AndroidHealthClinic

cut??

............. Heb je geen rekenen gehad op de basisschool?...
Niet alles MOET 100% zijn, alles IS 100%, je kan niet over een totaal spreken wat niet 100% is...........
als al je energie uit kh eiwit en vet komt, hoe kan dit dan samen niet 100% zijn van je totale energie...

ff opnieuw uitrekenen dus..
ff uit interesse, hoe ben je ooit aan deze percentages gekomen, als je geen idee hebt wat je aan het doen bent?..

Dat weet ik eigenlijk ook niet, denk uit Tom Venuto, het is niet gelijk zo dat ik niet weet wat ik doe:S Had er alleen geen rekening mee gehouden dat het 100% moest zijn bij elkaar. Ik hou nu 50%30%20% aan. Heb er alleen nog moeite mee om mijn eetschema prescies op die percentages te houden. Ik ben soms 1 uur bezig om alles op de juiste hoeveelheden te krijgen.

Dat weet ik eigenlijk ook niet, denk uit Tom Venuto, het is niet gelijk zo dat ik niet weet wat ik doe:S Had er alleen geen rekening mee gehouden dat het 100% moest zijn bij elkaar. Ik hou nu 50%30%20% aan. Heb er alleen nog moeite mee om mijn eetschema prescies op die percentages te houden. Ik ben soms 1 uur bezig om alles op de juiste hoeveelheden te krijgen.
Tom Venuto zal niet percentages in zn boek zetten die niet samen 100 zijn hoor.... En als je niet snapt dat het 100% moet zijn is het wel gelijk zo dat je niet weet wat je doet.. Als jij weet dat je bv 3500kcal moet eten, snap je blijkbaar dus niet hoe je dit moet verdelen, en eet je geen 3500kcal (je miste 18%..)
maargoed, w/e

Als je xcell lijstje invult (dat hier ergens op forum rond zwerft) dan ben je vrij snel klaar.

Terug
Naar boven