Fitness Seller

Cut schema beginner

Xenyx

Novice
Waardering
0
Ik ben na 2,5 jaar weer begonnen met trainen.
Mijn bf is op dit moment 16% gemeten met een skin caliper.
Ik ben 1,94m en ik weeg 84,1 kg.

Mijn doel is om in de komende 3 maanden richting de 10-12% bf te gaan.

Ik train nu 3x in de week 1,5 uur waarvan 45 minuten KT en 45 minuten cardio op een hartslag van 160

Alle op- en aanmerkingen zijn welkom. Ik denk dat ik vooral nog wat hulp kan gebruiken met de pre- en postworkout maaltijden. Misschien ook wat minder zuivelproducten?

Bijlagen

Ik ben na 2,5 jaar weer begonnen met trainen.
Mijn bf is op dit moment 16% gemeten met een skin caliper.
Ik ben 1,94m en ik weeg 84,1 kg.

Mijn doel is om in de komende 3 maanden richting de 10-12% bf te gaan.

Ik train nu 3x in de week 1,5 uur waarvan 45 minuten KT en 45 minuten cardio op een hartslag van 160

Alle op- en aanmerkingen zijn welkom. Ik denk dat ik vooral nog wat hulp kan gebruiken met de pre- en postworkout maaltijden. Misschien ook wat minder zuivelproducten?

Hey Xenyx,

Opmerking 1:
Op dit schema staat dat je die dag 2178 calorieën hebt gegeten. Dit is te weinig, je hebt uitgerekend dat je 2344 aan calorieën mag. Hou je daar dus ook aan. Verder eet je te veel aan koolhydraten. Verbeter dit even in je schema en post het opnieuw dan kunnen we het nog een keer checken.

Opmerking 2:
Je eet trouwens ook maar 5x, probeer dit op minimaal 6 te houden.

Opmerking 3:
Waarom zit er teveel tijd tussen bepaalde maaltijden. Hou hier een tijdsbestek van 2 tot 3 uur tussen.

Hey Xenyx,

Opmerking 1:
Op dit schema staat dat je die dag 2178 calorieën hebt gegeten. Dit is te weinig, je hebt uitgerekend dat je 2344 aan calorieën mag. Hou je daar dus ook aan. Verder eet je te veel aan koolhydraten. Verbeter dit even in je schema en post het opnieuw dan kunnen we het nog een keer checken.

Opmerking 2:
Je eet trouwens ook maar 5x, probeer dit op minimaal 6 te houden.

Opmerking 3:
Waarom zit er teveel tijd tussen bepaalde maaltijden. Hou hier een tijdsbestek van 2 tot 3 uur tussen.
Wrm zou 5 maaltijden niet goed genoeg zyn ... Bullshit

Wrm zou 5 maaltijden niet goed genoeg zyn ... Bullshit

Ik zeg niet dat het niet goed genoeg is. Ik raad alleen maar aan dat minimaal 6 wel beter is imo. Dan eet je vaker op een dag, wat resulteert in dat je stofwisseling word geprikkeld om wat actiever te werken.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Als antwoordt op opmerking 1:
Ik eet 2400kcal op een dag. Het avondeten is er niet bij gerekend namelijk.

Als antwoordt op opmerking 2:
Ik eet wel 6 keer per dag hoor ;-) Het avondeten is alleen niet echt ingevuld.

07:30, 10:00, 12:30, 15:00, 18:00, 20:30

Als antwoordt op opmerking 3:
Er zit nooit meer dan 2,5 uur tussen mijn maaltijden

Mijn koolhydraten krijg ik niet echt naar beneden. Heeft iemand daar nog tips voor? Ik heb het schema nu een beetje aangepast.

Bijlagen

om 7u minder yoghurt?
Om 10u van 3 naar 2 boterhammen?
Kwark vervangen door casseine shake??

Terug
Naar boven