Fitness Seller

Cut kuur met primo

Niet Primo speciaal, maar om te gainen tijdens een cut.

Zal dan vast geen goede Primo zijn... Ik gain namelijk prima erop, je moet alleen weten hoe je je dieet moet aanpakken.

Primo is mijn optiek de meest ondergewaardeerde AAS.

Resultaten zijn goed op een hoge dosering, maar welke AAS werkt niet goed op 600-1000mg per week?

Denk dat 600-800mg primo op vlak van gains misschien gelijk staat aan 200mg tren.

• Topic Starter Topic Starter
Resultaten zijn goed op een hoge dosering, maar welke AAS werkt niet goed op 600-1000mg per week?

Denk dat 600-800mg primo op vlak van gains misschien gelijk staat aan 200mg tren.

tren is uiteraard iets wat me ook erg leuk lijkt en een stuk goedkoper, maar bijna iedereen heeft enorme last van libido problemen na een tren kuur. Dus dat houd me tegen.

tren is uiteraard iets wat me ook erg leuk lijkt en een stuk goedkoper, maar bijna iedereen heeft enorme last van libido problemen na een tren kuur. Dus dat houd me tegen.

Is natuurlijk persoonsgebonden maar dat isindd een beetje hetzelfde als het deca verhaal. Tren er al een paar weken uitlaten voor je aan je pct begint?

• Topic Starter Topic Starter
Mmm denk niet dat dat helpt, denk meer dat het te maken heb met het feit dat 19nor enorm onderdrukt en metabolieten produceerd die maanden in je systeem blijven.

Compleet andere roids, dus onzin om te vergelijken. Primo of tren neem je naar gelang je doelstellingen.

Zal dan vast geen goede Primo zijn... Ik gain namelijk prima erop, je moet alleen weten hoe je je dieet moet aanpakken.

Primo is mijn optiek de meest ondergewaardeerde AAS.

+1
Wil je het nog lekkerder maken;
1-10 600mg primo
1-10 400mg npp
6-10 100mg eod

Icm een goed voedingsschema en cardio zal je je doelen zeker kunnen realiseren.

Test p, tren a en npp is ook lekker.

Terug
Naar boven