MuscleMeat

Cruise/Blast vervolg 2016

Oke, libido is nu echt helemaal afwezig... dus ga per vandaag 1ml sust erbij doen. Eind van de maand komt de mast er ook nog bij en gaat de Tren ace omhoog naar 75mg/dag.

Gains gaan wel goed (+8kg), zit wel wat vet/vocht bij moet ik zeggen. Maar maak me er in dit stadium van de blast nog niet druk om.
Wellicht dat ik de laatste 5 weken van de blast ga pakken om het vocht en vet weer te verlagen. Met de Tren verwacht ik dat de massa toch wel blijft zitten als ik over ga op cutten.

netjes man +8kilo in hoeveel weken?

Op welke manier prik jij je triceps? Was van plan ze ook te prikken maar vind spot injections nogal vaag :(

• Topic Starter Topic Starter
Op welke manier prik jij je triceps? Was van plan ze ook te prikken maar vind spot injections nogal vaag :(
Ik pak de rand van een kast vast zodat dat mn tricep horizontaal is. Je hand grijpt de kast dus je tricep is - als je het goed doet - niet aangespannen.
Zoiets als dit, alleen heb ik mn onderarm verticaal aan de kast:
tri_2.jpg

Ik pak de rand van een kast vast zodat dat mn tricep horizontaal is. Je hand grijpt de kast dus je tricep is - als je het goed doet - niet aangespannen.
Zoiets als dit, alleen heb ik mn onderarm verticaal aan de kast:
tri_2.jpg
Die leek me zelf ook de meest logische .. is de virgin pip te doen?

tot nu toe nog nergens last van .. ben benieuwd morgen :-)

En hoe bevalt het? Toch wel na je workout geprikt neem ik aan?
Helaas er voor was gisteren ook nog niks aan de hand het kwam vanmorgen op me werk pas echt opzetten.. hopelijk de ergste pip vandaag gehad.

Inject zelf ging goed dus wanneer de pip weg is pakken we ze gewoon weer :-)

niemand na zijn dnp log die een poging gedaan heeft?:rolleyes:

tri's zijn me nieuwe favo spot geworden man .. echt een super spot :)

• Topic Starter Topic Starter
Even een update.
Helaas moet ik stoppen vanwege gezondheidsredenen.

De afgelopen 2 weken ben ik steeds zieker geworden; het begon met hoofdpijn dat steeds erger werd en kort daarna kwam de koorts erbij. En zo gaat het nu al meer dan een week.
Bloedonderzoek liet uiteraard zien dat ik kuurde; te hoog hb, ht en leverwaarden. Nu prik ik al (2 weken) niet meer sinds de symptomen erger werden. Maar goed, daar zou ik niet zo ziek van hoeven zijn. Er is dus meer aan de hand.
Vandaag de hele middag in het ziekenhuis gelegen voor tal van onderzoeken. Hieruit hebben ze nog geen sluitende diagnose kunnen stellen maar er is een sterk vermoeden dat het om een virale infectie gaat; bijv. Pfeifer oid. Bloedkweekjes moeten dit nog uitsluiten.

Voorlopig is gezond worden mijn nummer 1 prioriteit.

Voor de geïnteresseerde; bloedresultaten heb ik bijgevoegd. Referentiewaarden staan er niet bij, heb een foto genomen van het scherm bij de internist.
http://postimg.org/image/eat7nv4xz/
image.jpg

Hmm zuur man, hopen op een spoedig herstel! Sterkte!

Hopelijk ben je weer snel in orde kwa gezondheid. Sterkte gozer!

Kloten man dit is wel laatste wat je wilt. Sterkte met herstel en hopelijk blijkt alles mee te vallen!!

Even een update.
Helaas moet ik stoppen vanwege gezondheidsredenen.

De afgelopen 2 weken ben ik steeds zieker geworden; het begon met hoofdpijn dat steeds erger werd en kort daarna kwam de koorts erbij. En zo gaat het nu al meer dan een week.
Bloedonderzoek liet uiteraard zien dat ik kuurde; te hoog hb, ht en leverwaarden. Nu prik ik al (2 weken) niet meer sinds de symptomen erger werden. Maar goed, daar zou ik niet zo ziek van hoeven zijn. Er is dus meer aan de hand.
Vandaag de hele middag in het ziekenhuis gelegen voor tal van onderzoeken. Hieruit hebben ze nog geen sluitende diagnose kunnen stellen maar er is een sterk vermoeden dat het om een virale infectie gaat; bijv. Pfeifer oid. Bloedkweekjes moeten dit nog uitsluiten.

Voorlopig is gezond worden mijn nummer 1 prioriteit.

Voor de geïnteresseerde; bloedresultaten heb ik bijgevoegd. Referentiewaarden staan er niet bij, heb een foto genomen van het scherm bij de internist.
http://postimg.org/image/eat7nv4xz/
image.jpg
wow hopen dat je er snel boven op ben man!

Terug
Naar boven