Jwan
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
8-12??
Het is een korte kuur week 1 t/m 6
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Of een kuur met lange esters??
Voordelen voor mij: minder prikken, kan langer T3 pakken, gains lange kuur is gemakkelijker te behouden (vooral omdat dit 2e kuur is voor mij).
Zoiets moet het dan worden:
week 1 t/m 10 test e 500mg EW
week 1 t/m 9 trenbolone e 300mg EW (of is 200mg genoeg?)
week 6 t/m 11 mast prop EOD (om alvast kennis te maken met korte ester)
week 1 t/m 11 T3 van 25mcg tot 100mcg
week 12 t/m 15 nolvadex 20mg
HCG (even uitzoeken nog maar is wel een pré)
Hehe idd... ff wakker worden G. Dit keer gaan we het toch niet eens worden
We waarderen allemaal je hulp bij de kuurschema's, maar nu neem je toch iets te veel hooi op je vork, je gaat dingen door elkaar halen. Ik zou zeggen neem een weekendje rust, dat zal je goed doen![]()

Pff nou kweet 't niet zo hoor. Bij mij is dat te weinig!
)in welke zin?
ik begin altijd al in wk 3 met 500IU 2 x per week.
het heeft echter geen zin om de dosering per injectiemoment te verhogen!
Heeft wel zin hoor naar mijn mening! Te veel is natuurlijk ook weer niet goed. Maar ik bedoelde te weinig in de zin dat als ik 2 x 500iu zou zetten in week 8... Het weinig te weeg brengt

Voor ballen op grootte te houden heb je uiteraard lagere doseringen nodig dan om ze weer op grootte te brengen.
Bij de wat lichtere kuurtjes zal 500 IU/wk wel moeten volstaan, ingezet vanaf week 3 want dan beginnen je ballen ongeveer te krimpen. Na 8 weken ben je daarmee te laat, ze zijn dan al gekrompen dus zul je hogere doseringen nodig hebben om ze weer op grootte te brengen.![]()
Is dit ook toepasbaar voor de kuur die ik ga doen G21?
Wat is het voordeel dan?
Ik bedoel.............HCG kan ook je leydigcellen vernken, wat je kans op vruchtbaarheid op lange termijn kan doen afnemen. Dan loop ik liever een paar weken met sun dryed tomatoes rond![]()
Ok, dus week 3 t/m 5 op 500iu 2x ew...
Mocht ik merken dat het niet of nauwelijks werkt kan ik natuurlijk meer gaan zetten maar eerst even afwachten.
Bedankt gasten!