Fitness Seller

Cutkuur test prop/mast prop

• Topic Starter Topic Starter
na de clenbuterol nog een ecy stack want die mis ik want dat wilde je toch ook gaan doen???verders succes toegewenst en laat eens weten hoe de prop en ace jou bevalt.

Ik wil na de clen geen ecy want ik wil nog wel spier behouden.

Ben dan nog bezig met pct tenslotte en zou pas voor ecy gaan als ik klaar ben met pct.
Misschien heb ik het wel helemaal niet nodig joh...:D

hcg wk 2 tm 6 bro! ziet er verder prima uit!

Dus dan wordt het zo:

week 1 t/m 6 test prop @ 150mg eod
week 1 t/m 6 trenbolone ace @ 75mg eod
week 1 t/m 6 mast prop @ 100mg eod

week 2 t/m 5 HCG @ 500iu 2 x ew

week 7 t/m 10 nolvadex @ 20mg

week -2 T3 25mcg
week -1 T3 50mcg
week 1 T3 75mcg
week 2 T3 100mcg
week 3 T3 100mcg
week 4 T3 75mcg
week 5 T3 75mcg
week 6 T3 50mcg 3 dagen,
25mcg andere 4 dagen

week 7 t/m 9 clenbuterol op het gevoel

Iemand nog belangrijke aanvullingen? Misschien dat ik iets verkeerds erbij heb staan. Ik hoor het graag.

De t*ring je hebt er als nog een heerlijk kuurtje van gemaakt gab:D
Wel slim dat je de T3 al -2 pakt want dan cut je iig 8 weken want 6 is idd aan de korte kant...

ik denk zelf dat als je voeding goed is en je traint goed dat je met een ecy stack geen tot weinig spier verliest heb hier nog geen ervaring mee maar dat komt wel;)

vind ecy stack sowieso niet super in de cut, wel als trainingsbooster! maar als fatburner vind ik hem ronduit matig

ga het gewoon even proberen en dan zie ik het wel weer ;als je het niet probeert weet je het ook niet is mijn motto .

ik denk zelf dat als je voeding goed is en je traint goed dat je met een ecy stack geen tot weinig spier verliest heb hier nog geen ervaring mee maar dat komt wel;)

Heb je volkomen gelijk in maar tijdens je pct is dit toch niet okay.

Spiermassa is nog niet `vast` genoeg en raak je gemakkelijk kwijt en helemaal als je ecy gebruikt IMO.

t3 hoef je niet af te bouwen ;)

Dat zeg je iedere keer inderdaad maar in heel dat T3 stuk staan schema`s en overal wordt afgebouwd.

En ik bouw vrij snel af zodat ik langer op een hogere dosis zit.
Heb het afbouwen express ook niet in weken gedaan...

Hebben serms in de pct trouwens invloed op de clenbuterol of andersom??

T3 heeft een halfwaarde tijd dus bouwt zichzelf al af, zelfde als met AS die bouw je toch ook niet af.

Dat zeg je iedere keer inderdaad maar in heel dat T3 stuk staan schema`s en overal wordt afgebouwd.

En ik bouw vrij snel af zodat ik langer op een hogere dosis zit.
Heb het afbouwen express ook niet in weken gedaan...

T3 heeft een halfwaarde tijd dus bouwt zichzelf al af, zelfde als met AS die bouw je toch ook niet af.

Hiermee probeer ik te zeggen dat dennis gelijk heeft en dat afbouwen totaal geen zin heeft.

En waar heb ik het over clomid en nolvadex.

Om die andere vraag te beantwoorden volgens mij heeft clen totaal geen invloed op nolvadex want het werkt via totaal verschillende receptoren. Overigens merkte ik ook niks behalve dat ik vocht sneller kwijtraakte als ik clen combineerde met nolvadex.

Om die andere vraag te beantwoorden volgens mij heeft clenbuterol totaal geen invloed op nolvadex want het werkt via totaal verschillende receptoren. Overigens merkte ik ook niks behalve dat ik vocht sneller kwijtraakte als ik clenbuterol combineerde met nolvadex.

eens, heeft geen invloed op elkaar, daar waar clen geen invloed heeft op de HPTA.

Mijn dank is groot!!

zit ie er al in?? :D :D

Terug
Naar boven