AndroidHealthClinic

cut schema

levrone99

Cool Novice
Waardering
0
Week 1-6 : Winny 100 mg /EOD oliebasis! dus icm met trenbolone in 1 spuit.
Week 1-6 : trenbolone Ace 75 mg /EOD
week 8-11: 20mg nolvadex ed

3 keer gekuurd, 102 kilo- 1.88

ben benieuwd

overigens wil ik er snel in en uit om niet mijn test level helemaal stil te leggen :)

Test prop erbij...

• Topic Starter Topic Starter
is zonder test een no-no:eek:

Je nakuur eerder beginnen billy..

test prop en winstrol depot op oliebasis kan in 1 spuit?
wat kan ik nemen voor test prop voor vocht evt?
wat was de half waarde tijd van winstrol depot op oliebasis?

als ik dit weet ben ik veel wijzer :cool:

test prop heeft de eigenschap al dat dit min. vocht vasthoud dus daar hoef jij je geen zorgen om te maken...
Alles kan in 1 spuit idd!!!

en de half waarde tijd, kan het om de dag?

oh is er nu ook winstrol op olie basis?
is het niet beter om winstrol ed te zetten
50mg dan?

handig om te stacken
ook van een UG lab?

Als je niet ed wil prikken raad ik je tabs aanvoor winny want achter die 100mg zit geen logica, en je kan tren ace zonder enig probleem alleen gebruiken voor een weekje of 4-5 maar dan met proviron en na die weken zou ik er zeker test bij gebruiken van ik wed dat je zware trenpik krijgt dan. Van winny op oliebasis hoor ik weinig goeds maar soit wat ik zelf nooit gebruikt heb kan ik niks over zeggen. Btw fina zonder test is zeker geen slecht idee als je gyno gevoelig bent, krijg je toch gyno zonder de test kan je zeker zijn dat je naar een dokter kan voor een anti prolactineproduct zoals bromocriptine aka dostinex. Ik vind het zelf veel veiliger zonder test als het je eerste keer is. Met test kan het ook de aromatiserende test zijn en is er de mogelijk een verkeerde keuze te maken tussen bromo en nolvadex en kan je met echte zware gyno zitten.

Als je niet ed wil prikken raad ik je tabs aanvoor winny want achter die 100mg zit geen logica, en je kan trenbolone ace zonder enig probleem alleen gebruiken voor een weekje of 4-5 maar dan met proviron en na die weken zou ik er zeker test bij gebruiken van ik wed dat je zware trenpik krijgt dan. Van winny op oliebasis hoor ik weinig goeds maar soit wat ik zelf nooit gebruikt heb kan ik niks over zeggen. Btw fina zonder test is zeker geen slecht idee als je gyno gevoelig bent, krijg je toch gyno zonder de test kan je zeker zijn dat je naar een dokter kan voor een anti prolactineproduct zoals bromocriptine aka dostinex. Ik vind het zelf veel veiliger zonder test als het je eerste keer is. Met test kan het ook de aromatiserende test zijn en is er de mogelijk een verkeerde keuze te maken tussen bromo en nolvadex en kan je met echte zware gyno zitten.

Goede post!! Karma houd je tegoed!

Als je niet ed wil prikken raad ik je tabs aanvoor winny want achter die 100mg zit geen logica, en je kan trenbolone ace zonder enig probleem alleen gebruiken voor een weekje of 4-5 maar dan met proviron en na die weken zou ik er zeker test bij gebruiken van ik wed dat je zware trenpik krijgt dan. Van winny op oliebasis hoor ik weinig goeds maar soit wat ik zelf nooit gebruikt heb kan ik niks over zeggen. Btw fina zonder test is zeker geen slecht idee als je gyno gevoelig bent, krijg je toch gyno zonder de test kan je zeker zijn dat je naar een dokter kan voor een anti prolactineproduct zoals bromocriptine aka dostinex. Ik vind het zelf veel veiliger zonder test als het je eerste keer is. Met test kan het ook de aromatiserende test zijn en is er de mogelijk een verkeerde keuze te maken tussen bromo en nolvadex en kan je met echte zware gyno zitten.

Daarom 1e kuur simpel houden om te kijken hoe je op bepaalde producten reageert.

@ ts; waarom pak je niet gewoon test prop met winny of masteron en laat je de tren voor een evt. 2e kuur??

Ja er is Winstrol op olie basis en ja het is beter om ed 50mg te zetten...

Daarom 1e kuur simpel houden om te kijken hoe je op bepaalde producten reageert.

@ ts; waarom pak je niet gewoon test prop met winny of masteron en laat je de trenbolone voor een evt. 2e kuur??

Beter lezen kerel tis zen 4de. En tren is net zo geschikt als eerste kuur als al de rest. In het begin van jare negentig nam iedereen para zonder andere middellen en toen zag je een pak meer striemers dan nu :D. Meer is niet altijd beter maar minder zeker ook niet :)

ik heb nu toch gekozen voor masteron dit omdat winstrol toch wel wat zwaarder is voor mijn lever.
En omdat tren al een middel is wat je al een beetje een kort lontje geeft is het niet echt verstandig om nog masteron erbij te zetten dus ga ik liever voor test prop, en voor de vocht wat proviron.
Ik zit verder laag in mijn vet percentage en wil meer kwalitatiefe gains, het volgende cut schema.

Week 1-6 : test prop 100 mg /EOD
Week 1-6 : Masteron prop 150 mg /EOD
nakuur nolvadex
:D

welk merk is je winstrol? ik weet dat er ook n winstrol op oliebasis is van n ander merk dan gg, deze is 100mg/ml
deze zou wel eod gezet kunnen worden omdat het langer duurt voordat het volledig word opgenomen omdat het olie is.

Terug
Naar boven