Fitness Seller

Cut cycle

Extreemwisse

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m81
Massa
81kg
Vetpercentage
11%
Heren,

Ik wil graag deze winter een cut kuur volgen. Ik zit alleen een beetje met de AAS keuzes. Naar mijn weten zijn er verschillende combi’s mogelijk. De meest interessante daarvan is er één met Trenbolone. Echter werd ik, door collega’s op kantoor, tijdens mijn vorige kuur (500mg test/bold) bestempeld als licht geïrriteerd met een redelijk kort lontje (zelf had ik niks door eigenlijk), dus Trenbolone sla ik even over.

Een combi Primo/test lijkt me heel NAISss, waren het niet dat een kuur van +- EURxxx per week mij iets teveel van het goede is.

Dus. Wat denken jullie van 250mg test + 750 bold (en HCG) elke week voor 14 weken? Is dat een redelijke cut kuur? Zijn er nog andere, betere mogelijkheden?

Alvast dank

Laatst bewerkt:
Heren,

Ik wil graag deze winter een cut kuur volgen. Ik zit alleen een beetje met de AAS keuzes. Naar mijn weten zijn er verschillende combis mogelijk. De meest interessante daarvan is er n met Trenbolone. Echter werd ik, door collegas op kantoor, tijdens mijn vorige kuur (500mg test/bold) bestempeld als licht gerriteerd met een redelijk kort lontje (zelf had ik niks door eigenlijk), dus Trenbolone sla ik even over.

Een combi Primo/test lijkt me heel NAISss, waren het niet dat een kuur van +- EUR 100 per week mij iets teveel van het goede is.

Dus. Wat denken jullie van 250mg test + 750 bold (en HCG) elke week voor 14 weken? Is dat een redelijke cut kuur? Zijn er nog andere, betere mogelijkheden?

Alvast dank

Als je zegt een kortlontje te krijgen van test/bold dan is je voorstel om weer test/bold te doen niet handig.

En 100eu per week voor een test/primo kuur is wel overdreven

ik zou zoiets doen:
1-6 Anavar 70mg ED (optioneel)
1-12 Test E 500mg EW
1-12 Primo 700mg EW
1-14 hCG 250iu EOD
14-17 Clomid 25mg ED
14-19 Nolva 20mg ED

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad, vandaar slechts de helft aan test. Ik vermoed dat het door de test kwam.. Aan jouw reactie te zien denk je van niet?

En tsja, mijn bron verkoopt 10ml/100mg per ml primo voor EUR xx- Als ik daar hcg en test bij zet kom ik al gauw op EURxxx per week..

Anavar klinkt interessant, ik zal eens lezen.

Laatst bewerkt:
heb je nooit een 500mg test only cycle gedaan? als je daar een kortlontje van kreeg dan weet je dat het daardoor komt

ps. ff je post aanpassen, prijzen noemen mag niet ;)

Ik heb wel een 250mg test cycle gedaan. Dat ging prima. Maar nogmaals, ik merk het niet zo bij mezelf, het is niet alsof ik de hele dag agressie toonde. Maar ik werk in een oestrogeen kantoor, daar vallen dingen kennelijk op, want ik vertel niemand over mn kuren en toch merkte ze het aan me.

Prijzen weggehaald

Beste kuur imo is 125 MG test E en 400 mast e en 50 mg winstrol voor jouw, ook redelijk goedkoop

Inderdaad, vandaar slechts de helft aan test. Ik vermoed dat het door de test kwam.. Aan jouw reactie te zien denk je van niet? En tsja, mijn bron verkoopt 10ml/100mg per ml primo voor EUR xx- Als ik daar hcg en test bij zet kom ik al gauw op EUR 100 per week.. Anavar klinkt interessant, ik zal eens lezen.

beter zoek je een andere dealer..

---------- Toegevoegd om 12:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:19 ----------

Beste kuur imo is 125 MG test E en 400 mast e en 50 mg winstrol voor jouw, ook redelijk goedkoop

Is wel erg weinig. beter houd je het op 250mg test e per week

beter zoek je een andere dealer..

---------- Toegevoegd om 12:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:19 ----------

Is wel erg weinig. beter houd je het op 250mg test e per week

Dus 250mg test , 50mg winny en 400mg mast en dat is het? Dat is DE cycle?

Waarom Mast?
Waarom geen Primo?

Gewoon een paar vragen hoor :)

Dus 250mg test , 50mg winny en 400mg mast en dat is het? Dat is DE cycle? Waarom Mast? Waarom geen Primo? Gewoon een paar vragen hoor :)
Masteron is een adrogeen (dht- steriod) wat je harder maakt, minder vochtretentie en blijkt dat androgenen ervoor zorgen dat je makkelijker spiermassa vast kan houden, hetzelfde geldt ook voor winstrol, winstrol kan ook behoud van kracht zorgen wat je kan helpen tussen workouts door. Primo is overigens vele malen duurder. Test kan in principe 250 mg maar 125 MG kan ook. Volgens mij raad je dealer je primo aan he? Heeft die meer winst lol

Ik zie door de bomen het bos niet meer. Geld speelt een rol. Maar als Primo DUIDELIJK beter is dan mast, dan liever Primo. Of misschien is een combi van primo/mast/test een goed plan?

Ik zie door de bomen het bos niet meer. Geld speelt een rol. Maar als Primo DUIDELIJK beter is dan mast, dan liever Primo. Of misschien is een combi van primo/mast/test een goed plan?

Tren is DUIDELIJK de beste keuze.
Wordt je wel een klein beetje een tikkende tijdbom van. Maar ik kon dat goed in de hand houden. (Heb ook een kantoorbaan)

ik voel me ook gezegend met een kantoorbaan, lekker veel rust voor de muscles:)

Tren ja,

Maar what about de sides dan? In hoeverre had je daar meer last van t.o.v. andere cycles?

Ik ben al een aardige heethoofd op test, ik weet niet of tren mij gaat helpen. Ik zal niet uit elkaar spatten maar soms gaan discussies hier flink los en ik weet dat ik altijd gelijk heb, dus... :)

Van tren eigenlijk nooit last gehad tijdens men werk, wel op de baan of in men vrije tijd, thuis, in de gym, etc maar eigenlijk nooit bij collega's. Ik vond het toen king om op te cutten, werd er nog een beetje sterker van zelfs. Masteron heb ik nog niet gebruikt maar is voor volgende zomer cut.

Edit: ik heb ook een kantoorbaan

Tren zou ik nooit gebruiken, het ''focked'' gewoon met je, verder een heel goed steriod maar als je wilt afvallen zijn er ook andere mogelijkheden, Test, masteron en winstrol is een hele goeie cut combinatie ;)
Hoe weet je nou dat het met je focked als je het nooit hebt gebruikt
Sommigen mensen worden er poeslief op sommigen worden er minder vrolijk van zwak uitgedrukt

Tren ja, Maar what about de sides dan? In hoeverre had je daar meer last van t.o.v. andere cycles? Ik ben al een aardige heethoofd op test, ik weet niet of tren mij gaat helpen. Ik zal niet uit elkaar spatten maar soms gaan discussies hier flink los en ik weet dat ik altijd gelijk heb, dus... :)

Mijn eerste kuur was: Test p en Tren a, ben nu pas met mijn 2e bezig. Dus kan je nog niet echt zeggen of er meer last is dan andere kuren.

Ach maak je niet zo druk, gewoon tren a ed of eod zetten. Mocht je last krijgen, is het zo weer uit je lichaam als je stopt.

Tren zou ik nooit gebruiken, het ''focked'' gewoon met je, verder een heel goed steriod maar als je wilt afvallen zijn er ook andere mogelijkheden, Test, masteron en winstrol is een hele goeie cut combinatie ;)

heb jij ff pech

voor mij is het enige nadeel de verstoorde nachtrust en de nachtelijke zweet aanvallen, maar dat is een schijntje tegenover de positieve effecten

Waarom hou je het niet gewoon bij 250 test met 400 mast ofzo. Het is maar voor spierbehoud, toch? Of heb je een wedstrijd in de planning?

Terug
Naar boven