Fitness Seller

Cut Kuurvoorstel 2014: Test E - Primo - Var

In mijn 2e kuur is de gyno ontstaan, mij is hier aangeraden om 10mg nolva per dag te pakken door getxxl en dat werkt uitstekend

Ik begreep uit jouw topic dat 'de rek' er al uit zou zijn na een week of 8-10, en de enanthaat ester er toch voor zorgt dat het nog zo'n twee weken na prikken in je systeem blijft. Echter wel de vraag of je nu e7d prikt of maandag-donderdag? Ik prikte bij test 500 namelijk maandag-donderdag omdat dit stabielere bloedwaarden zou opleveren..

Dat de rek eruit is na 8-10 weken is discutabel, ik wil de primo de tijd geven om echt te werken en weet niet of dat haalbaar is bij 8-10 weken.

Ik prik elke 7 dagen 6 ml Primo en 2 ml test.

ik kom 11,5ml te injecteren -_- damn

Week 1-12: Test-e 250mg pw (1: frontload 500mg)
Week 1-12: Primo 600mg pw
Week 9-14: Anavar 60mg pd

Week 15-16: Clomid 50mg pd
Week 15-18: Nolvadex 20mg pd

Ik hoop hiermee van de 13% naar de 8% te komen, tips & tricks?

lekker voor de zomer die kuur

---------- Toegevoegd om 23:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:14 ----------

In mijn 2e kuur is de gyno ontstaan, mij is hier aangeraden om 10mg nolva per dag te pakken door getxxl en dat werkt uitstekend

moet je die dan gewoon 's ochtends innemen

lekker voor de zomer die kuur

---------- Toegevoegd om 23:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:14 ----------

moet je die dan gewoon 's ochtends innemen

nee die neem ik in voordat ik ga slapen
nolvadex geeft mij namelijk bijwerkingen als ik dat niet zo doe:o

• Topic Starter Topic Starter
3VO- dat kan ik idd het beste zo doen helaas.. gelukkig zet iemand ze voor me want 3 spuiten zelf achter elkaar zetten is geen pretje natuurlijk :p

Tedious- geloof het of niet maar ik heb het gekregen van winstrol only tabs.. mijn god ik werd beest van die kuur, ik denk dat er dianabol inzat ipv winstrol ik zat 8 weken op 50-60mg per dag
nu bij iedere kuur die ik zet begint het te zwellen maar de nolva werkt er perfect bij gelukkig

Misschien toch hcg gebruiken, 2 x 250iu pw - maandag/donderdag goed? Ik weet dat ik het tot de nakuur moet laten meelopen, maar is het handig om dit vanaf week 1 te doen bij een kuur van 14/16 weken?

De pregnyl komt in 5000iu en incl. 2ml solvens, is het dan verstandig om dit alvast te loaden in slinspuitjes en te bwaren in de vriezer waarbij ik dan iedere prikdag 0.1ml toedien?

Vanaf week 1 tot en met week 1 van de nakuur

Jazeker

Top, dankjewel

---------- Toegevoegd om 16:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:54 ----------

Voeldoet de; Insulinespuit Microfine 0,5ml U100 + naald 0,30 x 8mm voor het toedienen van hcg?

Oh dat weet ik effe niet over een anderhalve maand begin ik er voor de eerste keer pas mee als ik thuis ben kijk ik effe welke ik heb

mooie kuur

Ben ook erg benieuwd wat volgens jullie de beste middelen zijn om tezamen met deze kuur te gebruiken om effectief vetverbranding te stimuleren. Dacht zelf misschien aan EC/T3 of Clen/T3.

Terug
Naar boven