Fitness Seller

cut??

Gym7

Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
77kg
Hoe lang duurt een cutfase gemiddeld? waarop moet je letten? in welke sets moet je trainen? en hvl keer cardio per week en hoelang?

Eve ter duidelijkheid dit is niet voor mij dus niet naar mijn stats kijken gwn voor een vriend die geen acount heeft. thnx ;)

grtz

op een rijtje je vragen:
tot je vindt dat je genoeg vet kwijt bent, als je het goed doet kan je rekenen op 2kilo vet in de maand.
niet boven onderhoud eten
gewoon zoals je altijd doet, 12-10-8 ofzo, 10-10-8, weet ik het
beginnen met 3, kan je na een tijdje 4/5x in de week gaan doen. Beste sochtens voor ontbijt of Na je krachttraining.
lees de sticky's.. staat dit allemaal gewoon in, staan bovenaan de pagina.

• Topic Starter Topic Starter
op een rijtje je vragen:
tot je vindt dat je genoeg vet kwijt bent, als je het goed doet kan je rekenen op 2kilo vet in de maand.
niet boven onderhoud eten
gewoon zoals je altijd doet, 12-10-8 ofzo, 10-10-8, weet ik het
beginnen met 3, kan je na een tijdje 4/5x in de week gaan doen. Beste sochtens voor ontbijt of Na je krachttraining.
lees de sticky's.. staat dit allemaal gewoon in, staan bovenaan de pagina.

ik heb gehoord dat als je aan het cutten bent dat je andere sets gebruikt normaal is het bv. 12,10,8,6 ma als je k*t is het 15,15,15,15 klopt dit of gewoon een fabeltje?

onzin. gewoon voor hypertrofie blijven gaan. 8tot12 reps is prima dus. kan er ook een paar van 6bij doen als je wilt

Cutten kan lang duren maar, ook kort. Zolang je bijhoud wat je elke dag gaat eten is dit geen probleem, Meeste mensen die zwak zijn gaan aan de kuur maar, de mentaal sterke doen het natuurlijk. Cutten betekend niet opeens dat je minder moet gaan eten!. Zolang je, je aan richtlijnen houd die voor jou het beste zijn komt het goed. Doe je het fout! is het niet erg dan weet je dat, het voor jou niet werkt en pas je , je eetschema aan.

Zit nu in mijn 3e maand van mijn cutfase ik woog eerst 75 en nu 67, elke week gaat er 0,5 kilo af tot ik 9 -8 % vet heb bereikt ik hou me aan de 40 % 30% 12% en train 5 dagen per week 5 x 15 sets.

Laatst bewerkt:
Cutten kan lang duren maar, ook kort. Zolang je bijhoud wat je elke dag gaat eten is dit geen probleem, Meeste mensen die zwak zijn gaan aan de kuur maar, de mentaal sterke doen het natuurlijk. Cutten betekend niet opeens dat je minder moet gaan eten!. Zolang je, je aan richtlijnen houd die voor jou het beste zijn komt het goed. Doe je het fout! is het niet erg dan weet je dat, het voor jou niet werkt en pas je , je eetschema aan.

Zit nu in mijn 3e maand van mijn cutfase ik woog eerst 75 en nu 67, elke week gaat er 0,5 kilo af tot ik 9 -8 % vet heb bereikt ik hou me aan de 40 % 30% 12% en train 5 dagen per week 5 x 15 sets.

Wat bedoel je met aan de kuur gaan?
Oja naise cutschema heb je btw, supernetjes in 3 mnd zoveel kwijt!
40/30/12 is als in e/k/v?
Zit nu ook in de cutfase:)

Wat bedoel je met aan de kuur gaan?
Oja naise cutschema heb je btw, supernetjes in 3 mnd zoveel kwijt!
40/30/12 is als in e/k/v?
Zit nu ook in de cutfase:)

Nee ik bedoelde dat sommige mensen het geduld niet hebben, daarom gaan ze aan de kuur omdat ze snel resultaat willen.

Bedankt, jep 40 eiwit 30 koolhydraten en 12 vet. Alleen bereken ik ook hoeveel gram ik ook van alles mag binnen krijgen, volgens mijn 2.0 of 1,5 x je lichaamsgewicht

Ik wens ons allen succses wie in de cutfase zit soms wordt ik wel gek maar dan denk ik weer aan een ripped body en dat maakt het weer goed:P

40/30/12 is als in e/k/v

Klopt niet. Wat bedoel je hiermee, zijn dit procenten/verhoudingen?

Voor de amateur BB'ers duurt een cut ongeveer je hele leven of totdat je stopt met fitness..

Typisch mooiboy tropic; "Help de zomer komt er aan en waar is mijn sixpack?"

Klopt maar ik hou me niet strikt aan die procenten, soms is het 50% 40% 12%
Maar, wat zou dan een betere richtlijn zijn

---------- Post toegevoegd Wed 11 Apr 2012 om 00:37 ----------

Suiker is een (simpele) koolhydraat

Maar die verhoudingen kloppen niet idd. 40 + 30 + 12 = 82
Je hoort natuurlijk gewoon op de 100 uit te komen.

Hmm, dat wist ik niet. Ik wist niet dat alles bij elkaar 100% moet zijn. Op zich wel logisch maarja, weer wat geleerd

Kerel, natuurlijk moet alles bij elkaar 100% zijn.

neem 100kcal --> 40/40/20 e/k/v --> 10 gr E=40kcal, 10gr KH=40kcal, 2.22 gr V=20kcal

Kerel, natuurlijk moet alles bij elkaar 100% zijn.

neem 100kcal --> 40/40/20 e/k/v --> 10 gr E=40kcal, 10gr KH=40kcal, 2.22 gr V=20kcal

Hmm, ik zal de 40/40/20 aanhouden kijken of het beter gaat, Bedankt voor de info! Heb ook gelezen dat je, bijvoorbeeld 1,5 of 2,0 x je lichaamsgewicht de uitkomst daarvan moet aanhouden omdat de procenten niet veel uitmaken maar, hoeveel gram je van alles binnenkrijgt wel

Die 40/40/20 was maar een voorbeeld, je kan wat lager gaan in KH. Voor de rest, procenten en grammen staan gelijk als je het goed doet.

Dat van het lichaamsgewicht is meer gebaseerd op eiwitten.

Klopt maar ik hou me niet strikt aan die procenten, soms is het 50% 40% 12%
Maar, wat zou dan een betere richtlijn zijn
............. Heb je geen rekenen gehad op de basisschool?...
Niet alles MOET 100% zijn, alles IS 100%, je kan niet over een totaal spreken wat niet 100% is...........
als al je energie uit kh eiwit en vet komt, hoe kan dit dan samen niet 100% zijn van je totale energie...

ff opnieuw uitrekenen dus..
ff uit interesse, hoe ben je ooit aan deze percentages gekomen, als je geen idee hebt wat je aan het doen bent?..

Terug
Naar boven