MuscleMeat

cut...

Ano_1986_0

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
10
ahoi maatjes,
in oktober zou ik m'n eerste junioren wedstrijd doen,ben nu bezig met een test/deca/d-boll/winstrol kuurtje.
nu tijdens m'n kuur probeer ik zoveel mogelijk m'n vet percentage onder controle te houden,maar ik denk toch ergens rond de 20% uit te komen ( veel te veel,maar goed,het is goed verdeeld :D)
nu is mijn vraag wanneer moet ik beginnen met cutten? volgens m'n berekening zou m'n nakuur ergens begin juli moeten eindigen dan heb ik nog 4 maand om minstens 15% vet te verliezen...
ik had gedacht aan clen en winstrol,m'n doel is echt puur om droog te komen maar ook spiermassa behouden,niet opbouwen,als ik m'n spiermassa behoud ben ik al zeer tevreden,dus gewoon al het vet eraf, en dan uitkomen op een goede 5%
wat zou ik het beste kunnen nemen en hoeveel en vooral wanneer te beginnen voor hoelang?

ik zou het zo doen:

eerst 2 maand goed wat cardio met goed cutdieetje,
de laatste 2 maand 1 week op en 1 week af met clen tot de wedstrijd en daartussen opvullen met een ECA stack,in het begin creatine bijnemen en de laatste 6 weken winstrol/anavar

zou dit de gewenste resultaten opleveren?
alvast bedankt
ciao..

Het is niet slim om direct na je nakuur al met cutten te beginnen. Om je massa goed vast te zetten heb je meer tijd nodig, zeker omdat je testproductie na je nakuur echt nog niet de oude is.

Ik zou nog minstens een maand wachten na de nakuur voordat je met cutten gaat beginnen. Als je TIME OFF = TIME ON + nakuur aanhoudt dan wordt het wel erg krap om nog een cutkuurtje te doen voor je wedstrijd.
IMO is het wel nodig om met roids te cutten als je met roids massa aangezet hebt omdat je deze massa ook weer sneller inlevert. De eerste 5-10% zal er wel afgaan zonder het verlies van spiermassa, maar daarna wordt het lastiger.

Je zou kunnen denken aan de laatste 6 weken voor de wedstrijd, tren acetaat, winstrol en test prop bijv. maar zoals ik al zei is het wel erg krap op je vorige kuur.

staat genoeg online info... vind winny niet al te best alleen.
over clen zou ik eens goed rondzoeken, een week op/af schiet niet op.
neem evt t3 en clen/eca stack evt yohimbe erbij voor de laatste paar weke. en creatine? wat wil je daarmee bereiken, extra vocht?
bv winny, test prop, tren, masteron lijkt me een betere combi
weet dat rodge er veel over weet. pm hem anders eens ;)

• Topic Starter Topic Starter
idd weet ik...ik had me misrekend in tijd,ik dacht dat ik een maand vroeger gedaan zou hebben,maar was m'n nakuur er vergeten bijtellen...

ik wil echt graag op dat podium staan in oktober... zou het op 3 maand lukken om die 15% er nog af te krijgen?

Welke wedstrijd is er in oktober?

belgisch kampioenschap IFBB

ironmike86 zei:
idd weet ik...ik had me misrekend in tijd,ik dacht dat ik een maand vroeger gedaan zou hebben,maar was m'n nakuur er vergeten bijtellen...

ik wil echt graag op dat podium staan in oktober... zou het op 3 maand lukken om die 15% er nog af te krijgen?
Elke week ruim een procent eraf, dat is bij jouw gemiddeld meer dan een kg aan vet per week. Wordt erg tricky...

wanneer ben je met je huidige kuur begonnen?
wat is je cycle history en het aantal mg's?
wat is de datum van de wedstrijd? begin of eind oktober, scheelt nogal.

-rodge

wel ik ben 2 weken geleden begonne met de huidige cycle.

heb voorheen een d-boll kuurtje gedaan 30 mg/dag

en nu:

wk 1 - 3 : 40 mg d-bol ed
wk 1 - 10 : 500 mg test(GS)
wk 1 - 8 : 400 mg deca (gs)
wk 9 tot 13 :50 mg winstrol tabs ed
13 - 14 : 40 mg nolvadex
15 -16 : 20mg nolva

de wedstrijd zal voor ergens rond 20 oktober zijn als ik me niet vergis...

In 4 maanden 15% wegwerken lijkt me heel moeilijk. Heb je al eens eerder op 5% gestaan? De laatste paar % gaan echt een stuk moeilijker dan de eerste. Als je nog nooit zo laag heb gestaan zal het "oude vet" niet zo makkelijk weg gaan.

ironmike86 zei:
wel ik ben 2 weken geleden begonne met de huidige cycle.

heb voorheen een d-boll kuurtje gedaan 30 mg/dag

en nu:

wk 1 - 3 : 40 mg d-bol ed
wk 1 - 10 : 500 mg test(GS)
wk 1 - 8 : 400 mg deca (gs)
wk 9 tot 13 :50 mg winstrol tabs ed
13 - 14 : 40 mg nolvadex
15 -16 : 20mg nolva

de wedstrijd zal voor ergens rond 20 oktober zijn als ik me niet vergis...

dit had je dan iets beter moeten plannen. enige optie als je niet al teveel spiermassa wilt kwijt raken en toch op tijd klaar wil staan is door gaan en straks switchen naar geschikte aas.

-rodge

hoe bedoel je switchen? gewoon in het midden beginnen met andere middellen?

@jopske ik heb deze zomer al op 6% gestaan voor een hele tijd :)
dus dat zal het hopelijk wel een stuk makkelijker maken...

het is mijn fout,ik had verkeerd uitgerekend ik dacht een maand eerder klaar te zijn...damn...

ironmike86 zei:
hoe bedoel je switchen? gewoon in het midden beginnen met andere middellen?

@jopske ik heb deze zomer al op 6% gestaan voor een hele tijd :)
dus dat zal het hopelijk wel een stuk makkelijker maken...

het is mijn fout,ik had verkeerd uitgerekend ik dacht een maand eerder klaar te zijn...damn...

nee hij bedoelt dat je als je klaar bent met deze kuur, over moet stappen op cut middelen om op tijd in shape te zijn!

wat eventueel een optie zou zijn...

stoppen met je test e en deca,je zit namelijk pas in wk 2 toch? overgaan op prop, en nog 6 weekjes bulken op je prop/dbol...dan kun je ff je rust nemen tot aan augustus voordat je met je voorbereidingscycle begint!

G21 zei:
stoppen met je test e en deca,je zit namelijk pas in wk 2 toch? overgaan op prop, en nog 6 weekjes bulken op je prop/dbol...dan kun je ff je rust nemen tot aan augustus voordat je met je voorbereidingscycle begint!

dat zou ik idd kunne doen,maar tegen dat ik m'n nieuwe spullen heb zijn we ook 2 weken verder en dan kom ik even ver uit alsdat ik nu gewoon blijf doordoen :),maar ik zal proberen om m'n vet zo laag mogelijk te houden...zal moeilijk worden...maar eventueel wat cardio kan nooit kwaad,zal er niets mee verliezen...

alvast bedankt voor de reactie's...
nu ga ik slapen,

goodnight to everyone of you :)

ironmike86 zei:
dat zou ik idd kunne doen,maar tegen dat ik m'n nieuwe spullen heb zijn we ook 2 weken verder en dan kom ik even ver uit alsdat ik nu gewoon blijf doordoen :),maar ik zal proberen om m'n vet zo laag mogelijk te houden...zal moeilijk worden...maar eventueel wat cardio kan nooit kwaad,zal er niets mee verliezen...

alvast bedankt voor de reactie's...
nu ga ik slapen,

goodnight to everyone of you :)

je kunt toch alvast je prop bestellen, je enanthaat door blijven zetten, en je deca eruit gooien?

test= test

succes bro!!

Terug
Naar boven