XXL Nutrition

Cut kuur

Mastermind

Novice
Waardering
0
Ik wil graag inhoudelijk advies horen van de mensen die het ook echt daadwerkelijk weten en wellicht hebben ervaren wat de beste keuze is als je een cut kuur wilt gaan doen.

Mijn doel is uiteraard om zeer droog te komen staan, dus vetpercentage verlagen, maar geen spiermassa te verliezen, liefst zelfs aankomen.

Ik heb mezelf al wel verdiept hierin, maar wil graag van jullie weten, degene die het inhoudelijk (theoretisch) echt precies weten of hebben ervaren, wat jullie beschouwen als een goede cut kuur.

Graag inhoudelijk reageren, dus zowel de middelen als aantal weken en opbouw van tijd en hoeveelheid gebruik van deze middelen...

Stats?

• Topic Starter Topic Starter
Stats:
23 jr.
92 kg.
15-16% vetp
lengte: 1.85m

En je kuurverleden?

• Topic Starter Topic Starter
Heb hiervoor 2 kuurtjes gedaan, waarvan de eerste gewoonweg ongeorganiseerd was, dus die laat ik buiten beschouwing.

Voor mijn tweede kuur begon had ik al heel wat meer kennis van zaken, had ook spijt van de eerste, gezien ik toen zelf de kennis niet had. Nu heb ik zelf veel gelezen en bestudeerd en tevens advies van DBB en kwam tot de volgende kuur:

1-10 500 mg test ew
1-10 500 mg bold. ew
9-12 HCG
10-14 win 40mg. pd

en nakuur van Nolvadex vanaf wk 14 3 weken (eerste week 40mg pd en vanaf tweede week 20 mg pd)

Laatst bewerkt:
ik zou test op 500mg zetten en bold min op 500mg liefst nog hoger!voor goed resultaat.

wat voor kuur had je in gedachten met lange of korte esters en wat voor tijd wil je ervoor uittrekken? wat zijn je doelen?

met deze info kunnen we pas gericht advies geven!

Je wilt dalen in vet, maar waarom zou je dan geen middel gebruiken wat daar meer voor gepast is? Je kunt testo enanthaat zetten en afvallen, maar met een propionaat ester zul je dat veel efficienter kunnen..
Ik denk dat je nog maar wat meer moet lezen over de middelen die er zijn, want wat je voorstelt is gewoon een massakuur.. Ik zit je nu niet af te kraken, maar mijn advies is om echt veel meer te weten te komen over steroiden.

@koen85 dat je met test enath af kunt vallen klopt. dat t met een prop ester beter gaat is nergens op gebaseerd.
een kuur met test en eq is prima om te cutten, hangt toch af van je dieet en je cardio. de as zijn min of meer bijzaak.

Ben het met dennis eens. Echter zal je met die middel wel misschien wat vocht vasthouden, maar hoeft niet.

waarom ga je niet voor winstrol injects? ok doet af en toe wel zeer wanneer je traint maar ik zit nu ongeveer in de helft van men kuur en ben al wat harder met een mooie winst van 8 kilo's

ben het met niemand eens post je cutschema eens

ben het met niemand eens post je cutschema eens

en waarom dan niet?
heb afgelopen kuur gecut met test e en eq ging perfect. klein beetje vocht dat je vast houdt is er binnen no time vanaf.
op zich zou kuur met primo, tren, masteron en winny de shit zijn. met halo als pre-workout agressie booster:D , das trouwens best wel een geil plannetje haha. mis je alleen het lekkerste: TEST

en waarom dan niet?
heb afgelopen kuur gecut met test e en eq ging perfect. klein beetje vocht dat je vast houdt is er binnen no time vanaf.
op zich zou kuur met primo, trenbolone, masteron en winny de shit zijn. met halo als pre-workout agressie booster:D , das trouwens best wel een geil plannetje haha. mis je alleen het lekkerste: TEST

uhh wat denk je je voedingsschemamoet in orde zijn voor goed te kunnen cutten je kan niet zomaar een beetje vanalles in je lichaam spuiten en verwachten dat je droger wordt.

Die kuur die hij poste is een antwoord op de vraag van Big Maus.

suc6 verder met informeren. ;)

Ik ga binnenkort test e met tren e en winstrol doen (laats massakuur gedaan)om te cutten.
Waarom lange esters omdat ik geen zijn heb om zoveel te prikken moet het namelijk zelf doen en hoor best wel vaak dat de korte esters ervan ook erge pijnen veroorzaken.
Dit geldt trouwens niet voor iederen maar ik wil het risico niet nemen.
Waarom ik deze kuur neem omdat ik een paar logjes erover heb gelezen en die behaalde er goede resultaten mee maar ik kan je niet wetenschappelijk gaan vertellen waarom en het intereseerd me ook eigenlijk weinig als het maar gewoon goed werkt.

Terug
Naar boven