XXL Nutrition

cut schema

ik heb nu toch gekozen voor masteron dit omdat winstrol toch wel wat zwaarder is voor mijn lever.
En omdat trenbolone al een middel is wat je al een beetje een kort lontje geeft is het niet echt verstandig om nog masteron erbij te zetten dus ga ik liever voor test prop, en voor de vocht wat proviron.
Ik zit verder laag in mijn vet percentage en wil meer kwalitatiefe gains, het volgende cut schema.

Week 1-6 : test prop 100 mg /EOD
Week 1-6 : Masteron prop 150 mg /EOD
nakuur nolvadex
:D

:thumbup:

proviron zul je niet zo snel nodig hebben bro, de masteron beschikt over de zelfde eigenschappen als proviron is alleen stukken potenter!

Denk dat de provi derbij ook geen goed meer zal doen voor je prostaat ook mtje:no:

Ziet er al beter uit en je hebt een mooi kuurtje denk ik zo...

• Topic Starter Topic Starter
omdat ik wat meer kuur ervaring heb zat ik te denken om die prop van test te verhogen naar 150mg, tegen bloating denk ik dat die masteron wel zijn werk gaat doen, heeft dat enige toegevoegde waarde om te verhogen voor kwalitatieve gains?

bij winstrol prop overigens van gs krijg ik vaak lelijke verhalen te horen qua pijn, geldt dat ook bij gg van mast, test prop:cool:

omdat ik wat meer kuur ervaring heb zat ik te denken om die prop van test te verhogen naar 150mg, tegen bloating denk ik dat die masteron wel zijn werk gaat doen, heeft dat enige toegevoegde waarde om te verhogen voor kwalitatieve gains?

bij winstrol prop overigens van gs krijg ik vaak lelijke verhalen te horen qua pijn, geldt dat ook bij gg van mast, test prop:cool:

jup,

test p 150 mg eod
mast p 150 mg eod

zal zeker bijdragen aan meer VVM

shoon eten en veel waterdrinken hebben ook beduidend invloed op vochtretentie, hou daar ook rekening mee bro!

welk merk is je winstrol? ik weet dat er ook n winstrol op oliebasis is van n ander merk dan gg, deze is 100mg/ml
deze zou wel eod gezet kunnen worden omdat het langer duurt voordat het volledig word opgenomen omdat het olie is.

Opname ligt aan de ester en niet aan substantie.

Verder vind ik dit kuurtje toch maar een beetje lauw geworden. Het zal zeker zen werk maar ik denk dat de ts een beetje teveel verwacht van deze combi, als je ook hoopt op degelijke vvm massa zal je toch een massaproduct moeten bijvoegen imo. Wat niet wegneemt dat dit op zich geen slechte combi is :D.

Laatst bewerkt:
ik heb bewust gekozen voor geen massa produkten, als je gaat kijken wat er na je kuur overblijft vooral met de zomer (eetgewoontes/vakanties en dergelijke).

Ik wil met deze kuur 2,5 tot 3 kilo schoon pakken en wat lager in bf % in- out, en dat mijn axis niet helemaal een paar maanden plat ligt. Voor de rest schoon eten doe ik al en vooral veel water drinken (moet in de nacht al 3 keer na de wc :D ).

Het enige wat mij zit is om de dag spuiten, hopen dat ik het maar volhou, Ik hou wel een log bij;)

ik zit nu in mijn 2de week van test prop en masteron van GG, resultaten zijn goed maar niet uitmuntend :cool:

ik vraag me af of tren ace voor 4 weken erbij doen wel verstandig is, ik wil er meer uithalen maar wil ook niet dat aan het eind van die 6 weken mijn test helemaal plat ligt :p

iemand suggesties?

Het is waarschijnlijk net een paar dagen gan werken kerel, ben geduldig.

wees geduldig :)

ik zit nu in mijn 2de week van test prop en masteron van GG, resultaten zijn goed maar niet uitmuntend :cool:

ik vraag me af of trenbolone ace voor 4 weken erbij doen wel verstandig is, ik wil er meer uithalen maar wil ook niet dat aan het eind van die 6 weken mijn test helemaal plat ligt :p

iemand suggesties?

Plat ligt ie zowieso na 6 weken test prop, maar trenbolone helpt zeker niet ;)

Niet zeuren, lekker laag in bf komen zonder spieren te verliezen.

ik ga morgen naar de camping op bezoek, normaal is dat mijn spuitdag :)
gisteren heb ik al test prop en masteron geshizzeld, zou het verstandig zijn om het vandaag weer te doen? en dan weer zondag.

ik zat alleen met de half waarde tijd die nog niet uitgewerkt is, waardoor mijn waardes van test nog hoog liggen, met deze dosering aleen meer bijeffecten komen:rolleyes:

Jammer dat je de tren eruit hebt gegooid...Tren heeft namelijk erg mooie eigenschappen;)
Succes!!!

Terug
Naar boven