XXL Nutrition

Cutkuur test prop/mast prop

Hij zit met z'n hoofd al in die volvo :D

Of een kuur met lange esters??

Voordelen voor mij: minder prikken, kan langer T3 pakken, gains lange kuur is gemakkelijker te behouden (vooral omdat dit 2e kuur is voor mij).

Zoiets moet het dan worden:

week 1 t/m 10 test e 500mg EW
week 1 t/m 9 trenbolone e 300mg EW (of is 200mg genoeg?)
week 6 t/m 11 mast prop EOD (om alvast kennis te maken met korte ester;) )
week 1 t/m 11 T3 van 25mcg tot 100mcg
week 12 t/m 15 nolvadex 20mg
HCG (even uitzoeken nog maar is wel een pré)

Dit was je laatste voorstel..en daar ging ik dan ook vanuit!;)

500IU 2 x per week wk 8-12 will do the job :)

capito?!;)

8-12??

Het is een korte kuur week 1 t/m 6

Hehe idd... ff wakker worden G. Dit keer gaan we het toch niet eens worden ;)

We waarderen allemaal je hulp bij de kuurschema's, maar nu neem je toch iets te veel hooi op je vork, je gaat dingen door elkaar halen. Ik zou zeggen neem een weekendje rust, dat zal je goed doen :)

whaha BK is trippin'..:D

zijn we nu wakker dames?

:kiss:

• Topic Starter Topic Starter
Sorry mensen voor de onduidelijkheid aan mijn kant.

Ik wil toch voor de korte kuur gaan van 6 weken test, tren en mast.
Alles korte esters uiteraard.

Zal ik dan week 2 t/m 6 HCG 2x ew 500iu pakken??

Mijn herstel van 10 weken test e en 6 weken tabs is wel geslaagd moet ik zeggen.
Mijn balletjes hebben het het zwaarst te verduren gehad vandaar ik nu preventief HCG wil inplannen.
Voel ik me er wat prettiger bij als alles normale grootte blijft (behalve mijn body :D )

500iu EOD week 3-5 is genoeg.

in welke zin?

ik begin altijd al in wk 3 met 500IU 2 x per week.

het heeft echter geen zin om de dosering per injectiemoment te verhogen!

Heeft wel zin hoor naar mijn mening! Te veel is natuurlijk ook weer niet goed. Maar ik bedoelde te weinig in de zin dat als ik 2 x 500iu zou zetten in week 8... Het weinig te weeg brengt

Heeft wel zin hoor naar mijn mening! Te veel is natuurlijk ook weer niet goed. Maar ik bedoelde te weinig in de zin dat als ik 2 x 500iu zou zetten in week 8... Het weinig te weeg brengt

Voor ballen op grootte te houden heb je uiteraard lagere doseringen nodig dan om ze weer op grootte te brengen.
Bij de wat lichtere kuurtjes zal 500 IU/wk wel moeten volstaan, ingezet vanaf week 3 want dan beginnen je ballen ongeveer te krimpen. Na 8 weken ben je daarmee te laat, ze zijn dan al gekrompen dus zul je hogere doseringen nodig hebben om ze weer op grootte te brengen. :)

Voor ballen op grootte te houden heb je uiteraard lagere doseringen nodig dan om ze weer op grootte te brengen.
Bij de wat lichtere kuurtjes zal 500 IU/wk wel moeten volstaan, ingezet vanaf week 3 want dan beginnen je ballen ongeveer te krimpen. Na 8 weken ben je daarmee te laat, ze zijn dan al gekrompen dus zul je hogere doseringen nodig hebben om ze weer op grootte te brengen. :)

500iu per week maar? kost een hoop geld zo voor een beetje onderhoud.

punt is dat je boven 500IU per injectiemoment meer kwaad dan goed doet..

en dat is niet een uitgangspunt van mij..ik heb hier meerdere studies over gepost die dit aantonen.

ik zei ook niet alleen week 8 maar wk 8 tot 12. en dan 2x per week.

echter is het toepassen van HCG vanaf het begin van de cycle ( wk 3) de beste zet om ze op grootte te houden. 2 x 500IU werkt voor mij het best!

Is dit ook toepasbaar voor de kuur die ik ga doen G21?
Wat is het voordeel dan?

Ik bedoel.............HCG kan ook je leydigcellen vernken, wat je kans op vruchtbaarheid op lange termijn kan doen afnemen. Dan loop ik liever een paar weken met sun dryed tomatoes rond :D

Is dit ook toepasbaar voor de kuur die ik ga doen G21?
Wat is het voordeel dan?

Ik bedoel.............HCG kan ook je leydigcellen vernken, wat je kans op vruchtbaarheid op lange termijn kan doen afnemen. Dan loop ik liever een paar weken met sun dryed tomatoes rond :D

ik heb al een aantal studies gepost die aantonen dat hoge dosisen HCG voor een hoge estrogen/estradiol peak zorgen dit heeft weer gevolgen voor de leydigcellen. door deze dosisen te splitsen, in 250 tot 500IU per injectiemoment, voorkom je deze estrogen piek, waardoor je hcg relatief veilig kunt toepassen!

ik zou het dus idd toepassen op jou kuur gezien je negatieve ervaringen tijdens het herstelproces. no need for sundried tomatoes

Ok, dus week 3 t/m 5 op 500iu 2x ew...

Mocht ik merken dat het niet of nauwelijks werkt kan ik natuurlijk meer gaan zetten maar eerst even afwachten.

Bedankt gasten!

Ok, dus week 3 t/m 5 op 500iu 2x ew...

Mocht ik merken dat het niet of nauwelijks werkt kan ik natuurlijk meer gaan zetten maar eerst even afwachten.

Bedankt gasten!

in je korte kuur kan je het ook vanaf de start toepassen, vanaf wk 3 hou ik aan wanneer het een kuur van 8+ weken betreft!

om het makkelijk te houden...?

Wat voor schema heb jij nou in gedachten?? want ik zie door de bomen het bos niet meer... :D

Zal week 2 t/m 5 niet voldoende zijn bro?

Dus dan wordt het zo:

week 1 t/m 6 test prop @ 150mg eod
week 1 t/m 6 tren ace @ 75mg eod
week 1 t/m 6 mast prop @ 100mg eod

week 2 t/m 5 HCG @ 500iu 2 x ew

week 7 t/m 10 nolvadex @ 20mg

week -2 T3 25mcg
week -1 T3 50mcg
week 1 T3 75mcg
week 2 T3 100mcg
week 3 T3 100mcg
week 4 T3 75mcg
week 5 T3 75mcg
week 6 T3 50mcg 3 dagen,
25mcg andere 4 dagen

week 7 t/m 9 clenbuterol op het gevoel

Iemand nog belangrijke aanvullingen? Misschien dat ik iets verkeerds erbij heb staan. Ik hoor het graag.

na de clen nog een ecy stack want die mis ik want dat wilde je toch ook gaan doen???verders succes toegewenst en laat eens weten hoe de prop en ace jou bevalt.

Terug
Naar boven