XXL Nutrition

Cutkuur test prop/mast prop

ik vind zelf het toevoegen van Tren niet nodig voor je 2e kuur! buiten het feit dat het zwaar onderdrukkend is, moet je nog wat ruimte overhouden t.a.v. de toekomst!

is test/mast/ t3 evt. winny of anavar niet anti-catabol c.q. anabool genoeg?

dacht het wel!

tren toevoegen maakt het plaatje absoluut kompleet maar kom op, het is je tweede kuur, bodybuilding en het werken naar the perfect beast is nou eenmaal geen korte termijn planning.

stap voor stap, thats all I'm saying!

succes met je keuze

• Topic Starter Topic Starter
Of een kuur met lange esters??

Voordelen voor mij: minder prikken, kan langer T3 pakken, gains lange kuur is gemakkelijker te behouden (vooral omdat dit 2e kuur is voor mij).

Zoiets moet het dan worden:

week 1 t/m 10 test e 500mg EW
week 1 t/m 9 tren e 300mg EW (of is 200mg genoeg?)
week 6 t/m 11 mast prop EOD (om alvast kennis te maken met korte ester;) )
week 1 t/m 11 T3 van 25mcg tot 100mcg
week 12 t/m 15 nolvadex 20mg
HCG (even uitzoeken nog maar is wel een pré)

Persoonlijk vond ik Tren E maar poep. Ik zat op 400mg maar zou het als ik het opnieuw moest doen stuk hoger doseren.

Ik heb voor mezelf ook besloten dat ik nooit meer ga aan rommelen met lange esters. Overal lees je van gebruikers toch dat korte esters veel efficienter en heftiger zijn.

Gewoon lekker korte esters pakken bro.

Persoonlijk vond ik trenbolone E maar poep. Ik zat op 400mg maar zou het als ik het opnieuw moest doen stuk hoger doseren.

Ik heb voor mezelf ook besloten dat ik nooit meer ga aan rommelen met lange esters. Overal lees je van gebruikers toch dat korte esters veel efficienter en heftiger zijn.

Kijk jij maakt mijn dag weer goed :D

"lange esthers zijn gay"

Hahaha... 400mg en weinig merken??

Hahaha... 400mg en weinig merken??

Geen zweten, geen aggressie, geen slapeloze nachten, geen denderende krachtsverschillen. Kortom Tren E is poep. Op USA boards is dit ook de algemene consensus dat Tren E waardeloos is.

Persoonlijk vond ik trenbolone E maar poep. Ik zat op 400mg maar zou het als ik het opnieuw moest doen stuk hoger doseren.

Hoezo poep?
Test E & Tren E is the Shit (poep in het engels:D )
Ik vind het echt een super combi!

Hoezo poep?
Test E & trenbolone E is the Shit (poep in het engels:D )
Ik vind het echt een super combi!

Nou ik heb er ook wel lekkere kilo's meegepakt hoor. Maar wat ik begrijp van mensen die beide gedraaid hebben is trenbolone A vele malen lekkerder. Ik had graag de woede gevoelens en de andere lekker neveneffecten gehad. Dat is precies wat je nodig hebt in de cut om je door je workout heen te slepen als je energie pijl laag is. En dat is wat ik miste bij Tren.

Nou ik heb er ook wel lekkere kilo's meegepakt hoor. Maar wat ik begrijp van mensen die beide gedraaid hebben is trenbolone A vele malen lekkerder. Ik had graag de woede gevoelens en de andere lekker neveneffecten gehad. Dat is precies wat je nodig hebt in de cut om je door je workout heen te slepen als je energie pijl laag is. En dat is wat ik miste bij trenbolone.

Ja dat is natuurlijk persoons afhankelijk maar snap wel wat je bedoeld;)

Is HCG in deze kuur overbodige luxe of niet??

Of een kuur met lange esters??

Voordelen voor mij: minder prikken, kan langer T3 pakken, gains lange kuur is gemakkelijker te behouden (vooral omdat dit 2e kuur is voor mij).
Die gains zijn juist moeilijker te behouden!

Persoonlijk vond ik Tren E maar poep. Ik zat op 400mg maar zou het als ik het opnieuw moest doen stuk hoger doseren.

Je hebt pas gekuurt als je korte eshters hebt gepakt incl Fina :rolleyes:

Ja, en vooral deca :D

Geen zweten, geen aggressie, geen slapeloze nachten, geen denderende krachtsverschillen. Kortom Tren E is poep. Op USA boards is dit ook de algemene consensus dat Tren E waardeloos is.
Zoals ik hierboven al gezegd heb... Zolang je nog geen Tren A geprobeerd hebt, heb je niks geprobeerd :D Pfff op 1 of andere manier mis ik die slapenloze nachten en beurse inject spots :D

dat is het nooit, mits verstandig gebruikt!

Ik bedoel eerder de vraag of het echt nodig is.

Het is tenslotte `maar` 6 weken en iedereen heeft het over een gemakkelijker herstel van een korte ester kuur.

Botje, je moet mij eens uitleggen waarom je de gains van een korte-ester kuur beter behoudt dan van een lange ester kuur.
Ik dacht namelijk, hoe langer het er zit des te beter blijft het ook zitten.

noodzakelijk is het niet..in die zin is het afwachten hoe je hersteld van tren!

Heb ik voldoende aan 500iu EW de laatste 3 weken??

Heb hier 0,0 ervaring mee dus hulp gevraagd!

500IU 2 x per week wk 8-12 will do the job :)

Terug
Naar boven