MuscleMeat

Cut Test/Primo

Waarom zou dat onzin zijn? Is gewoon een ander roid,kan elkaar prima aanvullen.
Je kan niet echt van kick spreken,maar het zal zeker effect in de stack hebben.

Er even vanuitgaand dat het als"kickstart" bedoelt is. Anavar duurt dan in mijn ogen te lang voordat je het echt merkt, in tegenstelling tot bv winny/dbol/halo

ja maar als stack kan het prima,werkt natuurlijk direkt,effect duurt langer,maar is een lekkere stack.

Ja sowieso, prima spul hoor maar zou het eerder als back-end gebruiken :)

Toevallig ook bezig met een soortgelijke kuur, na hoelang begint de primo goed te werken? 3 a 4 weken geloof ik he?

Als je kickstart met prop eod, wanneer zet je dan de test e?
Vanaf w1? Of als je gedaan hebt met de prop?

nee joh gekkie : Anavar is a potent glucocorticoid-receptor antagonist, which will increase cortisol levels (compensatory effect)

Dat wist ik niet :) Zou dat alsnog merkbaar zijn met hoge test? Aangezien de twee in verband staan (de een hoog is de ander laag).

Als je kickstart met prop eod, wanneer zet je dan de test e?
Vanaf w1? Of als je gedaan hebt met de prop?

Vanaf dag 1 gewoon.

Denk dat het dezelfde verhoging geeft als bijv winny the pooh

• Topic Starter Topic Starter
Denk dat het dezelfde verhoging geeft als bijv winny the pooh

Is het in dat geval (Anavar laatste 6 weken tot aan nakuur) beter om na te kuren met aromasin/fixen?

Als ik ga kicken met winstrol, kan 40mg ED genoeg zijn de eerste 25 dagen?

In dat geval houd ik het- totale kuur bekenen - qua tabs op 100 Winny en 200 Var.

---------- Post toegevoegd Wed 16 May 2012 om 22:25 ----------

Toevallig ook bezig met een soortgelijke kuur, na hoelang begint de primo goed te werken? 3 a 4 weken geloof ik he?

Geen idee man, eerste keer primo voor mij. Hoe hoog staat ie precies en wat zet je er naast?

Laatst bewerkt:
ik heb 500mg primo ew, 1ml test ew en 50mg winstrol pd.
zit nu ongeveer op 2.5 week is voor mij ook een cutkuur.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben sinds de 2de week pas begonnen dus pas 4 dagen winny ofzo.
Ik ben iets droger geworden en eet 300kcal onder mijn behoefte wil dit zo houden
en volgende week cardio toevoegen.

Ben ook wel iets sterker maar weetniet of ik alleen de winstrol merk of ookal de primo hehe
mijn groeistriemen zijn ook al iets verder doorgescheurd mja we wachten eens af hoe t gaat

Terug
Naar boven