AndroidHealthClinic

Cut Schema First Try

Maurice82

Novice
Waardering
0
Hoi,
Ik heb deze week mijn eerste voedingsschema samengesteld en ik ben op zoek naar nog wat op of aanmerkingen hiervoor.

Ik zal eerst even beginnen met mijn stats en mijn doel :)

Ik ben 26 jaar, 177cm groot en mijn gewicht is in het laatste half jaar van 93 naar 73KG gegaan. Hierbij ben ik helaas ook de nodige spiermassa kwijtgeraakt. Mijn doel is nu om zo min mogelijk gewicht te verliezen maar wel nog een stuk droger te worden. Daarna wil ik mijn gewicht aanvullen tot 75KG met spiermassa (dit is het bovenste limiet voor mijn gewichtsklasse ivm vechtsporten).

Op dit moment doe ik helemaal niks met gewichten maar alleen Muay-Thai/MMA/Spinning/Cardio (5-6 dagen in de week). Ik wil hier wel nog wat krachttraining aan toevoegen op korte termijn zodat ik mijn verloren kracht weer wat kan terugwinnen.

Bijlagen

Je vergeet er bij te zetten wat je verbruik is, dus of je genoeg eet kan ik niet zeggen ookal zou het wel eens iets te weinig kunnen zijn als ik zo hoor wat voor activiteiten je doet, maar je eet zowiezo te weinig vetten, dit moet je opkrikken naar 20%-30%. Dit kan je doen met bijv. noten, pindakaas, lijnzaadolie.
Reken het uit voor niet trainingsdagen, dus zonder de pre en post workout voeding, want ik vind je eiwitten al iets aan de lage kant en zal het dus ook te weinig zijn op niet trainingsdagen, wanneer je deze extra eiwitten dus niet neemt.
Je avondeten is ook meer dan 2x zoveel dan je ontbijt, dat is ook een beetje scheef. Je mag best wat meer eten bij je avondeten dan bij andere maaltijden, maar probeer de hoeveelheid van je ontbijt en avondeten wel gelijk te houden.
Bij sommige maaltijden pak je wel erg weinig eiwitten, probeer niet lager te gaan dan 20-25gr eiwitten.
Eet trouwens maar gewoon lekker de gehele 500gr van je bakje kwark op.

But that's juzzme

te veel kh's en te weinig vetten

probeer wat meer onverzadigde vetten binnen te krijg (tonijn, zalm alle vis eigenlijk noten enzo)

probeer om te beginnen 35% 45% 20% verhouding aan te houden

Terug
Naar boven