XXL Nutrition

CUT- Voedingsschema

T Rots

Novice
Waardering
0
Morgen, :)

Wat over mij?
Ben al sinds 9 maanden aan het trainen. Sinds kort serieus begonnen met een trainingsschema maar mijn voedingspatroon was eigenlijk vrij slecht dus ik at verkeerd en maakte daardoor weinig gains. Nu heb ik een voedingsschema gemaakt en post ik hem hieronder.

Macro's:
Ik moet rond de 175 gram eiwitten zitten. (Ging uit van 2,5 gram eiwitten per KG lichaamsgewicht)
Ik moet rond de 71 gram aan vetten zitten. (Ging uit van 1 gram aan vetten per KG lichaamsgewicht)

Status:
Leeftijd: 16
Gewicht: 71 KG
Vetpercentage: 18%

Ik wil graag cutten zodat me VP omlaag gaat en ik dan na de zomer ook kan beginnen aan een clean-bulk.

Voedingsschema:
lv24y.png - 305299
2s0iqhf.png - 305300
2ueilu0.png - 305301

Eiwitten: 183,6
Vetten: 56
Koolhydraten: 183,6
Calorieën: 2434

Mijn dagelijke calorie behoefte zit rond de: 2800 KCAL - 500 = 2300 KCAL.
Ik zit er iets boven en mijn vetten zijn te laag & eiwitten te hoog, iemand enige tips?

Laatst bewerkt:
Serieus 30 gram brinta in je ontbijt? Zelfs ik eet het dubbele.
Haal er 1 shake uit en eet daar wat noten en je bent er zo.
Persoonlijk zou ik die melk bij je whey ook weglaten en die met water aanlengen en wat meer brinta eten, je hebt dan iets andere macro's maar met water is ie prima te drinken en je hebt meer kcal om te eten.

Ik eet het 3 dubbele aan granen in de ochtend....
Tips van Mar zijn duidelijk inderdaad.
je groente schat je ruim in. 200 kcal aan groente is ongeveer 700 gram.. dat trem je niet weg.

• Topic Starter Topic Starter
Serieus 30 gram brinta in je ontbijt? Zelfs ik eet het dubbele.
Haal er 1 shake uit en eet daar wat noten en je bent er zo.
Persoonlijk zou ik die melk bij je whey ook weglaten en die met water aanlengen en wat meer brinta eten, je hebt dan iets andere macro's maar met water is ie prima te drinken en je hebt meer kcal om te eten.

Oké bedankt voor de tips. Ik zal het whey 's ochtends weghalen en dat vervangen door noten. Ik eet btw 's middags ook al noten. En die Brinta, gewoon Brinta ontbijt granen voor in de pap? Hij is al dik met 30 G.

Terug
Naar boven