MuscleMeat

Cutkuur test en tren

Tuurlijk gaat het ook naturel :-) Maar je verliest meer spiermassa dan als je op AAS cutt, en heel de bedoeling van cutten is zoveel mogelijk spiermassa behouden daarmee maat

Ja, klopt.
Alleen vind ik aas op 15% niet verantwoord.
Zelf zou ik onder de 10 / 12% pas naar aas grijpen
Dat doen me denken dat de voeding / training niet optimaal is
Maar het kan erger, ook wel eens 20% en dan kuren gelezen hier op het forum

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt allemaal voor de reacties/hulp!

Ja, klopt.
Alleen vind ik aas op 15% niet verantwoord.
Zelf zou ik onder de 10 / 12% pas naar aas grijpen
Dat doen me denken dat de voeding / training niet optimaal is

Je hebt zeker een punt wanneer we het hebben over AAS gaan gebruiken om massa aan te zetten. Dan is 15% idd veel te hoog maar het feit is dat ik al massa heb aangezet door AAS, heb dus al een tijd gebulkt en mijn VP is ondertussen tot rond 15% gestegen. Het is dus niet zo dat ik ben beginnen bulken op 15%. Klein maar heel belangrijk verschil.

Denk dat een groot deel van de AAS gebruikers tussen de 10-15% schommelen. Jouw reactie geeft me de indruk dat je enkel hebt gelezen: 15% VP en AAS.

Wanneer ik nu ga cutten wil ik graag zoveel mogelijk massa vasthouden en ben er van overtuigd dat als ik dat zonder AAS doe ik onnodig veel spiermassa zal verliezen.

Ben er ondertussen aan uit dat dit zal gebeuren door kuurtje test tren ;)

Maar het kan erger, ook wel eens 20% en dan kuren gelezen hier op het forum

Voorbeeld waar je naar verwijst is niet vergelijkbaar met mijn situatie. Dat was een kerel die 1m75 ofzo is met gewicht van 76kg bij begin kuur en VP van +- 17%. Hij ging een bulkkuur doen.

Helemaal niet vergelijkbaar met mijn stats en doel.

Laatst bewerkt:
Wat zijn je huidige stats? lengte + gewicht?

Zou ik geen risico nemen en lekker op aas cutten idd. :)

Bedankt allemaal voor de reacties/hulp!

Je hebt zeker een punt wanneer we het hebben over AAS gaan gebruiken om massa aan te zetten. Dan is 15% idd veel te hoog maar het feit is dat ik al massa heb aangezet door AAS, heb dus al een tijd gebulkt en mijn VP is ondertussen tot rond 15% gestegen. Het is dus niet zo dat ik ben beginnen bulken op 15%. Klein maar heel belangrijk verschil.

Denk dat een groot deel van de AAS gebruikers tussen de 10-15% schommelen. Jouw reactie geeft me de indruk dat je enkel hebt gelezen: 15% VP en AAS.

Wanneer ik nu ga cutten wil ik graag zoveel mogelijk massa vasthouden en ben er van overtuigd dat als ik dat zonder AAS doe ik onnodig veel spiermassa zal verliezen.

Ben er ondertussen aan uit dat dit zal gebeuren door kuurtje test tren ;)

Voorbeeld waar je naar verwijst is niet vergelijkbaar met mijn situatie. Dat was een kerel die 1m75 ofzo is met gewicht van 76kg bij begin kuur en VP van +- 17%. Hij ging een bulkkuur doen.

Helemaal niet vergelijkbaar met mijn stats en doel.

Ja klopt had alleen dat gelezen
Je kan net zo goed nog cutten en er droger uitkomen indd

Count me in! Ben toevallig ook van plan om in maart te beginnen met 400 tren / 250 test of 600/250.

Nice, ik weet nog niet of ik dan een log ga bijhouden. Misschien wel, we zien wel :p

Ik zou ook graag een log zien van die kuur.
Hoeft niet uitgebreid maar in elk geval wel je progressie
Je zou evt de test op een later moment kunnen verhogen naar 500 als de massa tegen valt
Tren houdt je dan op 400 of verhoog je mee
Ik ga iets soortgelijks doen alleen met meer test
Trouwens je had er 8/10 weken voor uitgetrokken om van 15-10% te gaan?
Zou je het niet liever in 5/6 weken doen?
Anders ben je alleen maar veel langer on...
Veel succes

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou ook graag een log zien van die kuur.
Hoeft niet uitgebreid maar in elk geval wel je progressie
Je zou evt de test op een later moment kunnen verhogen naar 500 als de massa tegen valt
Tren houdt je dan op 400 of verhoog je mee
Ik ga iets soortgelijks doen alleen met meer test
Trouwens je had er 8/10 weken voor uitgetrokken om van 15-10% te gaan?
Zou je het niet liever in 5/6 weken doen?
Anders ben je alleen maar veel langer on...
Veel succes

Ik had aan 10 weken gedacht omdat ik met test e en tren e zou kuren. 5/6 weken lijkt me dan wat kort om optimaal het effect te voelen en met korte esters zou ik veel meer moeten prikken :)

Zal nog eens nadenken over een log, kans bestaat dat ik het doe met wekelijkse updates.

Ik had aan 10 weken gedacht omdat ik met test e en tren e zou kuren. 5/6 weken lijkt me dan wat kort om optimaal het effect te voelen en met korte esters zou ik veel meer moeten prikken :)

Zal nog eens nadenken over een log, kans bestaat dat ik het doe met wekelijkse updates.

Ik zit zelf ook met dit probleem.. Ik wil liever iets minder injecteren en heb daarom een voorkeur voor de lange esters. Ik ga echter wel voor resultaat en moet dan misschien toch maar kiezen voor korte.. Ik ga hier zelf nog onderzoek naar doen :)

Ik zit zelf ook met dit probleem.. Ik wil liever iets minder injecteren en heb daarom een voorkeur voor de lange esters. Ik ga echter wel voor resultaat en moet dan misschien toch maar kiezen voor korte.. Ik ga hier zelf nog onderzoek naar doen :)
Iig met lange voor minimaal 8 weken gaan is mijn ervaring.

Gewoon korte esthers dan heb je aan 6 weken meer dan genoeg
En het scheelt je in elk geval 2 weken herstel ongeveer.
Ik zou zelf wel korte esthers nemen
Blast korte esters
Bridge lange esters

Terug
Naar boven