de sodemieter je coach een paar beuken verkopen en stuur hem terug naar de schoolboeken, want dit kan echt niet.. en als jij hem niet beukt dan doe ik dat wel ..wat een mafketel zeg..
.....sorry hoor ff een tren momentje :P

Die momentjes ken ik :P
Nee ik kies er zelf voor om geen vetten te nemen
Hij zei wel dat het zonder sneller gaat, maar dat is ook zo
Het originele schema bevatte koolvis ipv kip
Maar dat weken eten staat me heel erg tegen, daarom eet ik kip
En we hebben allebei een voeding achtergrond en weten hoe belangrijk vetten zijn
Maar als ik cut wil ik er zsm vanaf zijn haha
Wat ik zelf opmerkte was een enorm verschil zelfs tussen kippndijtjes en filetblokjes...
Geen vet gaat duidelijk heel veel sneller
Ik heb momenteel wel 0 weerstand haha
Bedankt voor je zorgen in elk geval !

@Daadkrachtig hoe maak je die koolvis beetje te vreeten vijf weken lang? Vanaf volgende week ook meerdere malen op 300g koolvis dus advies is welkom.
Geen topic hijack hoor Denny ;)

@Daadkrachtig hoe maak je die koolvis beetje te vreeten vijf weken lang? Vanaf volgende week ook meerdere malen op 300g koolvis dus advies is welkom.

In alu folie in een ovenschaal, olijfolie erop, kruiden naar wens (koop gewoon van alles wat je lekker lijkt in de super).
Verder kun je er verse kruiden bijgooien voor wat extra smaak; basilicum en bieslook bijvoorbeeld.

Nee ook dat met pomp in schenen etc, weetniet waarom maar elke x als ik je avatar voorbij zie komen denk ik aan side effects hahah :p
hahah ow ja die ook nog ja. Mooi als je nog niet juice laat ik je wel afschrikken met mijn killer sides

In alu folie in een ovenschaal, olijfolie erop, kruiden naar wens (koop gewoon van alles wat je lekker lijkt in de super).
Verder kun je er verse kruiden bijgooien voor wat extra smaak; basilicum en bieslook bijvoorbeeld.

Ik vond italiaanse diepvrieskruiden van de ah
Wit potje groene deksel wel goed te doen op koopvis
Toen ik uiteindelijk zoveel koolvis had gegeten dat ik het maar in de blender heb gegooid en heb opgedronken in een shakebeker en bijNa over me nek ging ben ik overgestapt op kip
Dit was na 6/7 weken 5x per dag 200g koolvis

Ik vond italiaanse diepvrieskruiden van de ah
Wit potje groene deksel wel goed te doen op koopvis
Toen ik uiteindelijk zoveel koolvis had gegeten dat ik het maar in de blender heb gegooid en heb opgedronken in een shakebeker en bijNa over me nek ging ben ik overgestapt op kip
Dit was na 6/7 weken 5x per dag 200g koolvis
Lol klinkt vrij smerig!
Deze:
162319_Daregal_Italiaanse_kruiden_6x50g.jpg

I eat for function, not for taste
- jay cutler

Maar goed..
@GewoonDenny

Stel je blast straks in de zomer
En je wil een dikke massa kuur pakken en vochtmassa beperken dmv voeding
Zou je dan oxy's of dbol nemen of is dit in de zomer echt niet te doen
En wat waren je ervaringen met beide in je blasts?
Dbol voegde bij mij veeel toe aan de tren
Ik twijfel nu over oxy, maar ik wil geen vochtballon worden in de zomer.
Met dbol viel het nog mee, omdat ik clean at

En ben je er al uit welke kuur je gaat pakken rond die periode?

Hield je veel meer vocht vast met slin?
Dat ga ik voor het eerst proberen deze zomer 3x 10 iu ed

I eat for function, not for taste
- jay cutler

Maar goed..
@GewoonDenny

Stel je blast straks in de zomer
En je wil een dikke massa kuur pakken en vochtmassa beperken dmv voeding
Zou je dan oxy's of dbol nemen of is dit in de zomer echt niet te doen
En wat waren je ervaringen met beide in je blasts?
Dbol voegde bij mij veeel toe aan de tren
Ik twijfel nu over oxy, maar ik wil geen vochtballon worden in de zomer.
Met dbol viel het nog mee, omdat ik clean at

En ben je er al uit welke kuur je gaat pakken rond die periode?

Hield je veel meer vocht vast met slin?
Dat ga ik voor het eerst proberen deze zomer 3x 10 iu ed

Maat van me heeft kort geleden oxy genomen, maar binnen 2 weken was hij het alweer zat. Geen eetlust, nergens meer zin in, erg moe enzo. Dus weet niet of dat wat voor mij is. Dbol aromatiseert voor mij teveel, ik pak liever een korte ester iod erbij. Orals enkel proviron of tbol als pre workout, maar zelden eigenlijk.

Ben nu al 4 weken bezig:
Blast start op 1 februari als volgt:
1-18 HGH 4iu/dag
1-17 Bold 900mg EW
4-6 Tren A 50mg ED
7-10 Tren A 75mg ED
11-17 Tren A 100mg ED
8-18 Sust 250mg EW (500mg als ik droog genoeg ben)
7-18 Mast P 50mg ED

Hield met slin niet meer vocht vast ofzo. Let wel op dat je slin doseringen elkaar kunnen overlappen als vaker per dag zet, dus een hypo is er dan sneller bij.

Maat van me heeft kort geleden oxy genomen, maar binnen 2 weken was hij het alweer zat. Geen eetlust, nergens meer zin in, erg moe enzo. Dus weet niet of dat wat voor mij is. Dbol aromatiseert voor mij teveel, ik pak liever een korte ester iod erbij. Orals enkel proviron of tbol als pre workout, maar zelden eigenlijk.

Ben nu al 4 weken bezig:

Hield met slin niet meer vocht vast ofzo. Let wel op dat je slin doseringen elkaar kunnen overlappen als vaker per dag zet, dus een hypo is er dan sneller bij.

Doe maar duur haha 900 mg bold
En 700 mg tren a
Ik vond dbol enorm kicken
Kreeg wel beetje een plofkop maar viel mee
Ik heb nu dbol injects van prl :p
Op hoeveel iu slin zat jij en was het genoeg achteraf?
Merkte je ook veel meer glycogeen te hebben?
Zowel uiterlijk als in de trainingen

Ik weet het niet meer precies, wisselde met de slin doseringen wat me op dat moment uitkwam. Maar dat kon best zijn; 5iu ontbijt, 5iu lunch, 10iu pre workout, 5iu post workout.
Merkte qua training niet echt verschil. ....of het mijn eind resultaat met kilo's heeft doen toenemen, denk het niet.

update
Rug, biceps ging gister redelijk. Elke training steeds een beetje minder last van die bicep. Heb gisteren zowaar zelfs weer wat curls kunnen doen zonder echt te veel pijn; 5 x 25 x 5kg haha:p ..en spierpijn ook nog:roflol:
Toch merk ik nu met die blessure pas hoe vaak die bicep echt nodig is bij diverse oefeningen; lat pull, cable row, bench press, upright row, chin ups, dumbbell fly etc etc..

Verder amper geslapen vannacht, drijfnat en klaar wakker om 05:00uur... maar ben vol, kneiterhard en voel me onsterfelijk :D.
Heerlijk die tren!!! ...en dat op nog maar 50mg/dag. En heb ook honger als een paard, terwijl ik anders met tren tegen heug en meug zit te eten. Die bold/tren only combi is toch wel een blijvertje denk ik.

Oke, libido is nu echt helemaal afwezig... dus ga per vandaag 1ml sust erbij doen. Eind van de maand komt de mast er ook nog bij en gaat de Tren ace omhoog naar 75mg/dag.

Gains gaan wel goed (+8kg), zit wel wat vet/vocht bij moet ik zeggen. Maar maak me er in dit stadium van de blast nog niet druk om.
Wellicht dat ik de laatste 5 weken van de blast ga pakken om het vocht en vet weer te verlagen. Met de Tren verwacht ik dat de massa toch wel blijft zitten als ik over ga op cutten.

Terug
Naar boven